SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Eentje is genoeg. Zal wel Larsson worden.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoop toch nog op 1 of twee aanvallers erbij.![]()
Te weinig scorend vermogenquote:Op zondag 29 januari 2017 15:51 schreef truedestiny het volgende:
Frustrerend dat het nog maar 2-0 staat![]()
Nee. Younes is matig, Kluivert krijgt vast nog een dip en voor Dolberg heb je niks.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eentje is genoeg. Zal wel Larsson worden.![]()
16 miljoen en dan floppen.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eentje is genoeg. Zal wel Larsson worden.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Cassieras is er ook nog. Komt nog niet geweldig uit de verf, maar op zich wel een back-up voor Dolberg.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee. Younes is matig, Kluivert krijgt vast nog een dip en voor Dolberg heb je niks.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Larsson - Dolberg - Traorequote:Op zondag 29 januari 2017 15:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee. Younes is matig, Kluivert krijgt vast nog een dip en voor Dolberg heb je niks.
Younes - Cassierra - Kluivert
En dan heb je Cerny ook nog.
Eentje is genoeg![]()
Genoeg spelers ja, maar Traoré heeft nauwelijks een goede wedstrijd gespeeld, Larsson/andere aanwinst moet je maar zien of dat wat wordt, Younes en Cerny hopeloos uit vorm en Kluivert houdt dit misschien ook niet volquote:Op zondag 29 januari 2017 15:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Larsson - Dolberg - Traore
Eentje is genoeg![]()
Dat was gewoon roodquote:Op zondag 29 januari 2017 15:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Nijhuis... dat is toch gewoon het ontnemen van een scoringskans...![]()
Verf was opquote:Op zondag 29 januari 2017 15:57 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom zijn al die stoeltjes nog steeds niet rood?![]()
Cassierra en vooral Cerny zijn niet goed genoeg.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Larsson - Dolberg - Traore
Eentje is genoeg![]()
Cassierra is echt wel goed genoegquote:Op zondag 29 januari 2017 16:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Cassierra en vooral Cerny zijn niet goed genoeg.![]()
Onzin. Hebben allebei potentie en zijn prima backupsquote:Op zondag 29 januari 2017 16:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Cassierra en vooral Cerny zijn niet goed genoeg.![]()
Deze aanval. Viergever dekt lucht en sink pakt de man van viergever. Zo stond er een ado speler helemaal vrij. Doet dit bij een goede club en het is koolAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Haha, Cerny potentie.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Onzin. Hebben allebei potentie en zijn prima backups![]()
![]()
Dat is op zich niet erg, als je dat trucje maar uitstekend beheerst.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:15 schreef badschaap het volgende:
Younes kan ook maar een truukje, en dat is binnendoorVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dolberg zijn omhaal had een beter lot verdiend.
[ Bericht 2% gewijzigd door JeSuisDroppie op 29-01-2017 16:21:36 ]Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat doelsaldo kan nog een dingetje worden. Jammer dus, maar blijft lekker als kutploegjes als ADO lekker weggespeeld worden. Dat is te lang anders geweest.Life is what you make it.![]()
Dit hadden ze gewoon met 7-0 moeten winnen. jammer dat de scherpte mistte, wel mooi dat held Dolberg eindelijk weer eens scoort! :-D![]()
Als je Younes zo bezig ziet als vandaag krijg ik gelukkig wel weer wat meer vertrouwen dat hij er wel weer bovenop komt. Wat niet wegneemt dat een vleugelspeler erbij fijn zou zijnquote:Op zondag 29 januari 2017 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb het idee dat we scorend vermogen missen op de vleugels.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Leg uit.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:02 schreef PicoMMP het volgende:
Lijkt wel alsof Frank de Boer weer trainer van Ajax is.Snelle Egel![]()
Muah ik vond hem maar weinig goede acties hebben hoor.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je Younes zo bezig ziet als vandaag krijg ik gelukkig wel weer wat meer vertrouwen dat hij er wel weer bovenop komt. Wat niet wegneemt dat een vleugelspeler erbij fijn zou zijnOh.![]()
Creëerde toch wel af en toe wat kansen, stichtte hier en daar nog wat gevaar. In ieder geval weer een stuk beter dan die periode rond Twente uit, waarin echt letterlijk iedere aanname verkeerd wasquote:Op zondag 29 januari 2017 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik vond hem maar weinig goede acties hebben hoor.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je hebt er inderdaad wat weinig, maar met de vleugelspitsen die je hebt is weinig mis. Younes gaat zijn goals dit seizoen echt nog wel maken. Aan de andere kant Kluivert en Traoré, niets mis mee.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je Younes zo bezig ziet als vandaag krijg ik gelukkig wel weer wat meer vertrouwen dat hij er wel weer bovenop komt. Wat niet wegneemt dat een vleugelspeler erbij fijn zou zijn
Verder een meer dan prima potje. Mooie acties, mooie goals. Lekker ontspannen kunnen kijken. Niets mis mee.![]()
Zal zijn spel wel denk ik wel ten goeden doen als hij eens valtquote:Op zondag 29 januari 2017 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Younes is een beetje van dat vruchteloze zoeken wat Ramses ooit zong.![]()
Dat had Ziyech ook enorm, ja. Scheelt nu weer vreselijk dat hij weer fijn aan het voetballen is, Hakim.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zal zijn spel wel denk ik wel ten goeden doen als hij eens valt![]()
Af en toe heeft hij een leuke actie, maar ik blijf het te weinig vinden voor een vleugelspeler van Ajax.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Creëerde toch wel af en toe wat kansen, stichtte hier en daar nog wat gevaar. In ieder geval weer een stuk beter dan die periode rond Twente uit, waarin echt letterlijk iedere aanname verkeerd was
Helaas moeten we het er maar mee doen, dus ik hoop maar dat hij het goede gevoel weer terugkrijgt.Oh.![]()
Als je het mij vraagt is Younes het Ajax-shirt onwaardig. Ik hoef hem niet meer te zien in elk geval. Lekker Larsson halen en Younes laten aanklooien tussen de bank en Jong AjaxHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Larsson en Younes zullen niet zoveel schelen bij Ajax denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2017 17:04 schreef Catch22- het volgende:
Als je het mij vraagt is Younes het Ajax-shirt onwaardig. Ik hoef hem niet meer te zien in elk geval. Lekker Larsson halen en Younes laten aanklooien tussen de bank en Jong AjaxOh.![]()
Hier valt iemand door de mandquote:Bosz reageerde voorafgaand aan de wedstrijd ook nog op het interview dat Nemanja Gudelj gaf in De Telegraaf. De Serviër verweet de Ajax-coach dat hij door de achterdeur is vertrokken uit Amsterdam en noemde hem oneerlijk. Bosz kan helemaal niets met die kritiek. 'Wij hebben precies verteld hoe het zit. Daar was Gudelj zelf bij, ik heb dat gesprek samen met hem en Hennie Spijkerman gevoerd. Hij heeft niet gezegd niet op de bank te willen zitten, hij heeft gezegd dat hij het mentaal niet kan opbrengen om op de bank te zitten.'
'Dus daarmee geeft hij niet aan niet op de bank te willen zitten, maar eigenlijk geeft hij aan dat hij beschikbaar was als ik hem wilde opstellen en anders kon hij het niet opbrengen. Dat is niet eerlijk naar de andere spelers toe. Zo heeft hij het precies gezegd. Ik lieg daar niet om, dit is de waarheid.'
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ben benieuwd wanneer Gudelj zijn afscheid krijgt in de Arenaquote:Op zondag 29 januari 2017 17:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Altijd leuk als het nog even bevestigd wordt
Oh.![]()
Daar moet ik hoe dan ook bij zijnquote:Op zondag 29 januari 2017 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer Gudelj zijn afscheid krijgt in de ArenaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb al jaren hier eieren laten rotten voor het grote momentquote:Op zondag 29 januari 2017 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst even naar de groothandel om wat tomaten in te slaan.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ah dus dat is wat ik ruik.quote:Op zondag 29 januari 2017 17:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb al jaren hier eieren laten rotten voor het grote momentOh.![]()
Larsson is ook maar een beperkte voetballer hoor.quote:Op zondag 29 januari 2017 17:04 schreef Catch22- het volgende:
Als je het mij vraagt is Younes het Ajax-shirt onwaardig. Ik hoef hem niet meer te zien in elk geval. Lekker Larsson halen en Younes laten aanklooien tussen de bank en Jong AjaxDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hij bakt er nu geen klote van maar onwaardig gaat wel heel verquote:Op zondag 29 januari 2017 17:04 schreef Catch22- het volgende:
Als je het mij vraagt is Younes het Ajax-shirt onwaardig. Ik hoef hem niet meer te zien in elk geval. Lekker Larsson halen en Younes laten aanklooien tussen de bank en Jong Ajaxhij heeft laten zien veel beter te kunnen
![]()
Hij heeft een paar leuke dingen laten zien. In 1.5 seizoen.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij bakt er nu geen klote van maar onwaardig gaat wel heel verhij heeft laten zien veel beter te kunnen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Mag aannemen dat Gudelj geen afscheid meer gaat krijgen. Helemaal klaar met die gek. Voor mijn part regelt hij direct een contractje voor Dragisa en zijn vader in China.
Onzingejank ook over dat Ajax Dragisa slecht behandelt omdat hij nooit speelt. Is vast niet hij hem opgekomen dat Dragisa echt walgelijk slecht is, nog niet goed genoeg voor een zaterdagzesdeklasser![]()
Ga hem absoluut niet missen, paar mooie goals gemaakt maar wel vervelende maniertjes. Met name de schwalbes elke wedstrijdquote:If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Misschien kunnen we geld overmaken naar FOX om Hans Kraaij Jr standaard bij Ajax-wedstrijden neer te zetten.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:37 schreef Heeinz het volgende:
Deze interviewer moet er ook maar eens uitgetrapt worden![]()
Verhuurd worden wil hij wel?twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 29-01-2017 om 20:08:31BREAKING: Mitchell Dijks half jaar op huurbasis naar @NorwichCityFC #Ajax >>> reageer retweet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: