SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Komt in mijn timeline voorbij.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah, zo vaak kijk ik daar niet op
Gaat heel zelden over bier dat me interesseert
Ja ik ga het wel checkenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:40 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga het wel volgen trouwens, die Tournee Generale kloon.
Ja, zelfde concept, busje en zelfs muziek. Was een stukje te zien in Jinek waar ze zaten ter promotie.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ik ga het wel checken
Is het van hetzelfde bedrijf ook ofzo? Spotte dat busje
Had niet door dat het echt zo'n 1 op 1 kloon zou zijn
Ben benieuwd. Ken die gasten niet, zijn vast niet zo leuk als jean en ray maar ik geef ze een kansquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, zelfde concept, busje en zelfs muziek. Was een stukje te zien in Jinek waar ze zaten ter promotie.
Die gast uit de Telford reclame en van Kooten kun je kennen van o.a. All Stars.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ken die gasten niet, zijn vast niet zo leuk als jean en ray maar ik geef ze een kans
Kijk geen tv manquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die gast uit de Telford reclame en van Kooten kun je kennen van o.a. All Stars.
Je bent zelf een schrikmoment.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. The Awakening was zowaar het aankijken waard voor een film wat enigszins teert op schrikmomenten
Geweldig nieuws.quote:
linkquote:Op zondag 29 januari 2017 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was vrij grof bezig tegen Dubbelpijn
Pff.. Euhm.. een masker?quote:Op zondag 29 januari 2017 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het spijt mij. Hoe kunnen we dit oplossen?
Ik kan hem op zijn tijd wel waarderen.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geweldig nieuws.
Wat een stuk pure kanker is dat zeg.
Weet jij wat hij zei jr?,quote:Op zondag 29 januari 2017 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is allemaal al weggehaald, ouwe reus.
Dan haat ik jou.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan hem op zijn tijd wel waarderen.
Zijn mannen met een masker een fetisj van je gezien de madvillain ui? Maar ik zal er over nadenken.quote:
looolquote:Op zondag 29 januari 2017 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij wenste hem kanker toe en zei dat DP een kankermoslim was enzo.
Waarom zei hijdat?quote:Op zondag 29 januari 2017 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij wenste hem kanker toe en zei dat DP een kankermoslim was enzo.
Om te kijken of FOK! met dubbele maten zou meten qua banbeleid, omdat hij zelf ook meerdere doodsverwensingen had gehad.quote:
Wat een domme kankermongool.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om te kijken of FOK! met dubbele maten zou meten qua banbeleid, omdat hij zelf ook meerdere doodsverwensingen had gehad.
Nou dan zijn we daar nu dus achter
Die sukkel noemt alles een doodsverwensingquote:Op zondag 29 januari 2017 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om te kijken of FOK! met dubbele maten zou meten qua banbeleid, omdat hij zelf ook meerdere doodsverwensingen had gehad.
Nou dan zijn we daar nu dus achter
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!quote:Op zondag 29 januari 2017 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die sukkel noemt alles een doodsverwensing
Nucleaire bom op Amsterdamquote:Op zondag 29 januari 2017 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die sukkel noemt alles een doodsverwensing
Goeie UI. Ik kan je oude UI al niet meer herinneren. Houden zoquote:Op zondag 29 januari 2017 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Had ik al gezegd dat het hier kanjergezellig is?
Als je dat leest moet je toch wel vanzelf in kamp anti op komen?quote:Op zondag 29 januari 2017 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Ik heb wel een ban gekregen omdat ik zei "word niet wakker" toen t80 zei dat hij ging slapen. Ban voor doodsverwensingquote:Op zondag 29 januari 2017 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf een musketier.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dat leest moet je toch wel vanzelf in kamp anti op komen?
Het is maar net of de moderator je aangeeft in het banaanvraag topicquote:Op zondag 29 januari 2017 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb wel een ban gekregen omdat ik zei "word niet wakker" toen t80 zei dat hij ging slapen. Ban voor doodsverwensing. FA's zitten echt in se anus van tong.
Emiliagodin niet herinnerenquote:Op zondag 29 januari 2017 00:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie UI. Ik kan je oude UI al niet meer herinneren. Houden zo
Ik heb één keer een doodsverwensing gemaakt en toen kreeg ik meteen een ban.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb wel een ban gekregen omdat ik zei "word niet wakker" toen t80 zei dat hij ging slapen. Ban voor doodsverwensing. FA's zitten echt in se anus van tong.
Toen ik een keer een topic van Tong80 las in mijn begintijd dacht ik dat het gebruikelijk was dat iedereen zo'n sig hadquote:Op zondag 29 januari 2017 00:34 schreef Brammess het volgende:
Ik snap niet waarom allemaal users zo'n bepaalde sig achter elke post hebben, Tong met zijn tong, die rare banshee met zijn rare smiley, Befbekje met zijn dubbele puntjes..
Is iets wat je alleen zou doen als je in je jeugd iets te weinig aandag heb gehad.
N1ek- vind ik ok. N1ek- is een aanwinst voor deze SC.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik riep dat de OP wel weg mocht als zijn UI erin staat..
Post banshee nog?quote:Op zondag 29 januari 2017 00:34 schreef Brammess het volgende:
Ik snap niet waarom allemaal users zo'n bepaalde sig achter elke post hebben, Tong met zijn tong, die rare banshee met zijn rare smiley, Befbekje met zijn dubbele puntjes..
Is iets wat je alleen zou doen als je in je jeugd iets te weinig aandag heb gehad.
Donder toch op joh.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
N1ek- vind ik ok. N1ek- is een aanwinst voor deze SC.
Mensen die dat vinden neem ik niet meer serieusquote:Op zondag 29 januari 2017 00:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
N1ek- vind ik ok. N1ek- is een aanwinst voor deze SC.
Ehm, ok man. Ik wist niet dat je daar lid van was.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen die dat vinden neem ik niet meer serieus
Hierbij verklaar ik mij niet meer lid van het pro-OP kant
quote:Op zondag 29 januari 2017 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met zijn vrouwtje en pizza avond op de zaterdag.
Zaterdag2
ik ook nietquote:Op zondag 29 januari 2017 00:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ehm, ok man. Ik wist niet dat je daar lid van was.
Mij is nou eenmaal geleerd om altijd op een Feyenoorder te stemmen.quote:
Ik ben vooral benieuwd wiens kloon het is.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Vraag mij af in hoeverre het daadwerkelijk een homohatende marokkaan is.
Op Rutte dus?quote:Op zondag 29 januari 2017 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Mij is nou eenmaal geleerd om altijd op een Feyenoorder te stemmen.
Tenzij kingflopland vanzelfsprekendquote:Op zondag 29 januari 2017 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Mij is nou eenmaal geleerd om altijd op een Feyenoorder te stemmen.
Zolang hij maar romige dijen heeft.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Vraag mij af in hoeverre het daadwerkelijk een homohatende marokkaan is.
Ik kwam laatst een beetje dronken thuis, las een van zijn topics en heb voor een of andere reden een half uur een slape lach gehadquote:Op zondag 29 januari 2017 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik een keer een topic van Tong80 las in mijn begintijd dacht ik dat het gebruikelijk was dat iedereen zo'n sig had
Nooit geweten dat Bergkampshirts in een dusdanig formaat werden geleverdquote:Op zondag 29 januari 2017 00:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een beetje dronken thuis, las een van zijn topics en heb voor een of andere reden een half uur een slape lach gehad
Ik word er altijd een beetje verdrietig van.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een beetje dronken thuis, las een van zijn topics en heb voor een of andere reden een half uur een slape lach gehad
Daar zag hij er toch een stuk anders uit dan op zijn befaamde foto met Viola Holt.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Bergkampshirts in een dusdanig formaat werden geleverd
Dat shirt was niet echt toch?quote:Op zondag 29 januari 2017 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Bergkampshirts in een dusdanig formaat werden geleverd
Wist je trouwens dat hij ooit een admin van fok heeft geneukt?quote:Op zondag 29 januari 2017 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zag hij er toch een stuk anders uit dan op zijn befaamde foto met Viola Holt.
Is die eigenlijk nog actief? Op dit forum dan.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat hij ooit een admin van fok heeft geneukt?
Niet door vertellen hoor. Hij deelt dit soort informatie niet graag
je bent zelf hier.quote:
geen idee. Ik heb het daarentegen wel vaak genoeg gelezen dat ik weet dat ze smoophy heet of zo?quote:Op zondag 29 januari 2017 01:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Is die eigenlijk nog actief? Op dit forum dan.
Ik weet niet wat Golden Rings zijn maar Amsterdamse wijven zijn sowieso kut. Wat jij zegt dus.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
je bent zelf hier.
Goffedomme, 2 Amsterdamse kutwijven winnen Golden Rings
JC ging hier toch naartoe? damn...twitter:RapDirect twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 22:52:45Drake premiered a new song at his concert in Amsterdam tonight 👀 https://t.co/0OIyxyWgoY reageer retweet
Nou, het is altijd feest als jij er bent.quote:
Dit is best narcistischquote:Op zondag 29 januari 2017 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van God mag je geen gesneden beeld maken.
GGMM steekt zijn mening maar mooi in z'n hol.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier zijn de meningen over verdeeld.
toe nouquote:Op zondag 29 januari 2017 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van God mag je geen gesneden beeld maken.
Nou zeg.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM steekt zijn mening maar mooi in z'n hol.
Heb zelf soundbar, vind het prima. 300 euro destijds maar dat is alweer 3 jaar terug ofzo. Nu vast veel beters te krijgen voor die 500 van je.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:17 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Ik moet mijn geleende halfwerkende Harman Kardon set inleveren. Ik zoek nu wat nieuws. Soundbar of 5.1? Budget is 5 meiers ongeveer.
Wat raden jullie aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |