SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Komt in mijn timeline voorbij.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah, zo vaak kijk ik daar niet op
Gaat heel zelden over bier dat me interesseert
Ja ik ga het wel checkenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:40 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga het wel volgen trouwens, die Tournee Generale kloon.
Ja, zelfde concept, busje en zelfs muziek. Was een stukje te zien in Jinek waar ze zaten ter promotie.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ik ga het wel checken
Is het van hetzelfde bedrijf ook ofzo? Spotte dat busje
Had niet door dat het echt zo'n 1 op 1 kloon zou zijn
Ben benieuwd. Ken die gasten niet, zijn vast niet zo leuk als jean en ray maar ik geef ze een kansquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, zelfde concept, busje en zelfs muziek. Was een stukje te zien in Jinek waar ze zaten ter promotie.
Die gast uit de Telford reclame en van Kooten kun je kennen van o.a. All Stars.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ken die gasten niet, zijn vast niet zo leuk als jean en ray maar ik geef ze een kans
Kijk geen tv manquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die gast uit de Telford reclame en van Kooten kun je kennen van o.a. All Stars.
Je bent zelf een schrikmoment.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. The Awakening was zowaar het aankijken waard voor een film wat enigszins teert op schrikmomenten
Geweldig nieuws.quote:
linkquote:Op zondag 29 januari 2017 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was vrij grof bezig tegen Dubbelpijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |