BLIJKBAAR WELquote:Op zondag 29 januari 2017 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb ik jou niet voor nodig om dat te bepalen.
Eerste potje won ik, rest verloren.quote:
Al eens speciaalbier gehad?quote:Op zondag 29 januari 2017 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat voor bier ik vrijdag dan op had. Hertog Jannetjes blijven het lekkerst.
Je bent gewoon een choker dus.quote:Op zondag 29 januari 2017 02:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste potje won ik, rest verloren.
Het was erg warm en had korte pijlen dus ze gleden nogal door mijn hand.
Dat was een extreem trieste wedstrijd.quote:Op zondag 29 januari 2017 02:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Was PSV zo lachwekkend als de samenvatting deed vermoeden? #dtv
Wat voor niveau dart je danquote:Op zondag 29 januari 2017 02:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste potje won ik, rest verloren.
Het was erg warm en had korte pijlen dus ze gleden nogal door mijn hand.
Oh matig hoor. Ik dacht misschien gooi je hoog. Kan ik je een keer spotten.quote:Op zondag 29 januari 2017 02:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We deden vandaag mee met personeel van m'n vaders werk dus dat was niet enorm hoog.
Gast, ik denk dat ik op het gemiddelde niveau van een derde/vierde dvisie gemiddelde gooi van onze regio.quote:Op zondag 29 januari 2017 02:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh matig hoor. Ik dacht misschien gooi je hoog. Kan ik je een keer spotten.
ahwquote:Op zondag 29 januari 2017 02:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We deden vandaag mee met personeel van m'n vaders werk dus dat was niet enorm hoog.
Alleen maar ouwelullen en jij?quote:Op zondag 29 januari 2017 02:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waren er chickies?quote:Op zondag 29 januari 2017 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ouwelullen valt ontzettend mee. Denk dat dat maar 15% was.
Oh sorry hoor.quote:Op zondag 29 januari 2017 02:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, ik denk dat ik op het gemiddelde niveau van een derde/vierde dvisie gemiddelde gooi van onze regio.
Geen Shiba die zijn te klein en idd net kattenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2017 01:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt. Was te lui om terug te zoeken. Ik zocht naar die link van opper
Doe het niet man.. soundbars zuigenquote:Op zondag 29 januari 2017 01:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt. Was te lui om terug te zoeken. Ik zocht naar die link van opper
Akitas hebben ook een kutkarakterquote:Op zondag 29 januari 2017 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen Shiba die zijn te klein en idd net katten
Japanse akita (geen Amerikaanse! !!!) Of een shikoku
Of een kai ken maar die zijn zelfs in Japan zeldzaam
Ik ben ooit voor akita pup gaan kijken toen had ik t wel moeilijkquote:
Grootste wat er is, mastiff ofzoquote:Op zondag 29 januari 2017 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat voor hont wil jij ook alweer saind
Spaniels zijn wel tofquote:Op zondag 29 januari 2017 09:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus das pas kut
Jij bent toch meer type jachthond man
Hoe laat beginnen ze? Ajax is tegelijkertijd.quote:Op zondag 29 januari 2017 09:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vandaag de grote dag stinho
Als van aert wint ga je dan weer eens ouderwets met iets gooien?
3 uurquote:Op zondag 29 januari 2017 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe laat beginnen ze? Ajax is tegelijkertijd.
Wel gruwelijk hard moeten lachen om het Sporza-commentaar bij de zege van dat mens gisteren. Als je dat alleen zou hebben gehoord, was je nooit te weten gekomen dat Vos materiaalpech had.
Ik heb de beelden niet gezien, maar ik vind het altijd vreselijke onzin om een hele fapsessie te houden op een wielrenner die bijstand van god nodig had om de prijs te pakken. Ik kan je vertellen dat mijn bloed stiekem daarvan gaat koken.quote:Op zondag 29 januari 2017 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach ja cant reed wel goed gisteren
Zit je dat vrijwillig te kijken?quote:Op zondag 29 januari 2017 09:52 schreef opperkleurder het volgende:
Vrienden, het is goed dat ik nog niet heb ontbeten. Pechtold sprak net bij WNL op zondag.
De D66 is bewezen een compleet overbodige partij geworden in het radicale gevecht tussen links en rechts.quote:Op zondag 29 januari 2017 09:52 schreef opperkleurder het volgende:
Vrienden, het is goed dat ik nog niet heb ontbeten. Pechtold sprak net bij WNL op zondag.
Ja, kijk dat vrij vaak eigenlijk. Jammer dat Rick Nieman er niet is, deze vrouw kan er weinig van.quote:
Ging natuurlijk over de 500 euro. Kwam er een beetje op neer, ja we roepen het nu, maar beloven kunnen we het natuurlijk alleen als we 76 zetels halen.quote:Op zondag 29 januari 2017 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De D66 is bewezen een compleet overbodige partij geworden in het radicale gevecht tussen links en rechts.
We moeten wat in het land der visielozenquote:Op zondag 29 januari 2017 09:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ging natuurlijk over de 500 euro. Kwam er een beetje op neer, ja we roepen het nu, maar beloven kunnen we het natuurlijk alleen als we 76 zetels halen.
Je verkiest dus een wedstrijdje van Ajax die ze toch wel winnen boven het wk veldrijden met de epische poels-aert knokpartij?quote:
Ajax gaat punten verspelen vandaag. Dat wil iedereen graag zien.quote:Op zondag 29 januari 2017 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je verkiest dus een wedstrijdje van Ajax die ze toch wel winnen boven het wk veldrijden met de epische poels-aert knokpartij?
Ik kreeg laatst voor het eerst briefje van 100. Die dingen zijn echt bizar groot steken uit je portemonneequote:Op zondag 29 januari 2017 09:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ging natuurlijk over de 500 euro. Kwam er een beetje op neer, ja we roepen het nu, maar beloven kunnen we het natuurlijk alleen als we 76 zetels halen.
Op eurosport finale tennisquote:Op zondag 29 januari 2017 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo maar effe pissen, ontbijt maken en De Tafel Van Kees maar aanzwengelen.
Wie weet nou of het episch wordt. Er is vaak genoeg weer gedoe als een ketting die losschiet bij Mathieu of Van Aert.quote:Op zondag 29 januari 2017 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je verkiest dus een wedstrijdje van Ajax die ze toch wel winnen boven het wk veldrijden met de epische poels-aert knokpartij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |