SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Nee, moet op 192 staan. Zie de eerder toegestuurde jpg van eerder vanavondquote:Op zondag 29 januari 2017 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar staat 192... moet dat lager misschien?
Dan pakt die het standaardapparaat van Windows.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij mij staat Hoofduitgang op "Primair geluidsstuurprogramma" en bij Hoofdtelefoons staat niks.
Ja dat zei peaceman al.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, moet op 192 staan. Zie de eerder toegestuurde jpg van eerder vanavond
Volgens mij zijn we een beetje door de ideeën heen. We zijn echt alles langsgelopen.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat zei peaceman al.![]()
Alles staat op die manier ook ingesteld.
quote:Op zondag 29 januari 2017 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we een beetje door de ideeën heen. We zijn echt alles langsgelopen.
En Mixxx speelt thuis wel af?quote:Op zondag 29 januari 2017 23:10 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
hij doet gewoon niets.... ik heb alles zo ingesteld als jullie zeggen. Krijg ook melding dat Mixxx verbonden is.
Heel raar allemaal. Ik weet ook niet meer waar het aan kan liggen. Even Melting en/of Knokkels aanspreken, is mijn idee. De rest die iets kan weten is zo'n beetje allemaal in het topic geweest vanavondquote:Op zondag 29 januari 2017 23:10 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
hij doet gewoon niets.... ik heb alles zo ingesteld als jullie zeggen. Krijg ook melding dat Mixxx verbonden is.
Ja, dat wel.quote:
Dan zou het moeten werken eik.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, dat wel.Hij geeft ook aan dat hij succesvol verbonden is.
Ja dat moeten we dan even doen.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heel raar allemaal. Ik weet ook niet meer waar het aan kan liggen. Even Melting en/of Knokkels aanspreken, is mijn idee. De rest die iets kan weten is zo'n beetje allemaal in het topic geweest vanavond
Het gaat fout bij de artiest.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:14 schreef peaceman het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat ook alles goed? Als dat al anders kan...
Wanneer er geluid uit je speakers komt dan werkt dat.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:14 schreef peaceman het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha zo'n opmerking had ik wel verwacht.quote:
Dat gevoel had ik al...quote:Op zondag 29 januari 2017 23:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanneer er geluid uit je speakers komt dan werkt dat.
quote:
Ja daar kun je wel van uit gaan!quote:Op zondag 29 januari 2017 23:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja, zelfde verhaal als peaceman en bij mij staat alles zeker weten goed.
quote:
Maar we weten nu wel dat alles in principe goed ingesteld staat.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Al mijn frustratie voor niets dus.. probleem lag niet hier
![]()
(Dit zegt Peaceman dus... voor de duidelijkheid)
Ja hadden we eerder moeten doen server testen.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Al mijn frustratie voor niets dus.. probleem lag niet hier
![]()
(Dit zegt Peaceman dus... voor de duidelijkheid)
dat mag ook wel na 4 uurquote:Op zondag 29 januari 2017 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar we weten nu wel dat alles in principe goed ingesteld staat.
Het aantal luisterraars was vanmorgen ook nog hoog.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:21 schreef Stien_Struis het volgende:
Dat aantal luisteraars was al zo vreemd maar kon gisteren nog wel gewoon draaien.
Ik snap de lol er niet vanquote:Op zondag 29 januari 2017 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het aantal luisterraars was vanmorgen ook nog hoog.
Ging wel erg lang door, was vandaag ook nog zo. Kan ook wat anders zijn, Kwestie van logs bekijken.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:21 schreef ToT het volgende:
Hmmm zou het te maken kunnen hebben met die sabotage met al die proxy's?
Ik zie in het midden geen volume-meters uitslaan.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:14 schreef peaceman het volgende:
[ afbeelding ]
gemopper, vingertjes wijzen ?quote:Op zondag 29 januari 2017 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat willen ze ermee bereiken?
Hij stond op pauze.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie in het midden geen volume-meters uitslaan.
Kijk, bij mij zie je in het midden de groene volume-meters:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 januari 2017 23:23 schreef spijkerbroek het volgende:
peaceman wilde draaien/testen, het werkt niet en na 4 uur klooien wordt duidelijk dat het een serverprobleem is? Ouch.
Tsja, de verzoekjes werkte wel gelukkig.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:23 schreef spijkerbroek het volgende:
peaceman wilde draaien/testen, het werkt niet en na 4 uur klooien wordt duidelijk dat het een serverprobleem is? Ouch.
Jij komt er dus niet in, Piet? Moet ik voor de zekerheid ook nog even testen?quote:Op zondag 29 januari 2017 23:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Tsja, de verzoekjes werkte wel gelukkig.
Zo flauw.quote:
Ja en er kwamen mooie plaatjes voorbij.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Tsja, de verzoekjes werkte wel gelukkig.
Ik zal morgen een berichtje sturenquote:Op zondag 29 januari 2017 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo flauw.
Maar vwb de server, kunnen jullie dat zelf fixen of moet iemand anders dat gaan doen?
Ah zo.... - het had anders ook een verklaring kunnen zijn. Was zo druk met dat plaatje maken dat ik de berichten ondertussen niet had gelezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |