Natuurlijk is het leuk om een speler van Varkenoord wat vaker te zien, maar je moet een coach ook wat te kiezen geven hé. Dat gezanik op een bepaalde keuze is een beetje makkelijk vind ik.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah. Ben wel gevoelig voor het argument van Tim. Als de wedstrijd gespeeld is kan je zo'n jongen toch best een paar minuten geven? Je leert in 10 minuten eredivisie veel meer dan in 5 wedstrijden in de A1.
Verder wel eens over Gio. Stabiliteit is een belangrijke factor bij ons nu.
Ik zou ook Kuyt slachtofferen. Maar ik denk dat het Berghuis wordt.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:29 schreef H.FR het volgende:
Hoe zou Gio het tegen Twente oplossen? El Ahmadi zal weer basis staan, maar voor wie? Kuyt, Toornstra of Berghuis? Op basis van de huidige vorm van deze spelers zou ik Kuyt eruit halen.
Wat na gister niet eens heel onterecht zou zijn. Vind Berghuis nog wel erg wisselvallig soms hoor.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou ook Kuyt slachtofferen. Maar ik denk dat het Berghuis wordt.
Wel prima openingstreffer, dat is vaak het argument om Kuyt te laten staan.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat na gister niet eens heel onterecht zou zijn. Vind Berghuis nog wel erg wisselvallig soms hoor.
Ik zie Kuyt ook liever als een stormram voor de laatste 20 minuten of zo. Wanneer er iets geforceerd moet worden. Kan ie mooi al zijn energie kwijt in de laatste 20 minuten i.p.v. dat ie 60 minuten lang de boel ophoudt. Maar ik denk dat Gio daar niet aandurft.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou ook Kuyt slachtofferen. Maar ik denk dat het Berghuis wordt.
Waarbij ik dik gedrukt een zware wedstrijd voor Feyenoord vind.quote:05/02/2017 Twente - Feyenoord
11/02/2017 Feyenoord - Groningen
19/02/2017 ADO Den Haag - Feyenoord
26/02/2017 Feyenoord PSV
05/03/2017 Sparta - Feyenoord
12/03/2017 Feyenoord - AZ
19/03/2017 Heerenveen - Feyenoord
02/04/2017 Neuzen - Feyenoord
05/04/2017 Feyenoord - GAE
09/04/2017 PEC - Feyenoord
16/04/2017 Feyenoord - Utrecht
Je bent laat.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:37 schreef PicoMMP het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)igans_gefilmd__.html
WTF![]()
True.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel prima openingstreffer, dat is vaak het argument om Kuyt te laten staan.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie Kuyt ook liever als een stormram voor de laatste 20 minuten of zo. Wanneer er iets geforceerd moet worden. Kan ie mooi al zijn energie kwijt in de laatste 20 minuten i.p.v. dat ie 60 minuten lang de boel ophoudt. Maar ik denk dat Gio daar niet aandurft.
Verder ben ik wel benieuwd naar hoe de ploeg zich gaat houden. We krijgen nu echt een zwaar programma met tot aan april iedere week voetbal. Begin april zelfs 4 wedstrijden in 13 dagen.
[..]
Waarbij ik dik gedrukt een zware wedstrijd voor Feyenoord vind.
Wow, gaaf!quote:Op zondag 29 januari 2017 22:53 schreef RvLaak het volgende:
En dit gebeurt er als je wedt op puntverlies van Feyenoord
Ach joh, dit is allemaal rekenmachine werk. Het gaat om die wedstrijd in de Arena. Daar moet je heelhuids doorkomen, maar om eerlijk te zijn heb ik er een hard hoofd in. Zal wel weer een 0-1 voorsprong worden weggegeven en dan lullig 2-1 verliezen.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie Kuyt ook liever als een stormram voor de laatste 20 minuten of zo. Wanneer er iets geforceerd moet worden. Kan ie mooi al zijn energie kwijt in de laatste 20 minuten i.p.v. dat ie 60 minuten lang de boel ophoudt. Maar ik denk dat Gio daar niet aandurft.
Verder ben ik wel benieuwd naar hoe de ploeg zich gaat houden. We krijgen nu echt een zwaar programma met tot aan april iedere week voetbal. Begin april zelfs 4 wedstrijden in 13 dagen.
[..]
Waarbij ik dik gedrukt een zware wedstrijd voor Feyenoord vind.
Dat soort fysieke onderonsjes is vrij gebruikelijk in hooligan-land. Ik juicht dit soort ontmoetingen toe. Fysiek bezig zijn in de buitenlucht, zonder dat anderen er last van hebben kan niemand bezwaarlijk vinden.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:37 schreef PicoMMP het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)igans_gefilmd__.html
WTF![]()
quote:Op maandag 30 januari 2017 10:31 schreef satecl het volgende:
Hoe kan Berghuis in het elftal van de week staan bij het AD? Die gast was gisteren slecht!
Mensen verwachten heel veel meer van een buitenspeler.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:34 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ging constant dreiging vanuit en scoort de openingstreffer.
Eens, zo zijn er ook bepaalde lieden die constant kritiek hebben op Elia (7 goals en 6 assists). Juist op de flanken heeft Feyenoord zoveel betere spelers rondlopen dan bij de concurrentie.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen verwachten heel veel meer van een buitenspeler.
Waarschijnlijk omdat de concurrentie daar allemaal geweldenaars heeft lopen op het moment.
Ofzo.
Dat zeg je niet sepcifiek, maar mijn punt zit meer in het feit dat Gio wel zo nu en dan handelt naar 'de wedstrijd is al gespeeld', maar dan vaak kiest voor de 'normale reservebank', spelers die meer tegen het 1e aan zouden moeten zitten. Dan kiest hij dus eerder voor minuten voor een Kramer/ Bilal/ Gustafson/ Vejinovic/ Tapia/ Van Beek/ Kongolo dan een nieuw jong jeugdexponent.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lees eens wat ik post joh. Zeg toch zelf dat het deze wedstrijd niet opgaat
Ja jeetje.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen verwachten heel veel meer van een buitenspeler.
Waarschijnlijk omdat de concurrentie daar allemaal geweldenaars heeft lopen op het moment.
Ofzo.
Ik denk vooral dat het voor de bank heel duidelijk is dat zij gewoon een stuk minder zijn dan de basis 11, dan krijg je ook minder snel gezeik.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:40 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat zeg je niet sepcifiek, maar mijn punt zit meer in het feit dat Gio wel zo nu en dan handelt naar 'de wedstrijd is al gespeeld', maar dan vaak kiest voor de 'normale reservebank', spelers die meer tegen het 1e aan zouden moeten zitten. Dan kiest hij dus eerder voor minuten voor een Kramer/ Bilal/ Gustafson/ Vejinovic/ Tapia/ Van Beek/ Kongolo dan een nieuw jong jeugdexponent.
En wellicht is dit ook wel beter voor het groepsgevoel. Het is toch prijzenswaardig hoe rustig de bank (naar de buitenwacht) is, terwijl velen toch vaker op een basisplaats rekenden . Als de reserves al voorbij gelopen worden door de jeugdspelers krijg je wellicht wel meer onrust
Mwoa, tot aan zijn goal had ie wel erg veel balverlies hoor, kwam er wel vaak voorbij, maar leek erg veel moeite te hebben met het feit dat ie daarna met zijn rechtervoet een voorzet zou moeten geven. Maar mooie goal, en veel geslaagde passeeracties, zeker wel een voldoende, maar geen uitblinker wat mij betreft. Ik vond Elia vele malen sterker (en effecittever) bijvoorbeeldquote:Op maandag 30 januari 2017 10:34 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ging constant dreiging vanuit en scoort de openingstreffer.
Juist. Zelfs Bilal viel sterker in dan hij.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mwoa, tot aan zijn goal had ie wel erg veel balverlies hoor, kwam er wel vaak voorbij, maar leek erg veel moeite te hebben met het feit dat ie daarna met zijn rechtervoet een voorzet zou moeten geven. Maar mooie goal, en veel geslaagde passeeracties, zeker wel een voldoende, maar geen uitblinker wat mij betreft. Ik vond Elia vele malen sterker (en effecittever) bijvoorbeeld
Ja, de enige die misschien wel weer basis verwachten te worden zijn Kongolo en Vermeer denk ik. Ik denk dat Van Beek ook snapt dat ie komende zomer pas weer aanspraak kan gaan maken op een basisplek (tenzij blessures)quote:Op maandag 30 januari 2017 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat het voor de bank heel duidelijk is dat zij gewoon een stuk minder zijn dan de basis 11, dan krijg je ook minder snel gezeik.
Bilal viel gisteren gewoon meer dan prima in overigens.
Mee eens, maar de rest was pure armoede. Dus als je dan de belangrijke openingstreffer maakt en zorgt voor dreiging sta je vanzelf in dat elftal van de weekquote:Op maandag 30 januari 2017 10:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mwoa, tot aan zijn goal had ie wel erg veel balverlies hoor, kwam er wel vaak voorbij, maar leek erg veel moeite te hebben met het feit dat ie daarna met zijn rechtervoet een voorzet zou moeten geven. Maar mooie goal, en veel geslaagde passeeracties, zeker wel een voldoende, maar geen uitblinker wat mij betreft. Ik vond Elia vele malen sterker (en effecittever) bijvoorbeeld
5 goals, maar wel 0 assists. Gaat ook net iets te vaak voor eigen succes voor m'n gevoel.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja jeetje.
Misschien wel de meest productieve rechtsbuiten van de afgelopen 10 jaar bij ons.
Kongolo is toch helemaal geen reservespeler joh.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, de enige die misschien wel weer basis verwachten te worden zijn Kongolo en Vermeer denk ik. Ik denk dat Van Beek ook snapt dat ie komende zomer pas weer aanspraak kan gaan maken op een basisplek (tenzij blessures)
Hoeveel pingels van Dirkie? Vond hem gisteren echt heel kut invallen, al weken een van de slechtste spelers eigenlijk. Berghuis lijkt daarentegen juist op de bloeien, speelde een periode zwaar ondermaatsquote:Op maandag 30 januari 2017 10:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
5 goals, maar wel 0 assists. Gaat ook net iets te vaak voor eigen succes voor m'n gevoel.
Verder doen al onze aanvallende spelers het erg goed eigenlijk.
Jörgensen: 14 goals - 8 assists
Kuyt: 7 goals - 4 assists
Elia: 7 goals - 6 assists
Toornstra: 6 goals - 7 assists
MotMquote:Op maandag 30 januari 2017 10:50 schreef Slobeend het volgende:
Wat vonden jullie van Nelom? Hij speelde gisteren toch wel prima. Kongolo ipv Jan Arie of toch gewoon weer linksback zetten?
Wat ik las was dat ie toch gepasseerd was ten faveure van Nelom? Was toch fit maar niet opgesteld? Dan lijk je me een reservespeler, al is dat mijn inziens wel onterechtquote:Op maandag 30 januari 2017 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kongolo is toch helemaal geen reservespeler joh.
Ik vond hem niet zo goed. Doe maar gewoon weer Kongolo back.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:50 schreef Slobeend het volgende:
Wat vonden jullie van Nelom? Hij speelde gisteren toch wel prima. Kongolo ipv Jan Arie of toch gewoon weer linksback zetten?
0 pingels. Hij heeft er 1 mogen nemen, maar die ging mis.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel pingels van Dirkie? Vond hem gisteren echt heel kut invallen, al weken een van de slechtste spelers eigenlijk. Berghuis lijkt daarentegen juist op de bloeien, speelde een periode zwaar ondermaats.
Speelde zeker prima. Ik zou zelfs zo ver gaan dat dit de beste achterhoede is in relatief makkelijke wedstrijden. Nelom is aanvallend beter en Van der Heijden is opbouwend beter.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:50 schreef Slobeend het volgende:
Waarschijnlijk vandaag thuis, morgen (en misschien overmorgen) rust en dan weer aansluiten. Hij is natuurlijk gewoon fit, geen jetlag oid, dus zal tegen Twente gewoon spelen neem ik aanquote:Op maandag 30 januari 2017 11:13 schreef jaykop het volgende:
Ik ben benieuwd. Zou KEA zondag al gelijk basis staan? Wanneer is hij terug en hoeveel trainingen zou hij dan echt mee kunnen doen?
Vind Kongolo een beetje stagneren. Schrok laatst best dat hij 'al' bijna 23 is.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Speelde zeker prima. Ik zou zelfs zo ver gaan dat dit de beste achterhoede is in relatief makkelijke wedstrijden. Nelom is aanvallend beter en Van der Heijden is opbouwend beter.
Ik had liever gehad dat ie al z'n energie had gestoken in het worden van een meedogenloze centrale verdediger, want voor linksback is ie wmb toch niet echt geschikt, zeker niet op een hoger niveau.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:19 schreef Oldground het volgende:
[..]
Vind Kongolo een beetje stagneren. Schrok laatst best dat hij 'al' bijna 23 is.
Laatste jaren niet echt veel vooruitgang geboekt in mijn ogen.
quote:Op maandag 30 januari 2017 11:19 schreef Oldground het volgende:
[..]
Vind Kongolo een beetje stagneren. Schrok laatst best dat hij 'al' bijna 23 is.
Laatste jaren niet echt veel vooruitgang geboekt in mijn ogen.
Mooi! Ik hoop het. Het was minder een aderlating dan ik had verwacht na de wedstrijd uit bij GAE, maar hij mag wel weer terugkomenquote:Op maandag 30 januari 2017 11:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vandaag thuis, morgen (en misschien overmorgen) rust en dan weer aansluiten. Hij is natuurlijk gewoon fit, geen jetlag oid, dus zal tegen Twente gewoon spelen neem ik aan
Prima speler inderdaad, maar ik betwijfel of we er meer dan ¤10m aan gaan verdienen. Dat had ik eind 2014 eigenlijk wel verwacht.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima speler man. 22 jaar. WK'tje gespeeld, eigenlijk vaste basisspeler.
Niks mis mee.
Als hij zijn tot 2018 lopende contract niet verlengt zal het wel een bedrag worden tussen de 5 en 10 ja.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Prima speler inderdaad, maar ik betwijfel of we er meer dan ¤10m aan gaan verdienen. Dat had ik eind 2014 eigenlijk wel verwacht.
Vilhena idem.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als hij zijn tot 2018 lopende contract niet verlengt zal het wel een bedrag worden tussen de 5 en 10 ja.
In dat laatste grote interview leek er wel ruimte om nog wat jaartjes bij Feyenoord te blijven. Zou mooi zijn. Heerlijk middenveld met hem en El Ahmadi.quote:
Precies, maar met 1.90 en 70 kilo kom je daar niet snel.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat ie al z'n energie had gestoken in het worden van een meedogenloze centrale verdediger, want voor linksback is ie wmb toch niet echt geschikt, zeker niet op een hoger niveau.
Toch knap in een voor hem zo tumultueus jaar. Is ook pas net 22 trouwens.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:30 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/WesBeuvink/status/826023000894009344
Die duelkracht is echt fantastisch. Ontregelt de tegenstander, verovert ballen en is zelf bijna niet van de bal te krijgen. Toch mag ie aan de bal iets betere keuzes maken. Minder dribbelen en geen hopeloze schoten meer van 30 meter.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:30 schreef Caland het volgende:
Domme draver volgens velen hierquote:Op maandag 30 januari 2017 12:30 schreef Caland het volgende:
Tsja, die heeft het te druk met de talenten van Ajax.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou bij Sunri5e niet in de basis staan.
Hij draaft ook gewoon te veel. Maar die tekortkoming heft zijn kwaliteiten allerminst op. Door zijn duelkracht komt hij er ook vaak mee weg. Alleen denk ik niet dat hij het op deze manier in het buitenland zou gaan redden.quote:
Heb je de berichten rond Achahbar meegekregen?quote:Op maandag 30 januari 2017 12:59 schreef HulkHeld het volgende:
Ik weet niet hoelang v. Beek nog geblesseerd is, maar ik ben bang dat hij gewoon gaat banken.
Mooi om te zien dat hij zelf ook door heeft dat hij geen aanvallende middenvelder is.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:30 schreef Caland het volgende:
Wel een uitstekende verdediger om achter de hand te hebben. We hoeven ons achterin muv de rechtsbackpositie totaal geen zorgen te maken.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:59 schreef HulkHeld het volgende:
Ik weet niet hoelang v. Beek nog geblesseerd is, maar ik ben bang dat hij gewoon gaat banken.
Helemaal eens, maar volgens mij spelen we volgend seizoen nog steeds in die zwaar gedevalueerde beloftencompetitiequote:Op maandag 30 januari 2017 13:18 schreef H.M.Murdock het volgende:
Ik hoop dat Jong-Feijenoord gauw instroomt in de eerste/tweede divisie. Hebben de reserves tenminste iedere week een wedstrijdje op redelijk niveau, gelijk ritme op doen en een beetje in vorm komen. Tot nu toe zijn de wissels en of basisspelers opvangen vrijwel altijd drama.
Ik zie Vilhena over 3/4 jaar voldoen bij een Europese subtopper.quote:Op maandag 30 januari 2017 13:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe ver denk jij dan dat die gaat komen als het geen domme draver is?
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op maandag 30 januari 2017 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie Vilhena over 3/4 jaar voldoen bij een Europese subtopper.
True.quote:Op maandag 30 januari 2017 13:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel een uitstekende verdediger om achter de hand te hebben. We hoeven ons achterin muv de rechtsbackpositie totaal geen zorgen te maken.
Heel die competitie begrijp ik niet. Een Jong AZ doet dus niet mee daaraan want in 2e Divisie..quote:Op maandag 30 januari 2017 13:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Helemaal eens, maar volgens mij spelen we volgend seizoen nog steeds in die zwaar gedevalueerde beloftencompetitie
Dat is sinds kort, noodgedwongen, en misschien wel de sleutel. Hij speelt veel sterker in deze rol.quote:Op maandag 30 januari 2017 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat hij zelf ook door heeft dat hij geen aanvallende middenvelder is.
Je had vorig seizoen gewoon de keuze om mee te doen aan een kwalificatiecompetitie voor belfotenteams om (net als Jong Ajax, PSV en Utrecht) in te stromen in de voetbalpiramide. Alleen de clubs die daar niet aan mee wilden doen zitten nu nog in de beloftencompetitiequote:Op maandag 30 januari 2017 16:02 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heel die competitie begrijp ik niet. Een Jong AZ doet dus niet mee daaraan want in 2e Divisie..
Hij heeft ook gewoon jaren naast Clasie in dezelfde rol gespeeld, maar toen zeiden de fans nog steeds dat ie op de plek van Immers moest komen te staan.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is sinds kort, noodgedwongen, en misschien wel de sleutel. Hij speelt veel sterker in deze rol.
Zo is hij ook ooit gedebuteerd volgens mij, uit bij Twente. Maakte toen ook indruk als jong gastje.
Zijn er een hele hoop dus. Al vind ik het voor de amateurclubs wel weer triest dat er veredelde A-teams voetballen de ene week en vervolgens het veredelde C-elftal. Maakt de competitie minder eerlijk.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had vorig seizoen gewoon de keuze om mee te doen aan een kwalificatiecompetitie voor belfotenteams om (net als Jong Ajax, PSV en Utrecht) in te stromen in de voetbalpiramide. Alleen de clubs die daar niet aan mee wilden doen zitten nu nog in de beloftencompetitie
Ze zouden die in- en uitstroom van die elftallen gewoon meer aan banden moeten leggen. Gewoon alleen in de transferperioden van Jong naar gewoon wisselen bijvoorbeeld. Dan blijft de kwaliteit wat stabieler. Desnoods een 1-zijdige wissel tussendoor, of een paar dispensaties toestaan om een tussenweg te vinden, maar hoe wisselend die jeugdelftallen nu samengesteld zijn is wel echt belachelijk ja..quote:Op maandag 30 januari 2017 16:09 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zijn er een hele hoop dus. Al vind ik het voor de amateurclubs wel weer triest dat er veredelde A-teams voetballen de ene week en vervolgens het veredelde C-elftal. Maakt de competitie minder eerlijk.
Ja, die regels moeten ze zo aanpassen dat die beloftenteams door het jaar heen zo veel mogelijk hetzelfde blijven.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:09 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zijn er een hele hoop dus. Al vind ik het voor de amateurclubs wel weer triest dat er veredelde A-teams voetballen de ene week en vervolgens het veredelde C-elftal. Maakt de competitie minder eerlijk.
Dat was toch wel een stuk aanvallender dan hoe hij gisteren speelde.Als hij al opgesteld werd, want dat was in het laatste seizoen met Clasie ook veel vaker niet dan wel het geval.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft ook gewoon jaren naast Clasie in dezelfde rol gespeeld, maar toen zeiden de fans nog steeds dat ie op de plek van Immers moest komen te staan.
Als El Ahmadi terug is krijgt ie weer meer ruimte om naar voren te gaan. Maar alsnog speelt ie dit seizoen wel iets meer teruggetrokken inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was toch wel een stuk aanvallender dan hoe hij gisteren speelde.Als hij al opgesteld werd, want dat was in het laatste seizoen met Clasie ook veel vaker niet dan wel het geval.
Gisteren hád hij wel wat van Clasie (qua voetbal dan)
Hij lijkt een stuk sterker in het defensief doorzien wat er gaat gebeuren en waar hij moet gaan stofzuigen, dan dat hij aanvallend een paar stappen vooruit kan denken.
Voor de Jupiler League vind ik het nog het minst erg. Ikzelf woon op Barendrecht, die spelen nu tegen Jong AZ (wat standaard alles wint met Friday etc allemaal in de spits) Jong Sparta (die dan weer bijna onderaan staan) Jong Vitesse redelijk en Jong Twente, stijf onderaan.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ze zouden die in- en uitstroom van die elftallen gewoon meer aan banden moeten leggen. Gewoon alleen in de transferperioden van Jong naar gewoon wisselen bijvoorbeeld. Dan blijft de kwaliteit wat stabieler. Desnoods een 1-zijdige wissel tussendoor, of een paar dispensaties toestaan om een tussenweg te vinden, maar hoe wisselend die jeugdelftallen nu samengesteld zijn is wel echt belachelijk ja..![]()
Wel goed voor de jong-elftallen, maar wel lekker verneukeratief voor de Jupiler League.
Goede sfeerquote:Jörgensen verontschuldigt zich bij ploeggenoot: ‘Ik maak het goed’
Dankzij twee late doelpunten van Nicolai Jörgensen boekte Feyenoord zondag een ruime 4-0 overwinning op NEC. Bij de laatste treffer rondde Jörgensen af in een leeg doel, nadat Bilal Basacikoglu de bal over de uitkomende Joris Delle had gekopt. De Deen ging voor eigen succes in plaats van de bal te laten lopen en heeft zijn excuses aangeboden.
"Ik maak het wel goed met Bilal. Ik heb al sorry gezegd. Maar daarvoor ben je spits, elke goal pak je mee", geeft de topscorer van de Eredivisie aan. Bovendien kwam er een verdediger aanstormen, stipt Jörgensen in De Telegraaf aan. "Better safe than sorry." Volgens Steven Berghuis, die de score opende in De Kuip, heeft Basacikoglu geen moeite met de actie van de spits van Feyenoord.
"Lachen toch? Ja man, dat was gieren in de kleedkamer. Bilal zelf ook, hoor", geeft Berghuis aan. "Hij heeft misschien nog geen goal nu en de andere spelers allemaal wel, maar dat ligt zo dicht bij elkaar. Op die statistieken moet je je niet blind staren. Ik las in de winterstop dat ik nog geen assist had, maar ik heb ik weet niet hoeveel kansen helpen creëren voor Feyenoord."
Dat daar nog belangstelling voor is..quote:Feyenoord laat echt niemand vertrekken in de winter. Dit blijkt ook uit de afgeslagen interesse op spits Kramer. ''Hij mag niet weg. Feyenoord wil de selectie bij elkaar houden,'' geeft Hakim Slimani, de zaakwaarnemer van Kramer, aan tegenover FCUpdate.nl.
"Er was de afgelopen weken veel belangstelling voor hem. Vanuit China, maar ook vanuit de Europese toplanden. Toch zal hij bij Feyenoord blijven", zegt Slimani, die aangeeft de Kramer dit absoluut geen straf vindt. "Hij zit nog steeds goed bij de club. Natuurlijk hoopt hij op meer speelminuten, maar Feyenoord doet het goed en hij past zich aan.''
Volgens mij heeft ie best een redelijk doelpunten/90min gemiddelde. Dat ie verder niets waard is ontgaat misschien een paar clubsquote:Op maandag 30 januari 2017 16:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat daar nog belangstelling voor is..
Mwah, een pinchhitter is bij voorkeur toch wel een speler die fysiek z'n duels wint. Kramer blaas je omver.quote:
Is getergd, kan iets forceren en wijkt af van de meer technische speelstijl die Jorgensen hanteert.quote:
Zeker. Al lijkt het me niet dat ze aan de pers gaan vertellen dat er ruzies of irritaties zijn in de kleedkamer.quote:
Zoiets merk je vanzelf. Zoals toen met Kazim.quote:Op maandag 30 januari 2017 18:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zeker. Al lijkt het me niet dat ze aan de pers gaan vertellen dat er ruzies of irritaties zijn in de kleedkamer.
In de zomer laten gaan als er een oké prijs geboden wordt zou ik zeggen. Kan hij mooi nog wat geld harken ergens en Feyenoord op zoek naar een betere backupquote:Op maandag 30 januari 2017 16:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat daar nog belangstelling voor is..
Ja, nja, dat AZ te sterk is voor die competitie is in principe een tijdelijk opstartprobleem, die promoveren vanzelf weg. Het wmb structurele probleem is dat die teams zo een wisselende samenstelling mogen hebben.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Voor de Jupiler League vind ik het nog het minst erg. Ikzelf woon op Barendrecht, die spelen nu tegen Jong AZ (wat standaard alles wint met Friday etc allemaal in de spits) Jong Sparta (die dan weer bijna onderaan staan) Jong Vitesse redelijk en Jong Twente, stijf onderaan.
Dit wel ja.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:15 schreef De_Pel het volgende:
Tevens is de situatie omtrent het beloftenelftal een krankzinnige aanfluiting.
Laat ze maar laag beginnen, ze promoveren waarschijnlijk vanzelf naar de jupiler league als je ziet hoe makkelijk Jong PSV en Ajax zich handhaven.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit wel ja.
Verkeerde inschatting geweest. Hopen dat de KNVB coulant is en nog een plekje over heeft straks.
Voor 80℅ van de transferrechten van één of andere 19 jarige Braziliaanse jeugdinternational.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:01 schreef hhh38 het volgende:
Ajax gooit even 15 miljoen tegen een winterversterking aan. Hoop dat ie het eerste half jaar nog moet wennen aan Nederland enz enz.
Ben benieuwd of wij uberhaupt een beetje fatsoenlijk geld zouden hebben gehad als Van Geel ons wel had willen versterken.
Ook lekker beleid daar opeens. Dikke miljoenen uitgeven op steeds de laatste transferdagen. Wat een paniek daar ineens.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:01 schreef hhh38 het volgende:
Ajax gooit even 15 miljoen tegen een winterversterking aan. Hoop dat ie het eerste half jaar nog moet wennen aan Nederland enz enz.
Ben benieuwd of wij uberhaupt een beetje fatsoenlijk geld zouden hebben gehad als Van Geel ons wel had willen versterken.
Ze hebben in principe natuurlijk ook veel geld verdiend met de verkoop van Bazoer, Gudelj en El Ghazi. Maar goed, ik denk niet dat die Neres gelijk de hele Eredivisie platspeelt. Maar laten we het vooral over Feyenoord hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ook lekker beleid daar opeens. Dikke miljoenen uitgeven op steeds de laatste transferdagen. Wat een paniek daar ineens.
Goed nieuwsquote:Succesvolle rentree Vermeer bij Jong Feyenoord
Kenneth Vermeer heeft maandagmiddag zijn eerste officiële wedstrijd sinds mei gespeeld. De ervaren doelman hield zijn doel schoon bij het duel tussen Jong Feyenoord en Jong SC Cambuur (2-0).
De 31-jarige keeper stond maanden aan de kant met een achillespeesblessure, maar was maandag eindelijk weer fit genoeg om speelminuten te maken. De vijfvoudig international begon in de sterke basis van het beloftenelftal tegen Cambuur net als onder anderen selectiespelers Marko Vejinovic, Renato Tapia, Simon Gustafson en Michiel Kramer.
De gastheren sloegen vlak voor rust twee keer toe. Eerst kopte Wessel Dammers een hoekschop tegen de touwen, waarna Mo El Hankouri binnen twee minuten de score verdubbelde door een fraaie voorzet van Emil Hansson binnen te tikken. Het bleef bij die twee doelpunten in Rotterdam, waardoor Vermeer bij zijn rentree en clean sheet kon bijschrijven.
De ervaren keeper werd in het duel met de beloften van Cambuur nauwelijks op de proef gesteld, maar kon de volle negentig minuten zonder problemen volspelen. Vermeer lijkt daarmee klaar om de concurrentiestrijd aan te gaan met eerste doelman Brad Jones. De Australiër werd in de zomer als vervanger van Vermeer naar Rotterdam gehaald, maar presteert uitstekend. Met Jones in het doel heeft Feyenoord samen met PSV de minst gepasseerde defensie van de Eredivisie.
'Het voelt goed om weer een wedstrijd te hebben gespeeld. Ik voel me goed en fit, ik had nergens last van', reageerde Vermeer via de officiële kanalen van de club.
Na vermeers eerste wedstrijd zal dat ook niet gebeuren, dat zou een beetje gek zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:35 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig is er geen enkele reden om Jones er nu uit te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |