Opvallend dat de upload hoger is dan de download. Dat is normaal gesproken (ruimschoots) andersom. Maar de uploadsnelheid vormt zeker geen probleem.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
Download : 81,65 Mbps
Upload: 88,40 Mbps
Anders zouden we het toch ook niet thuis horen?quote:Op zondag 29 januari 2017 22:26 schreef d4v1d het volgende:
Staat het volumeknopje wel omhoog?
(En heb je een Output device om te streamen?)
Hé Grappenmaker, jij hier.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:26 schreef d4v1d het volgende:
Staat het volumeknopje wel omhoog?
(En heb je een Output device om te streamen?)
Nog een keer gedaan en dan is upload weer hoger.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Opvallend dat de upload hoger is dan de download. Dat is normaal gesproken (ruimschoots) andersom. Maar de uploadsnelheid vormt zeker geen probleem.
Zie edit.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Anders zouden we het toch ook niet thuis horen?
Output device?
Zie edit voor nog een waardevolle toevoegingquote:Op zondag 29 januari 2017 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hé Grappenmaker, jij hier.
De suggestie van een output device is zo gek nog niet.
Dat heet glasvezel.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Opvallend dat de upload hoger is dan de download. Dat is normaal gesproken (ruimschoots) andersom. Maar de uploadsnelheid vormt zeker geen probleem.
Goeie vraag.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:29 schreef peaceman het volgende:
Kun je zeggen waar dat staat in Mixxx??
Ja dat klopt denk ik. Ik kreeg melding: verbonden en daarna ontkoppeld. Kan het daar mee te maken hebben?quote:Op zondag 29 januari 2017 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor nu wel voortdurend onderbrekingen van Gup, maar steeds maar een paar seconden. Het lijkt net alsof -ie er dan weer uitknalt.
Opties / Voorkeuren. Daar staat output gelijk danquote:Op zondag 29 januari 2017 22:29 schreef peaceman het volgende:
Kun je zeggen waar dat staat in Mixxx??
Vreemd. Gebruik je een microfoon of iets dergelijks?quote:Op zondag 29 januari 2017 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat klopt denk ik. Ik kreeg melding: verbonden en daarna ontkoppeld. Kan het daar mee te maken hebben?
quote:Op zondag 29 januari 2017 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
Wordt nu afgespeeld : Donna Summer - On The Radio - ~Verzoekje~
Bij ons staat geen digital audio. Alleen 3 speakers en 2 microfoons. Kan dat het probleem geven?quote:Op zondag 29 januari 2017 22:38 schreef d4v1d het volgende:
Ik had bijna dezelfde problemen met de volgende situatie:
- Speakers aangesloten met een USB kabel. Dit ziet Windows als aparte geluidskaart..
- Voorin mijn PC-kast zit een ingang voor Microfoon en een Ingang voor Koptelefoon. De koptelefoon gebruikte ik af en toe, en met de microfoon kon ik onzinnig lullen.. Maar dat betekende ook dat je twee geluidskaarten hebt.
Ik weet niet of die bug inmiddels is verholpen, maar vroeger vond Mixxx dat niet grappig en moest ik steeds reconnecten
Om te zien hoeveel geluidskaarten Windows (en dus ook Mixxx) ziet doe het volgende
• Druk op de Windows toets op je toetsenbord, druk tegelijkertijd op R. (Dus Winkey+R tegelijk indrukken)
• Tik hier in devmgmt.msc. Dit opent Windows apparaatbeheer.
• Kijk hier onder Audio (een van de eerste opties)
In mijn geval heb ik drie geluidskaarten (USB, Analoog en via HDMI van beeldscherm)
[ afbeelding ]
Nu is dat niet zo erg.. Tenzij je meer dan één van deze geluidskaarten in Mixxx wil gebruiken... Dat veroorzaakt dit misschien.
Neuh, per geluidskaart heet het gewoon anders.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij ons staat geen digital audio. Alleen 3 speakers en 2 microfoons. Kan dat het probleem geven?
Binnen mixxx, welke speaker heb je ingesteld staan, en welke microfoon? Kan je anders eens enkel een Speaker instellen. Zonder dat je nog een microfoon kiest.. Kijk dus of je Microfoon kan leeglaten.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij ons staat geen digital audio. Alleen 3 speakers en 2 microfoons. Kan dat het probleem geven?
Wacht heel even af, ik ben anders wel benieuwd naar een screenshotje.. Het kan verwarrend zijn als je niet heel veel van Computers af weet. Namen kunnen hetzelfde zijn of op elkaar lijkenquote:Op zondag 29 januari 2017 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, per geluidskaart heet het gewoon anders.
Moet ik even screenshotje maken?quote:Op zondag 29 januari 2017 22:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wacht heel even af, ik ben anders wel benieuwd naar een screenshotje.. Het kan verwarrend zijn als je niet heel veel van Computers af weet. Namen kunnen hetzelfde zijn of op elkaar lijken
Probeer anders eerst even m'n edit (mic uit) . Anders een screenshotquote:
Microfoon kan ik alleen kiezen:quote:Op zondag 29 januari 2017 22:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Probeer anders eerst even m'n edit (mic uit) . Anders een screenshot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |