quote:Op maandag 30 januari 2017 10:31 schreef satecl het volgende:
Hoe kan Berghuis in het elftal van de week staan bij het AD? Die gast was gisteren slecht!
Mensen verwachten heel veel meer van een buitenspeler.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:34 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ging constant dreiging vanuit en scoort de openingstreffer.
Eens, zo zijn er ook bepaalde lieden die constant kritiek hebben op Elia (7 goals en 6 assists). Juist op de flanken heeft Feyenoord zoveel betere spelers rondlopen dan bij de concurrentie.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen verwachten heel veel meer van een buitenspeler.
Waarschijnlijk omdat de concurrentie daar allemaal geweldenaars heeft lopen op het moment.
Ofzo.
Dat zeg je niet sepcifiek, maar mijn punt zit meer in het feit dat Gio wel zo nu en dan handelt naar 'de wedstrijd is al gespeeld', maar dan vaak kiest voor de 'normale reservebank', spelers die meer tegen het 1e aan zouden moeten zitten. Dan kiest hij dus eerder voor minuten voor een Kramer/ Bilal/ Gustafson/ Vejinovic/ Tapia/ Van Beek/ Kongolo dan een nieuw jong jeugdexponent.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lees eens wat ik post joh. Zeg toch zelf dat het deze wedstrijd niet opgaat
Ja jeetje.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen verwachten heel veel meer van een buitenspeler.
Waarschijnlijk omdat de concurrentie daar allemaal geweldenaars heeft lopen op het moment.
Ofzo.
Ik denk vooral dat het voor de bank heel duidelijk is dat zij gewoon een stuk minder zijn dan de basis 11, dan krijg je ook minder snel gezeik.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:40 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat zeg je niet sepcifiek, maar mijn punt zit meer in het feit dat Gio wel zo nu en dan handelt naar 'de wedstrijd is al gespeeld', maar dan vaak kiest voor de 'normale reservebank', spelers die meer tegen het 1e aan zouden moeten zitten. Dan kiest hij dus eerder voor minuten voor een Kramer/ Bilal/ Gustafson/ Vejinovic/ Tapia/ Van Beek/ Kongolo dan een nieuw jong jeugdexponent.
En wellicht is dit ook wel beter voor het groepsgevoel. Het is toch prijzenswaardig hoe rustig de bank (naar de buitenwacht) is, terwijl velen toch vaker op een basisplaats rekenden . Als de reserves al voorbij gelopen worden door de jeugdspelers krijg je wellicht wel meer onrust
Mwoa, tot aan zijn goal had ie wel erg veel balverlies hoor, kwam er wel vaak voorbij, maar leek erg veel moeite te hebben met het feit dat ie daarna met zijn rechtervoet een voorzet zou moeten geven. Maar mooie goal, en veel geslaagde passeeracties, zeker wel een voldoende, maar geen uitblinker wat mij betreft. Ik vond Elia vele malen sterker (en effecittever) bijvoorbeeldquote:Op maandag 30 januari 2017 10:34 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ging constant dreiging vanuit en scoort de openingstreffer.
Juist. Zelfs Bilal viel sterker in dan hij.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mwoa, tot aan zijn goal had ie wel erg veel balverlies hoor, kwam er wel vaak voorbij, maar leek erg veel moeite te hebben met het feit dat ie daarna met zijn rechtervoet een voorzet zou moeten geven. Maar mooie goal, en veel geslaagde passeeracties, zeker wel een voldoende, maar geen uitblinker wat mij betreft. Ik vond Elia vele malen sterker (en effecittever) bijvoorbeeld
Ja, de enige die misschien wel weer basis verwachten te worden zijn Kongolo en Vermeer denk ik. Ik denk dat Van Beek ook snapt dat ie komende zomer pas weer aanspraak kan gaan maken op een basisplek (tenzij blessures)quote:Op maandag 30 januari 2017 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat het voor de bank heel duidelijk is dat zij gewoon een stuk minder zijn dan de basis 11, dan krijg je ook minder snel gezeik.
Bilal viel gisteren gewoon meer dan prima in overigens.
Mee eens, maar de rest was pure armoede. Dus als je dan de belangrijke openingstreffer maakt en zorgt voor dreiging sta je vanzelf in dat elftal van de weekquote:Op maandag 30 januari 2017 10:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mwoa, tot aan zijn goal had ie wel erg veel balverlies hoor, kwam er wel vaak voorbij, maar leek erg veel moeite te hebben met het feit dat ie daarna met zijn rechtervoet een voorzet zou moeten geven. Maar mooie goal, en veel geslaagde passeeracties, zeker wel een voldoende, maar geen uitblinker wat mij betreft. Ik vond Elia vele malen sterker (en effecittever) bijvoorbeeld
5 goals, maar wel 0 assists. Gaat ook net iets te vaak voor eigen succes voor m'n gevoel.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja jeetje.
Misschien wel de meest productieve rechtsbuiten van de afgelopen 10 jaar bij ons.
Kongolo is toch helemaal geen reservespeler joh.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, de enige die misschien wel weer basis verwachten te worden zijn Kongolo en Vermeer denk ik. Ik denk dat Van Beek ook snapt dat ie komende zomer pas weer aanspraak kan gaan maken op een basisplek (tenzij blessures)
Hoeveel pingels van Dirkie? Vond hem gisteren echt heel kut invallen, al weken een van de slechtste spelers eigenlijk. Berghuis lijkt daarentegen juist op de bloeien, speelde een periode zwaar ondermaatsquote:Op maandag 30 januari 2017 10:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
5 goals, maar wel 0 assists. Gaat ook net iets te vaak voor eigen succes voor m'n gevoel.
Verder doen al onze aanvallende spelers het erg goed eigenlijk.
Jörgensen: 14 goals - 8 assists
Kuyt: 7 goals - 4 assists
Elia: 7 goals - 6 assists
Toornstra: 6 goals - 7 assists
MotMquote:Op maandag 30 januari 2017 10:50 schreef Slobeend het volgende:
Wat vonden jullie van Nelom? Hij speelde gisteren toch wel prima. Kongolo ipv Jan Arie of toch gewoon weer linksback zetten?
Wat ik las was dat ie toch gepasseerd was ten faveure van Nelom? Was toch fit maar niet opgesteld? Dan lijk je me een reservespeler, al is dat mijn inziens wel onterechtquote:Op maandag 30 januari 2017 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kongolo is toch helemaal geen reservespeler joh.
Ik vond hem niet zo goed. Doe maar gewoon weer Kongolo back.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:50 schreef Slobeend het volgende:
Wat vonden jullie van Nelom? Hij speelde gisteren toch wel prima. Kongolo ipv Jan Arie of toch gewoon weer linksback zetten?
0 pingels. Hij heeft er 1 mogen nemen, maar die ging mis.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel pingels van Dirkie? Vond hem gisteren echt heel kut invallen, al weken een van de slechtste spelers eigenlijk. Berghuis lijkt daarentegen juist op de bloeien, speelde een periode zwaar ondermaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |