Dubbeltest is altijd beter. Ga je gang.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij komt er dus niet in, Piet? Moet ik voor de zekerheid ook nog even testen?
We hoorden het wel thuis op de pc. Dan hadden we het daar ook niet gehoord.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah zo.... - het had anders ook een verklaring kunnen zijn. Was zo druk met dat plaatje maken dat ik de berichten ondertussen niet had gelezen.
Dat is wel een lastig punt in het geheel.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
Maar vwb de server, kunnen jullie dat zelf fixen of moet iemand anders dat gaan doen?
Ik hoop voor jullie en ons ook dat het snel opgelost kan zijn...quote:Op zondag 29 januari 2017 23:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat is wel een lastig punt in het geheel.
Het is heel vervelend en ik kan alleen maar sorry zeggenquote:
Ik weet dat "ze" er mee bezig zijn maar ik ben niet technisch genoeg om uit te leggen wat er nu veranderd gaat worden.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie en ons ook dat het snel opgelost kan zijn...
Gewoon vervelend dat het uitgerekend vanavond aan het licht komt. Als iemand aan het testen is en zoekende is naar de juiste instellingen en dergelijke denk je niet meteen aan een serverprobleem.quote:
Klopt, geluid uit de PC en verbonden met server werkt normaal gesproken maar vanavond niet helaas, er is een wat vreemd probleem, verzoekjes en gup werken wel gewoon maar wanneer aantal luisteraars naar de 100 loopt dan was site ff van slag zonder luisteraars en tag en kon je stream ook niet openen, met VLC al aan het draaien liep het weer wel door.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hoorden het wel thuis op de pc. Dan hadden we het daar ook niet gehoord.
Uhuquote:Op zondag 29 januari 2017 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon vervelend dat het uitgerekend vanavond aan het licht komt. Als iemand aan het testen is en zoekende is naar de juiste instellingen en dergelijke denk je niet meteen aan een serverprobleem.
Ik zag het al. Oasis werd afgespeeld, terwijl ik mijn jingle en dePresno draaide.quote:
Radio49 gaat ten onder aan z'n eigen populariteit..quote:Op zondag 29 januari 2017 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zag het al. Oasis werd afgespeeld, terwijl ik mijn jingle en dePresno draaide.
Erg vervelend dit. Zou me ook niks verbazen als er een verband blijkt te zijn met dat proxy-gedoe en die hoge aantallen luisteraars de hele tijd.
Nee precies. Het was een gedenkwaardige test uitzending.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon vervelend dat het uitgerekend vanavond aan het licht komt. Als iemand aan het testen is en zoekende is naar de juiste instellingen en dergelijke denk je niet meteen aan een serverprobleem.
Ik zag vanavond verschillende keren niks meer staan onder "wordt nu afgespeeld". Geen artiest en titel, ook geen aantal luisteraars. Drukte ik vervolgens F5, dan stonden de gegevens er weer. Maar ik zag ook tientallen luisteraars. Stuk of 80, meen ik.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Klopt, geluid uit de PC en verbonden met server werkt normaal gesproken maar vanavond niet helaas, er is een wat vreemd probleem, verzoekjes en gup werken wel gewoon maar wanneer aantal luisteraars naar de 100 loopt dan was site ff van slag zonder luisteraars en tag en kon je stream ook niet openen, met VLC al aan het draaien liep het weer wel door.
Op dat moment was aantal luisteraars steeds dicht bij de 100
Bijzonder allemaal....quote:Op zondag 29 januari 2017 23:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Klopt, geluid uit de PC en verbonden met server werkt normaal gesproken maar vanavond niet helaas, er is een wat vreemd probleem, verzoekjes en gup werken wel gewoon maar wanneer aantal luisteraars naar de 100 loopt dan was site ff van slag zonder luisteraars en tag en kon je stream ook niet openen, met VLC al aan het draaien liep het weer wel door.
Op dat moment was aantal luisteraars steeds dicht bij de 100
frustrerend in de zin dat je (ik) alleen maar denkt dat je ergens iets verkeerds doet, maar ik neem niemand iets kwalijk hoor. Iedereen die heeft geholpen:quote:Op zondag 29 januari 2017 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is erg vervelend idd. Jammer dat het nét samenkomt.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
Kan ook omgekeerd zijn, server heeft probleem en gaat raar doen met aantal luisteraars, nogmaals kwestie van logs nalopen.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Erg vervelend dit. Zou me ook niks verbazen als er een verband blijkt te zijn met dat proxy-gedoe en die hoge aantallen luisteraars de hele tijd.
Hoorden jullie trouwens wel een korte onderbreking van de muziek toen ik om 23:31 uur inlogde?quote:Op zondag 29 januari 2017 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee precies. Het was een gedenkwaardige test uitzending.
Nee muziek liep gewoon door.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoorden jullie trouwens wel een korte onderbreking van de muziek toen ik om 23:31 uur inlogde?
Laten we het er maar op houden dat technische tegenslagen ook bij radio maken horenquote:Op zondag 29 januari 2017 23:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is erg vervelend idd. Jammer dat het nét samenkomt.
Aan de andere kant, het probleem blijkt nu niet bij peaceman te liggen, dus het is niet zijn schuld, en hij heeft misschien iets geleerd. Dus een totale mislukking is het ook niet. Om er maar even een positieve draai aan te geven.
Ik ken je niet en kan je opmerking niet goed inschatten, hoe bedoel je dit ? Het komt op mij ironisch over maar ik kan me vergissen.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Radio49 gaat ten onder aan z'n eigen populariteit..
Volgens het rooster heeft Piet afgelopen nacht nog uitgezonden.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
Dus les voor de volgende test uitzending : eerst kijken of alles werkt bij "zittende" dj's en dan beginnen met test uitzending.
Het aparte is dat ik gisteren toen het al speelde nog gewoon kon draaien.quote:
Ja dat had ik gezien. Maar misschien kort van tevoren...quote:Op zondag 29 januari 2017 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens het rooster heeft Piet afgelopen nacht nog uitgezonden.
Het was als grapje bedoeld gewoon..quote:Op zondag 29 januari 2017 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken je niet en kan je opmerking niet goed inschatten, hoe bedoel je dit ? Het komt op mij ironisch over maar ik kan me vergissen.
Beter laat dan nooit!quote:Op zondag 29 januari 2017 23:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het aparte is dat ik gisteren toen het al speelde nog gewoon kon draaien.
Met geluid uit de speakers en verbonden ging me pas lampje branden.
Ja idd.quote:
Het is gewoon balen dat de server niet meer werkt. Ik snap de lol niet van mensen die willens en wetens de boel verzieken voor andere mensen.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het was als grapje bedoeld gewoon..
Niet dat het grappig is dat op deze manier de server niet meer werkt.. Maar hey, we zijn tenminste populair bij iemand
quote:Op zondag 29 januari 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
De voorbije uitzending was overigens mijn kortste uitzending ooit.
quote:Op zondag 29 januari 2017 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en peaceman had de langste test uitzending ooit.
Het één hoeft niks met het ander te maken te hebben hè? Laten we nog niet meteen mensen aan de hoogste boom hangen.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:48 schreef just me het volgende:
Het is gewoon balen dat de server niet meer werkt. Ik snap de lol niet van mensen die willens en wetens de boel verzieken voor andere mensen.
Nee, dat is al tijdje over. Er is iets anders mis met het ding.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja idd.
Dit ligt iig niet aan het aantal luisteraars. 7.
Inderdaad, lijkt me sterk dat iemand zo lang gaat kloten.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het één hoeft niks met het ander te maken te hebben hè? Laten we nog niet meteen mensen aan de hoogste boom hangen.
ik ben van nature achterdochtigquote:Op zondag 29 januari 2017 23:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt me sterk dat iemand zo lang gaat kloten.
Hij is wel erg van slag nu.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee, dat is al tijdje over. Er is iets anders mis met het ding.
Daar ga ik wel vanuit. In de logs kun je het zien maar.......quote:Op zondag 29 januari 2017 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben van nature achterdochtig
de server is zo brak als maar zijn kan dat is gewoon een feit
Mijn uitzending knalde er door die hoge luisteraantallen wel 2x uit.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Over de afgelopen weken zijn er wel vaker zulke hoge luisteraantallen gezien. En toen werkte alles wel prima, voor zover ik het heb kunnen beoordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |