Want? Ik heb gister 4 uur gedaan over een stuk van 2 uur. Ik betaal er abonnementsgeld voor, dus als jij de overeenkomst niet nakomt, of gedeeltelijk heb ik recht op een schadevergoeding. Als jij vervolgens als NS 2 bussen laat rijden voor ongeveer 400+ man ben je helmaal een teringmongool.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neig ernaar om het als onzin te bestempelen.
hij was nog bezig met het juiste youtube playlistje zoekenquote:Op maandag 30 januari 2017 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een post van 23 minuten geleden in een SC quoten, dat is ook lekker hoor.
ik was eens gestrand op breda omdat de NS geen bussen had geregeldquote:Op maandag 30 januari 2017 12:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Want? Ik heb gister 4 uur gedaan over een stuk van 2 uur. Ik betaal er abonnementsgeld voor, dus als jij de overeenkomst niet nakomt, of gedeeltelijk heb ik recht op een schadevergoeding. Als jij vervolgens als NS 2 bussen laat rijden voor ongeveer 400+ man ben je helmaal een teringmongool.
Wacht, vier uur over twee uur. Waarom dat nou weerquote:Op maandag 30 januari 2017 12:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Want? Ik heb gister 4 uur gedaan over een stuk van 2 uur. Ik betaal er abonnementsgeld voor, dus als jij de overeenkomst niet nakomt, of gedeeltelijk heb ik recht op een schadevergoeding. Als jij vervolgens als NS 2 bussen laat rijden voor ongeveer 400+ man ben je helmaal een teringmongool.
Timberlands, rap muziek en fifty59 cap achterstevoren op straat lopen.quote:
Die Daily Mixes zijn ideaal op Spotify.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij was nog bezig met het juiste youtube playlistje zoeken
Gister? Heb maar gewacht met koffie van de Kiosk op de volgende trein. Beetje film kijken in de lobby enzo.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik was eens gestrand op breda omdat de NS geen bussen had geregeld
toen met de taxi gegaan en alles terug gekregen
Springert tussen Utrecht en Den Bosch, dus dan reis ik via Amsterdam-Breda, Helpt niet als er dan tussen Breda en Tilburg ook een springert is.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht, vier uur over twee uur. Waarom dat nou weer
nee vorig jaar ergensquote:Op maandag 30 januari 2017 12:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gister? Heb maar gewacht met koffie van de Kiosk op de volgende trein. Beetje film kijken in de lobby enzo.
[..]
Springert tussen Utrecht en Den Bosch, dus dan reis ik via Amsterdam-Breda, Helpt niet als er dan tussen Breda en Tilburg ook een springert is.
Hmja, dan is dat over twee bussen wel terechte klacht van je.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gister? Heb maar gewacht met koffie van de Kiosk op de volgende trein. Beetje film kijken in de lobby enzo.
[..]
Springert tussen Utrecht en Den Bosch, dus dan reis ik via Amsterdam-Breda, Helpt niet als er dan tussen Breda en Tilburg ook een springert is.
Ah, najah hoeveel is het normaal van Breda naar Tilburg met de taxi? 25 ofzo? Was gister opeens 60 euro door de moslimbroeders. Dan kan je lekker de keelkanker krijgen.quote:
weet niet meerquote:Op maandag 30 januari 2017 12:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah, najah hoeveel is het normaal van Breda naar Tilburg met de taxi? 25 ofzo? Was gister opeens 60 euro door de moslimbroeders. Dan kan je lekker de keelkanker krijgen.
Ik vind het niet erg, maar ga het dan wel goed regelen. Mensen gingen nu voordringen et all omdat ze daar al rond 8 uur stonden en de treinen nog wel gewoon mensen aanvoeren. Zo moeilijk is het niet rijen te plaatsen en de bus te laten stoppen. Dranghekken moet je toch ook wel gewoon op voorraad hebben.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hmja, dan is dat over twee bussen wel terechte klacht van je.
Weet nog eind november vorig jaar dat er een auto door de geluidswal reed en op het spoor belandde. Complete verkeer tussen Leiden-Den Haag gestremd (overigens ook tussen Den Haag en Utrecht dus dat was wel genot. Van Leiden kan je slechts via twee richtingen in Den Haag komen, maar goed geen extra bussen. Alleen om het half uur en in stampvolle bussen, net genoeg ademruimte.
Heel dom.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
Hoe dom is een bedrijf als ze je bij contract onderhandelingen je een rooskleurige toekomst voorspellen met groene cijfers, terwijl je zelf in de OR zit en alle donkerrode cijfers ziet?
Afgelopen paar maand zijn er al aardig wat weggegaan. Twee bestuursleden, 3 ICT, 3 van accounting (waaronder teamleiders), 3 OR leden etc.quote:
Lol, dat is best heel dom. Hoeveel accounting is er nog?quote:Op maandag 30 januari 2017 12:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Afgelopen paar maand zijn er al aardig wat weggegaan. Twee bestuursleden, 3 ICT, 3 van accounting (waaronder teamleiders), 3 OR leden etc.
kanker bestuur, kanker bestuur!quote:Op maandag 30 januari 2017 12:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Afgelopen paar maand zijn er al aardig wat weggegaan. Twee bestuursleden, 3 ICT, 3 van accounting (waaronder teamleiders), 3 OR leden etc.
Daar heb ik geen zicht op. Maar ze willen alle vertrekken intern oplossen. Functie sharing enzo.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol, dat is best heel dom. Hoeveel accounting is er nog?
OR leden genieten ontslagbescherming toch.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
(40% moest ''verplicht'' weg zeg maar.)
Twee OR leden zijn zelf weggegaan (Na het zien van de cijfers). Bij een ander werd het tijdelijke contract niet verlengt.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
OR leden genieten ontslagbescherming toch.
Gaat lekker in de wielrenwereld. Whats up met al die motorverhalen?quote:Op maandag 30 januari 2017 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het percentage gevallen zelfdoding bij trein door figuren komt die uit een instelling weglopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |