SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Eentje is genoeg. Zal wel Larsson worden.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoop toch nog op 1 of twee aanvallers erbij.![]()
Te weinig scorend vermogenquote:Op zondag 29 januari 2017 15:51 schreef truedestiny het volgende:
Frustrerend dat het nog maar 2-0 staat![]()
Nee. Younes is matig, Kluivert krijgt vast nog een dip en voor Dolberg heb je niks.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eentje is genoeg. Zal wel Larsson worden.![]()
16 miljoen en dan floppen.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eentje is genoeg. Zal wel Larsson worden.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Cassieras is er ook nog. Komt nog niet geweldig uit de verf, maar op zich wel een back-up voor Dolberg.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee. Younes is matig, Kluivert krijgt vast nog een dip en voor Dolberg heb je niks.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Larsson - Dolberg - Traorequote:Op zondag 29 januari 2017 15:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee. Younes is matig, Kluivert krijgt vast nog een dip en voor Dolberg heb je niks.
Younes - Cassierra - Kluivert
En dan heb je Cerny ook nog.
Eentje is genoeg![]()
Genoeg spelers ja, maar Traoré heeft nauwelijks een goede wedstrijd gespeeld, Larsson/andere aanwinst moet je maar zien of dat wat wordt, Younes en Cerny hopeloos uit vorm en Kluivert houdt dit misschien ook niet volquote:Op zondag 29 januari 2017 15:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Larsson - Dolberg - Traore
Eentje is genoeg![]()
Dat was gewoon roodquote:Op zondag 29 januari 2017 15:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Nijhuis... dat is toch gewoon het ontnemen van een scoringskans...![]()
Verf was opquote:Op zondag 29 januari 2017 15:57 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom zijn al die stoeltjes nog steeds niet rood?![]()
Cassierra en vooral Cerny zijn niet goed genoeg.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Larsson - Dolberg - Traore
Eentje is genoeg![]()
Cassierra is echt wel goed genoegquote:Op zondag 29 januari 2017 16:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Cassierra en vooral Cerny zijn niet goed genoeg.![]()
Onzin. Hebben allebei potentie en zijn prima backupsquote:Op zondag 29 januari 2017 16:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Cassierra en vooral Cerny zijn niet goed genoeg.![]()
Deze aanval. Viergever dekt lucht en sink pakt de man van viergever. Zo stond er een ado speler helemaal vrij. Doet dit bij een goede club en het is koolAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Haha, Cerny potentie.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Onzin. Hebben allebei potentie en zijn prima backups![]()
![]()
Dat is op zich niet erg, als je dat trucje maar uitstekend beheerst.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:15 schreef badschaap het volgende:
Younes kan ook maar een truukje, en dat is binnendoorVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dolberg zijn omhaal had een beter lot verdiend.
[ Bericht 2% gewijzigd door JeSuisDroppie op 29-01-2017 16:21:36 ]Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat doelsaldo kan nog een dingetje worden. Jammer dus, maar blijft lekker als kutploegjes als ADO lekker weggespeeld worden. Dat is te lang anders geweest.Life is what you make it.![]()
Dit hadden ze gewoon met 7-0 moeten winnen. jammer dat de scherpte mistte, wel mooi dat held Dolberg eindelijk weer eens scoort! :-D![]()
Als je Younes zo bezig ziet als vandaag krijg ik gelukkig wel weer wat meer vertrouwen dat hij er wel weer bovenop komt. Wat niet wegneemt dat een vleugelspeler erbij fijn zou zijnquote:Op zondag 29 januari 2017 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb het idee dat we scorend vermogen missen op de vleugels.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Leg uit.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:02 schreef PicoMMP het volgende:
Lijkt wel alsof Frank de Boer weer trainer van Ajax is.Snelle Egel![]()
Muah ik vond hem maar weinig goede acties hebben hoor.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je Younes zo bezig ziet als vandaag krijg ik gelukkig wel weer wat meer vertrouwen dat hij er wel weer bovenop komt. Wat niet wegneemt dat een vleugelspeler erbij fijn zou zijnOh.![]()
Creëerde toch wel af en toe wat kansen, stichtte hier en daar nog wat gevaar. In ieder geval weer een stuk beter dan die periode rond Twente uit, waarin echt letterlijk iedere aanname verkeerd wasquote:Op zondag 29 januari 2017 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik vond hem maar weinig goede acties hebben hoor.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: