quote:Op zondag 29 januari 2017 14:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een goed argument. Ik ben een van de grootste Dolbergs fans. Maar je schiet weer als een klein kut kind in de verdediging. En bij 1-1 loop je ook weer weg zoals altijd. Wordt eens volwassen man.
quote:
Die is er niet want die gaat scheiden.quote:
twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 29-01-2017 om 14:51:31Justin Kluivert op de brommer! #ajaado https://t.co/fbCYAZXxOh reageer retweet
Gebiedende wijs, maar dan wel op de beleefde manier. Meen ik dan, ik kan ernaast zittenquote:
JODEN LOPEN ALTIJD WEG.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is er niet want die gaat scheiden.
Wat betekent dat jullie allemaal weer kans hebben!
En nu ben ik echt weg, veel plezier nog met de VOETBALSHOW van AJAX
YES EINDELIJK!quote:Op zondag 29 januari 2017 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die is er niet want die gaat scheiden.
Wat betekent dat jullie allemaal weer kans hebben!
De gedachtenpolitie is ook weer aanwezig. Waarom zou ik per se een post moeten plaatsen in dit topic? Hier zit toch voor 90% volk wat het in livetopics wegschuift met NIET GELEZEN of een andere GGMM-achtige willekeurige kutpost.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een goed argument. Ik ben een van de grootste Dolbergs fans. Maar je schiet weer als een klein kut kind in de verdediging. En bij 1-1 loop je ook weer weg zoals altijd. Wordt eens volwassen man.
Nee, de gebiedende wijs is altijd zonder t (al sinds de jaren 70 geloof ik).quote:Op zondag 29 januari 2017 14:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gebiedende wijs, maar dan wel op de beleefde manier. Meen ik dan, ik kan ernaast zitten
Je zit er naast het is gewoon met een d.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gebiedende wijs, maar dan wel op de beleefde manier. Meen ik dan, ik kan ernaast zitten
Niet gelezen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De gedachtenpolitie is ook weer aanwezig. Waarom zou ik per se een post moeten plaatsen in dit topic? Hier zit toch voor 90% volk wat het in livetopics wegschuift met NIET GELEZEN of een andere GGMM-achtige willekeurige kutpost.
niet gelezenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De gedachtenpolitie is ook weer aanwezig. Waarom zou ik per se een post moeten plaatsen in dit topic? Hier zit toch voor 90% volk wat het in livetopics wegschuift met NIET GELEZEN of een andere GGMM-achtige willekeurige kutpost.
?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Altijd janken om anderen en zelf weglopen. Heldje hoor.
niet gelezenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gebiedende wijs en dt?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dik varken.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh.. okequote:Op zondag 29 januari 2017 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind dat je de problemen hier toch wel een beetje kleiner maakt dan ze zijn.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De gedachtenpolitie is ook weer aanwezig.
Lijkt me een penalquote:Op zondag 29 januari 2017 14:51 schreef Brammess het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 29-01-2017 om 14:51:31Justin Kluivert op de brommer! #ajaado https://t.co/fbCYAZXxOh reageer retweet
quote:Op zondag 29 januari 2017 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, de gebiedende wijs is altijd zonder t (al sinds de jaren 70 geloof ik).
Het was dus inderdaad verouderd en dus was de twijfel terechtquote:Op zondag 29 januari 2017 14:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je zit er naast het is gewoon met een d.
Als je er niet tegen kunt dan ga je toch lekker op zwart?!?!quote:Op zondag 29 januari 2017 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dom varken.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2017 14:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je er niet tegen kunt dan ga je toch lekker op zwart?!?!
Wat doe je hier dan nog?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag niet. Is er niet een ophok plicht ivm vogelgriep?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:54 schreef Coco. het volgende:
ADO is rijp voor de slacht.
Zonder verdoving.
Wil jij gewoon lekker je bakkes houden? Wie denk je wel niet dat je bent, malloot.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:54 schreef Tagliano het volgende:
Laten we overigens persoonlijke shit lekker even ergens anders doen
Sow.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil jij gewoon lekker je bakkes houden? Wie denk je wel niet dat je bent, malloot.
sow.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil jij gewoon lekker je bakkes houden? Wie denk je wel niet dat je bent, malloot.
Hier een beetje interessant doen, maar even de moeite nemen om de OP terug te zetten in de SC, ho maar.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WOWWWquote:Op zondag 29 januari 2017 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jup, maar maar KNJB ditdatquote:Op zondag 29 januari 2017 14:55 schreef Typisch het volgende:
was trouwens toch best een pingel van dat tweetje van fox met kluivert net?
Escaleert volledig uit de hand.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:55 schreef GGMM het volgende:
Sinds de moderators besloten dat deze TT gewoon mocht blijven staan is dit topic helemaal uit de hand gelopen.
quote:Op zondag 29 januari 2017 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen je moeder.
quote:Op zondag 29 januari 2017 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is een bekende zin van je moeder.
En daarna ging de strapon zeker bij je naar binnen?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Matig Opper.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En daarna ging de strapon zeker bij je naar binnen?
Onlo on fire, VBL mods are terrified.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
koekoekquote:Op zondag 29 januari 2017 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed, maar dat komt ook deels doordat Ado er echt helemaal niks van kan.quote:
We houden er niet allemaal de gewoontes op na zoals ze in Den Haag gewend zijn hé Opper. Jullie oude keeper kan daar over mee pratenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En daarna ging de strapon zeker bij je naar binnen?
quote:Op zondag 29 januari 2017 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg sterk.Vooral ons nieuwe ''killer'' Kluivert.
Moordend tempo.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg sterk.Vooral ons nieuwe mega-talent Kluivert.
Die wordt straks voor 175 miljoen verkochtquote:Op zondag 29 januari 2017 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan alvast.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:57 schreef hafcfan het volgende:
Als ado dit nog wint krijg ik een krat bier van Haags
Nu al 30 miljoen waard.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, tegen je hoofd. Mislukkeling dat je bent.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:57 schreef hafcfan het volgende:
Als ado dit nog wint krijg ik een krat bier van Haags
ZO DANquote:Op zondag 29 januari 2017 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, tegen je hoofd. Mislukkeling dat je bent.
wowquote:Op zondag 29 januari 2017 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn we al klaar dan?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Had jij niet voorspeld dat ADO zou winnen van Ajax?
Zo, er is iemand met het verkeerde been uit bed gestapt.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bek dicht. Dik varkenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kees zeker om over de overwinning van ADO te praten.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:59 schreef Zipportal het volgende:
Ron Jans
Pierre van Hooijdonk
KeesGod Jansma
Arno Vermeulen
Je bent onlogisch.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:59 schreef onlogisch het volgende:
Wat slecht hoe Kluivert daar de bal van zijn voet laat springen. Waarom heeft hij een basisplaats
Omdat hij anders niet zou stoppen bij het Zebra pad als de trainer oversteekt.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:59 schreef onlogisch het volgende:
Wat slecht hoe Kluivert daar de bal van zijn voet laat springen. Waarom heeft hij een basisplaats
Waarom ben jij geen mod?quote:Op zondag 29 januari 2017 15:00 schreef onlogisch het volgende:
Goed om te zien dat de moderators eieren voor hun geld hebben gekozen en het toneel hebben verlaten na mijn snoeiharde opmerking
Kan er niet zoveel van die gast. Ik weet nog goed dat veel mensen hem alweer als het nieuwe wereldtalent van Ajax bestempelde. Typisch ajacieden met hun arrogante praatjes.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga niet kijken.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:59 schreef Zipportal het volgende:
Ron Jans
Pierre van Hooijdonk
KeesGod Jansma
Arno Vermeulen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |