Voor mijn gevoel is Roda Ajax eigenlijk altijd kut. Vorig jaar met FdB die 4-4-2 ging spelen en echt letterlijk alleen maar ballen ging pompenquote:Op zondag 29 januari 2017 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgende week hebben we wel een leuk zondagmenu
Dat is een Vitessefan die ons op een briefje gaf dat Vitesse in jaar X (dat jaar ben ik even vergeten) kampioen zou wordenquote:Op zondag 29 januari 2017 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar moet ik die gozer van kennen dan?
Ja maar nu is Ajax wel om aan te gluren, en zelfs Roda was op de brommer gisteren.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is Roda Ajax eigenlijk altijd kut. Vorig jaar met FdB die 4-4-2 ging spelen en echt letterlijk alleen maar ballen ging pompen
Ah dat heb ik gemist, maar dat is dus zijn enige noemenswaardige wapenfeit?quote:Op zondag 29 januari 2017 16:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is een Vitessefan die ons op een briefje gaf dat Vitesse in jaar X (dat jaar ben ik even vergeten) kampioen zou worden
Mja, ookin andere jaren kan ik me weinig leuks herinnerenquote:Op zondag 29 januari 2017 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar nu is Ajax wel om aan te gluren, en zelfs Roda was op de brommer gisteren.
Ik herinner me niet zoveel maar mijn FOK!carrière is ook nog niet zo langquote:Op zondag 29 januari 2017 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah dat heb ik gemist, maar dat is dus zijn enige noemenswaardige wapenfeit?
Is wel altijd een naar potje voor Ajax ja.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja, ookin andere jaren kan ik me weinig leuks herinneren
Maar goed, ik ben ook een ietwat vreemde jongen dus ik kan er zomaar naast zitten
Jij hebt Tyron niet eens meegemaakt volgens mij.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik herinner me niet zoveel maar mijn FOK!carrière is ook nog niet zo lang
Dan is hij een idioot. En dat zeg ik als vitessefan.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is een Vitessefan die ons op een briefje gaf dat Vitesse in jaar X (dat jaar ben ik even vergeten) kampioen zou worden
Jawel, niet heel uitgebreidquote:Op zondag 29 januari 2017 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt Tyron niet eens meegemaakt volgens mij.
Allemaal leugensquote:Op zondag 29 januari 2017 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dan is hij een idioot. En dat zeg ik als vitessefan.
Riedewaldgenot. Schonegenot. Een keer 0-4 genot. En twee keer een 0-2 voorsprong weggegeven. Kan me nog herinneren dat Hamlap in de 86e min een penalty mistte.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja, ookin andere jaren kan ik me weinig leuks herinneren
Maar goed, ik ben ook een ietwat vreemde jongen dus ik kan er zomaar naast zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |