Het werkt blijkbaar wel, gezien de ranglijst... Ziet er "niet altijd" even mooi uit, maar goed.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zie je toch ook wel aan het voetbal van Feyenoord.
Ja het is vooral gebaseerd op hard werken ja, en daar kan je dus veel punten mee pakken in de matige Eredivisie.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het werkt blijkbaar wel, gezien de ranglijst... Ziet er "niet altijd" even mooi uit, maar goed.
Ik hoop dat ze het vol kunnen houdenquote:Op zondag 29 januari 2017 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is vooral gebaseerd op hard werken ja, en daar kan je dus veel punten mee pakken in de matige Eredivisie.
Ik denk dat die spelers gewoon zelf hebben leren voetballen stiekem toen Gio met iets anders bezig was.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het werkt blijkbaar wel, gezien de ranglijst... Ziet er "niet altijd" even mooi uit, maar goed.
Kuyt is stiekem de trainerquote:Op zondag 29 januari 2017 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat die spelers gewoon zelf hebben leren voetballen stiekem toen Gio met iets anders bezig was.
Ik niet.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het vol kunnen houden
twitter:F_van_Turenhout twitterde op zondag 29-01-2017 om 14:20:03De Derby van het Noorden bleef vandaag zonder doelpunten. Luistert u naar de uitslag: #heegro #eredivisie https://t.co/uFOooRYFFW reageer retweet
quote:Op zondag 29 januari 2017 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:F_van_Turenhout twitterde op zondag 29-01-2017 om 14:20:03De Derby van het Noorden bleef vandaag zonder doelpunten. Luistert u naar de uitslag: #heegro #eredivisie https://t.co/uFOooRYFFW reageer retweet
quote:Op zondag 29 januari 2017 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al je posts vandaag in een collage ga ophangen aan mijn muur.
Deed het erg goed bij Feyenoordquote:Op zondag 29 januari 2017 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Vermeer kan er niks van.
Tegen ADO? Dat zou me verbazen.quote:
Voor mijn gevoel is Roda Ajax eigenlijk altijd kut. Vorig jaar met FdB die 4-4-2 ging spelen en echt letterlijk alleen maar ballen ging pompenquote:Op zondag 29 januari 2017 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgende week hebben we wel een leuk zondagmenu
Dat is een Vitessefan die ons op een briefje gaf dat Vitesse in jaar X (dat jaar ben ik even vergeten) kampioen zou wordenquote:Op zondag 29 januari 2017 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar moet ik die gozer van kennen dan?
Ja maar nu is Ajax wel om aan te gluren, en zelfs Roda was op de brommer gisteren.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is Roda Ajax eigenlijk altijd kut. Vorig jaar met FdB die 4-4-2 ging spelen en echt letterlijk alleen maar ballen ging pompen
Ah dat heb ik gemist, maar dat is dus zijn enige noemenswaardige wapenfeit?quote:Op zondag 29 januari 2017 16:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is een Vitessefan die ons op een briefje gaf dat Vitesse in jaar X (dat jaar ben ik even vergeten) kampioen zou worden
Mja, ookin andere jaren kan ik me weinig leuks herinnerenquote:Op zondag 29 januari 2017 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar nu is Ajax wel om aan te gluren, en zelfs Roda was op de brommer gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |