lol die gast heb ik nog eens een beenbreuk geschopt, grote bek maar naar 1 keer rammen is ie al buiten ademquote:
Koekoekquote:Op maandag 30 januari 2017 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou, mijn familie wel iets directer. De vader van mijn oma was een boer met land waar gas gevonden werd, de NAM heeft er zo'n toren op gezet en betaalde aan mijn vaders oma daar tienduizenden guldens (later euro's) pacht voor per jaar en nu nog steeds de erfgenamen die nu dus eigenaar zijn van die grond, waaronder mijn pa.
Dat zeg ik toch?quote:Op maandag 30 januari 2017 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kom op, die mensen hebben gewoon groot gelijk.
Je huis is het meest persoonlijke bezit en zou een veilige basis moeten zijn.
Dat doet enorm veel met je als dat geen veilige basis meer kan zijn, nog los van het financiële plaatje.
Trump = god. Iedereen huilen. Ik ga doeiquote:Op maandag 30 januari 2017 23:33 schreef hafcfan het volgende:
Geen artikel 1 in het oosten des lands. Je kan zien dat daar de wijze mensen wonen.
nice!quote:Op maandag 30 januari 2017 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou, mijn familie wel iets directer. De vader van mijn oma was een boer met land waar gas gevonden werd, de NAM heeft er zo'n toren op gezet en betaalde aan mijn vaders oma daar tienduizenden guldens (later euro's) pacht voor per jaar en nu nog steeds de erfgenamen die nu dus eigenaar zijn van die grond, waaronder mijn pa.
Slaap lekker pikquote:Op maandag 30 januari 2017 23:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Trump = god. Iedereen huilen. Ik ga doei
ja maar dan wel met messen en tot de dood, het zijn verdomme toch geen mietjes!!!!!!!quote:Op maandag 30 januari 2017 23:38 schreef superniger het volgende:
Mooie beelden. Lekker laten knokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |