Dubbeltest is altijd beter. Ga je gang.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij komt er dus niet in, Piet? Moet ik voor de zekerheid ook nog even testen?
We hoorden het wel thuis op de pc. Dan hadden we het daar ook niet gehoord.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah zo.... - het had anders ook een verklaring kunnen zijn. Was zo druk met dat plaatje maken dat ik de berichten ondertussen niet had gelezen.
Dat is wel een lastig punt in het geheel.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
Maar vwb de server, kunnen jullie dat zelf fixen of moet iemand anders dat gaan doen?
Ik hoop voor jullie en ons ook dat het snel opgelost kan zijn...quote:Op zondag 29 januari 2017 23:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat is wel een lastig punt in het geheel.
Het is heel vervelend en ik kan alleen maar sorry zeggenquote:
Ik weet dat "ze" er mee bezig zijn maar ik ben niet technisch genoeg om uit te leggen wat er nu veranderd gaat worden.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie en ons ook dat het snel opgelost kan zijn...
Gewoon vervelend dat het uitgerekend vanavond aan het licht komt. Als iemand aan het testen is en zoekende is naar de juiste instellingen en dergelijke denk je niet meteen aan een serverprobleem.quote:
Klopt, geluid uit de PC en verbonden met server werkt normaal gesproken maar vanavond niet helaas, er is een wat vreemd probleem, verzoekjes en gup werken wel gewoon maar wanneer aantal luisteraars naar de 100 loopt dan was site ff van slag zonder luisteraars en tag en kon je stream ook niet openen, met VLC al aan het draaien liep het weer wel door.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hoorden het wel thuis op de pc. Dan hadden we het daar ook niet gehoord.
Uhuquote:Op zondag 29 januari 2017 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon vervelend dat het uitgerekend vanavond aan het licht komt. Als iemand aan het testen is en zoekende is naar de juiste instellingen en dergelijke denk je niet meteen aan een serverprobleem.
Ik zag het al. Oasis werd afgespeeld, terwijl ik mijn jingle en dePresno draaide.quote:
Radio49 gaat ten onder aan z'n eigen populariteit..quote:Op zondag 29 januari 2017 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zag het al. Oasis werd afgespeeld, terwijl ik mijn jingle en dePresno draaide.
Erg vervelend dit. Zou me ook niks verbazen als er een verband blijkt te zijn met dat proxy-gedoe en die hoge aantallen luisteraars de hele tijd.
Nee precies. Het was een gedenkwaardige test uitzending.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon vervelend dat het uitgerekend vanavond aan het licht komt. Als iemand aan het testen is en zoekende is naar de juiste instellingen en dergelijke denk je niet meteen aan een serverprobleem.
Ik zag vanavond verschillende keren niks meer staan onder "wordt nu afgespeeld". Geen artiest en titel, ook geen aantal luisteraars. Drukte ik vervolgens F5, dan stonden de gegevens er weer. Maar ik zag ook tientallen luisteraars. Stuk of 80, meen ik.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Klopt, geluid uit de PC en verbonden met server werkt normaal gesproken maar vanavond niet helaas, er is een wat vreemd probleem, verzoekjes en gup werken wel gewoon maar wanneer aantal luisteraars naar de 100 loopt dan was site ff van slag zonder luisteraars en tag en kon je stream ook niet openen, met VLC al aan het draaien liep het weer wel door.
Op dat moment was aantal luisteraars steeds dicht bij de 100
Bijzonder allemaal....quote:Op zondag 29 januari 2017 23:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Klopt, geluid uit de PC en verbonden met server werkt normaal gesproken maar vanavond niet helaas, er is een wat vreemd probleem, verzoekjes en gup werken wel gewoon maar wanneer aantal luisteraars naar de 100 loopt dan was site ff van slag zonder luisteraars en tag en kon je stream ook niet openen, met VLC al aan het draaien liep het weer wel door.
Op dat moment was aantal luisteraars steeds dicht bij de 100
frustrerend in de zin dat je (ik) alleen maar denkt dat je ergens iets verkeerds doet, maar ik neem niemand iets kwalijk hoor. Iedereen die heeft geholpen:quote:Op zondag 29 januari 2017 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is erg vervelend idd. Jammer dat het nét samenkomt.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
Kan ook omgekeerd zijn, server heeft probleem en gaat raar doen met aantal luisteraars, nogmaals kwestie van logs nalopen.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Erg vervelend dit. Zou me ook niks verbazen als er een verband blijkt te zijn met dat proxy-gedoe en die hoge aantallen luisteraars de hele tijd.
Hoorden jullie trouwens wel een korte onderbreking van de muziek toen ik om 23:31 uur inlogde?quote:Op zondag 29 januari 2017 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee precies. Het was een gedenkwaardige test uitzending.
Nee muziek liep gewoon door.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoorden jullie trouwens wel een korte onderbreking van de muziek toen ik om 23:31 uur inlogde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |