Aangezien Gup niet wordt onderbroken door stilte of iets dergelijks, lijkt het erop dat je überhaupt niet kunt inloggen?quote:
Ik hoor peaceman in de woonkamer bezig zijn met zijn testuitzending en ik hoor op radio 49 ook Boudewijn de Groot.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Technisch probleem of drankprobleem?(Ik hoor hier alleen Boudewijn de Groot)
Ah zo. Gelukkig is dit waar testuitzendingen voor bedoeld zijn. De boel testen en goed instellen.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoor peaceman in de woonkamer bezig zijn met zijn testuitzending en ik hoor op radio 49 ook Boudewijn de Groot.
Ik ben via DM bezig met Peaceman, ik denk dat een setting bij hem niet goed staat...quote:Op zondag 29 januari 2017 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aangezien Gup niet wordt onderbroken door stilte of iets dergelijks, lijkt het erop dat je überhaupt niet kunt inloggen?
Doe ik wel...quote:Op zondag 29 januari 2017 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Is het handig als ik ondertussen de eindtijd van de testuitzending verleng? Het is bijna 20:00 uur namelijk.
Op basis van de settings in het 'Live uitzenden' scherm wel.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:54 schreef peaceman het volgende:
de dingen de MM en ik gecheckt hebben staan goed lijkt het.
quote:Op zondag 29 januari 2017 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Is ToT in het huis?
Ik ben even door mijn mogelijke oplossingen heen...
Ik heb nog wel zo'n jpg-plaatje dat ik ooit van Melting heb ontvangen. Je gebruikt ook Mixxx, toch?quote:Op zondag 29 januari 2017 19:54 schreef peaceman het volgende:
de dingen de MM en ik gecheckt hebben staan goed lijkt het.
Stuur mij die ook eens.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog wel zo'n jpg-plaatje dat ik ooit van Melting heb ontvangen. Je gebruikt ook Mixxx, toch?
heb password opnieuw ingevoerd...quote:Op zondag 29 januari 2017 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op basis van de settings in het 'Live uitzenden' scherm wel.
Ik kan alleen niet zien of je je password goed hebt ingesteld...
De Message-service van FOK! heeft niet zo veel zin vandaag, geloof ik.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stuur mij die ook eens.
Ik heb mijn eigen plaatje gebruikt, op basis van mijn eigen settings.
Een URL van Imgur is voldoende...quote:Op zondag 29 januari 2017 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Message-service van FOK! heeft niet zo veel zin vandaag, geloof ik.
Even denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |