Die staat wel in de map.quote:Op zondag 29 januari 2017 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die dll is esentieel, daar zit het probleem, denk ik...
Die in program files is de Mixxx map waar die Lame dll in gezet moet worden, dan zou het moeten werken.quote:Op zondag 29 januari 2017 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
Nou dat gaat niet echt voorspoedig. Er is ook geen andere map te vinden op de pc...
Het gekke is dat de Mixxx map niet in program files maar in: "gebruikers/diana/appdata/local" staat.quote:Op zondag 29 januari 2017 21:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die in program files is de Mixxx map waar die Lame dll in gezet moet worden, dan zou het moeten werken.
Da's een vreemde plek voor programma's, daar staat normaal alleen je data tbv programma's.quote:Op zondag 29 januari 2017 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gekke is dat de Mixxx map niet in program files maar in: gebruikers/diana/appdata/local
Dit is volgens mij standaard ingesteseld ooit dat programma's daar gezet worden.
Moeten we de map naar program files verplaatsen (als dat kan)
Ja, ik denk ook dat dat het verstandigste is...quote:Op zondag 29 januari 2017 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's een vreemde plek voor programma's, daar staat normaal alleen je data tbv programma's.
Misschien dan toch verwijderen en opnieuw installeren in Program Files...
Daar staat ook een Mixxx map idd maar in program files installeert de EXE normaal gesproken.quote:Op zondag 29 januari 2017 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gekke is dat de Mixxx map niet in program files maar in: "gebruikers/diana/appdata/local" staat.
Dit is volgens mij standaard ingesteld dat programma's daar gezet worden.
Moeten we de map naar program files verplaatsen (als dat kan) dus opnieuw installeren.
Als je die nu nog niet zou weten...quote:Op zondag 29 januari 2017 21:55 schreef peaceman het volgende:
het is ook het enige wat ik nog kan bedenken. Gewoon mixxx eraf gooien en opnieuw beginnen. Ik weet nu in elk geval welke instellingen goed zouden moeten zijn.
Dat dus...quote:Op zondag 29 januari 2017 21:55 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Daar staat ook een Mixxx map idd maar in program files installeert de EXE normaal gesproken.
Ja, maar in de local user-map die jij noemt is niet logisch...quote:Op zondag 29 januari 2017 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar staat toch ook dat het in andere folder geïnstalleerd mag worden?
Dat kun je veranderen wanneer je op bijv andere HD programs zet.quote:Op zondag 29 januari 2017 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar staat toch ook dat het in andere folder geïnstalleerd mag worden?
"gebruikers/diana/appdata/local" is normaal al verborgenquote:Op zondag 29 januari 2017 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het al eerder gevraagd, maar staat Program Files niet verborgen/hidden?
Zie je die map wel?
Ja dat wel. We zien program files en program files (x86)quote:Op zondag 29 januari 2017 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het al eerder gevraagd, maar staat Program Files niet verborgen/hidden?
Zie je die map wel?
Daar hoort normaal Mixxx map te staan.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat wel. We zien program files en program files (x86)
Snap ik. We gaan hem gewoon verwijdefen en opnieuw installeren. En dan de stappen van Elf volgen.quote:Op zondag 29 januari 2017 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar in de local user-map die jij noemt is niet logisch...
De eerste of tweede? Dan doen we het meteen goed.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Daar hoort normaal Mixxx map te staan.
Voor 64bit moet je in de 1e zijn om DLL te plaatsen.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De eerste of tweede? Dan doen we het meteen goed.
In de volksmond ook wel bekend als de Raad van Elfquote:Op zondag 29 januari 2017 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Snap ik. We gaan hem gewoon verwijdefen en opnieuw installeren. En dan de stappen van Elf volgen.
quote:Op zondag 29 januari 2017 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel bekend als de Raad van Elf
Bij mij staat Mixxx onder C:\ Program filesquote:Op zondag 29 januari 2017 22:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Voor 64bit moet je in de 1e zijn om DLL te plaatsen.
Heb zelf oudere versie en staat bij mij ook in X86 Mixxx map maar daar heb ik niets veranderd.
Daar zijn we nu mee bezigquote:Op zondag 29 januari 2017 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij mij staat Mixxx onder C:\ Program files
En nergens anders.
In C:\ Program files (x86) heb ik geen Mixxx-map of iets dergelijks staan.
De procedure:
Installeer Mixxx (64-bits), versie 2.0.0.
Volg de instructie onder Mp3 streaming -> Windows
op deze pagina: https://www.mixxx.org/wiki/doku.php/internet_broadcasting
Download hier: http://www.rarewares.org/mp3-lame-libraries.php
Het als tweede genoemde bestand: x64-Win64 (379kB)
Pak dit zip-bestand uit. Kopieer libmp3lame.dll naar C:\ Program files \ Mixxx
Open Mixxx
Ga naar Opties -> Voorkeuren -> Live uitzenden
Voer hier de opgegeven instellingen in. Zorg dat de gebruikersnaam letterlijk overeenstemt met wat er op het toegestuurde voorbeeld-plaatje staat. Voer je wachtwoord in en maak verbinding.
Hij heeft nu al een record, die Peaceman. Zelden is een testuitzending zo vaak verlengd....quote:Op zondag 29 januari 2017 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Het leven van een aspirant DJ gaat niet altijd over rozen...
Ik wel, geen idee waarom? Werkt ook gewoon wanneer ik EXE opstart in die X86 map.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
In C:\ Program files (x86) heb ik geen Mixxx-map of iets dergelijks staan.
Heb ik ook, maar dat maakt niets uit.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik wel, geen idee waarom? Werkt ook gewoon wanneer ik EXE opstart in die X86 map.
Waarschijnlijk omdat 1.11 versie er eerst opgezet is. Bij mij is dat nog steeds de versie die ik gebruik.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar dat maakt niets uit.
Werkt allebei...
Oeps.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij heeft nu al een record, die Peaceman. Zelden is een testuitzending zo vaak verlengd....
ik zou er bijna om kunnen lachenquote:Op zondag 29 januari 2017 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij heeft nu al een record, die Peaceman. Zelden is een testuitzending zo vaak verlengd....
Helaas?quote:
Ik heb ze er allebei nog op staan, allebei in (x86)-map...quote:Op zondag 29 januari 2017 22:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat 1.11 versie er eerst opgezet is. Bij mij is dat nog steeds de versie die ik gebruik.
Jij hebt keer geupgrade toch?
Je krijgt wél verbinding met de uitzendserver, begrijp ik?quote:Op zondag 29 januari 2017 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zou er bijna om kunnen lachen![]()
Bedankt allemaal voor alle hulp, maar ik geef het op voor vandaag.
Hij maakt verbinding, maar er gebeurt helaas niet.
Tijd voor een borrel!
Kreeg ik maar foutmeldingen...quote:Op zondag 29 januari 2017 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helaas?
Welke foutmeldingen krijgt Peaceman eigenlijk? Kan hij geen verbinding maken met de uitzendserver?
Helaas...quote:Op zondag 29 januari 2017 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zou er bijna om kunnen lachen![]()
Bedankt allemaal voor alle hulp, maar ik geef het op voor vandaag.
Hij maakt verbinding, maar er gebeurt helaas niet.
Tijd voor een borrel!
Kun je eens een speedtest uitvoeren? http://www.speedtest.net/quote:
Yeps. Hii geeft succesvol verbonden aan. Muziek draait op pc en hoten we thuis maar niet op radio49.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je krijgt wél verbinding met de uitzendserver, begrijp ik?
Doe ik wel even.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun je eens een speedtest uitvoeren? http://www.speedtest.net/
En daarna je download- en uploadsnelheid posten?
Ik had ook al gevraagd of Peaceman via Wifi of kabel verbonden was.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun je eens een speedtest uitvoeren? http://www.speedtest.net/
En daarna je download- en uploadsnelheid posten?
Was eerst wifi maar hebben nu pc aangesloten op kabel.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had ook al gevraagd of Peaceman via Wifi of kabel verbonden was.
Dat wil ook nog wel eens verschil maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |