Hij was in Londen, dacht ik ergens voorbij te hebben zien komen. Dan kan ik me wel wat voorstellen bij 'verdrietig zijn om thuis te zijn'.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent verdrietig om weer thuis te zijn?
Ach we kennen een aantal usual suspects.quote:
Na een weekendje london welquote:Op maandag 30 januari 2017 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent verdrietig om weer thuis te zijn?
Nou dit dus.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij was in Londen, dacht ik ergens voorbij te hebben zien komen. Dan kan ik me wel wat voorstellen bij 'verdrietig zijn om thuis te zijn'.
Been there, done that, zeg maar.
London
Notting Hill Carnivalquote:Op maandag 30 januari 2017 00:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij was in Londen, dacht ik ergens voorbij te hebben zien komen. Dan kan ik me wel wat voorstellen bij 'verdrietig zijn om thuis te zijn'.
Been there, done that, zeg maar.
London
Oké, hopelijk heb je het leuk gehad?quote:Op maandag 30 januari 2017 00:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Na een weekendje london wel
Was een goed zakelijk weekendjequote:Op maandag 30 januari 2017 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, hopelijk heb je het leuk gehad?
quote:Op maandag 30 januari 2017 00:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was een goed zakelijk weekendje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is. Enzo.
Dus.
Einde mededelingOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op maandag 30 januari 2017 02:00 schreef knokkels het volgende:
Huishoudelijke mededeling:
Voorlopig doe ik geen shows, kom ik waarschijnlijk ook niet op FOK! Forum.!!!!!! Waarom dan knokkels? Draaien, jij vindt het leuk, je doet het leuk.
Nou, conversiestoornis. Ik kreeg er eentje toen ik achter de computer zat, en ik scheurde mijn bureau uit mijn muur. Omdat dj'en liggende op de vloer nogalIk heb het ook even geGoogled. Damn. Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is. Enzo.
Dus.
Einde mededeling
Make love, not war ☮
Dat is goed nieuws! We wachten gewoon af!quote:Op maandag 30 januari 2017 07:36 schreef just me het volgende:
dan nog een huishoudelijke mededeling van mijn kant....
er komt n een nieuwe server, er wordt keihard door Muis aangewerkt.
zoals ik gisterenavond al gepost heb, ik ben niet technisch genoeg om uit te leggen wat, wanneer en hoe. ik zal vragen of dat in jip en janneke taal aan mij uitgelegd kan worden en anders kan Melting dat misscien doen.
einde bericht
quote:Op maandag 30 januari 2017 08:21 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Server shit dus, jammer dat sommigen daar bewust een bijdrage aan hebben geleverd...
Ah Fraulein nur du.quote:Op maandag 30 januari 2017 08:52 schreef just me het volgende:
good morning, gute morgen, bon jour en goede morgen
quote:Op maandag 30 januari 2017 02:00 schreef knokkels het volgende:
Huishoudelijke mededeling:
Voorlopig doe ik geen shows, kom ik waarschijnlijk ook niet op FOK! Forum.!!!!!! Waarom dan knokkels? Draaien, jij vindt het leuk, je doet het leuk.
Nou, conversiestoornis. Ik kreeg er eentje toen ik achter de computer zat, en ik scheurde mijn bureau uit mijn muur. Omdat dj'en liggende op de vloer nogalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is. Enzo.
Dus.
Einde mededeling
Sterkte knok!Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |