SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2017 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door pijll op 27-01-2017 18:27:26 ]![]()
Het gaat zo lekker met het opbouwen, dat ik nu wel zeker weet dat ik ook voor een voorjaarsmarathon ga![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:49 schreef pijll het volgende:
Het gaat zo lekker met het opbouwen, dat ik nu wel zeker weet dat ik ook voor een voorjaarsmarathon ga
En één week voor de meute uit, dus alle aandacht voor je verslag. Heeft Amstelveen ook een tracker?![]()
Amstelveen heeft geen tracker, geen gecertificeerd parcours, geen Kenianen, geen publiek (waarschijnlijk). Allemaal goede redenen om niet voor Rotterdam te kiezenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:06 schreef McTwente het volgende:
[..]
En één week voor de meute uit, dus alle aandacht voor je verslag. Heeft Amstelveen ook een tracker?![]()
![]()
Lekker bezig!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:49 schreef pijll het volgende:
Het gaat zo lekker met het opbouwen, dat ik nu wel zeker weet dat ik ook voor een voorjaarsmarathon ga![]()
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:01 schreef DavetheNL het volgende:
Door veel drukte deze week heb ik alleen vanavond en morgen tijd om te lopen. (na dinsdag een uurtje op hoog tempo) Het gaat morgen een ldl van 20+ km worden, dan is het handiger om vanavond geen interval te pakken denk ik?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Podiumplek dusquote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:12 schreef pijll het volgende:
[..]
Amstelveen heeft geen tracker, geen gecertificeerd parcours, geen Kenianen, geen publiek (waarschijnlijk). Allemaal goede redenen om niet voor Rotterdam te kiezen![]()
![]()
Ik weet niet hoe makkelijk jij langer dan 20 kilometer kunt lopen maar het is wel te doen. Ik zou de intervallen dan wel kort houden dus geen Yasso's of iets dergelijks maar 400-tjes. Het is verder natuurlijk helemaal persoonlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:01 schreef DavetheNL het volgende:
Door veel drukte deze week heb ik alleen vanavond en morgen tijd om te lopen. (na dinsdag een uurtje op hoog tempo) Het gaat morgen een ldl van 20+ km worden, dan is het handiger om vanavond geen interval te pakken denk ik?![]()
Heb je de volgende dag nog last van een intervaltraining?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:01 schreef DavetheNL het volgende:
Door veel drukte deze week heb ik alleen vanavond en morgen tijd om te lopen. (na dinsdag een uurtje op hoog tempo) Het gaat morgen een ldl van 20+ km worden, dan is het handiger om vanavond geen interval te pakken denk ik?
Het is denk ik juist goed om (zo af en toe) met vermoeide benen een duurloop te doen, dan kan je al een beetje wennen aan de zwaardere km's tijdens de marathon.![]()
Bedankt voor de inputHeb de dag na goede intervallen wel wat zware benen. Maar dan pak ik vanavond een setje lichtere met goed inlopen en uitlopen daarbij. Benieuwd hoe dat morgen dan allemaal aanvoelt.
Zolang ik geen blessures oploop vind ik het wel goed.![]()
Zo, net nieuwe schoenen gekocht bij de decatlon. De kiprun ld, voor de duurlopen en de kiprun race, voor wedstrijden. Die laatste zaten heel lekker.
Ik loop nu op de kiprun sd, en die bevallen ook goed. Van de ld weet ik het nog niet, maar ik kan 30 dagen test lopen. Ik had eerder ook schoenen met meer demping, asics, maar daar kreeg ik na een tijdje last van.
Edit: kan geen fotootjes toevoegen, ik zit mobiel.![]()
![]()
pfoe, er is hier nog steeds veel sneeuw en ijs hier in de parken. Mooi hoor allemaal, maar sommige stukken waren amper begaanbaar, vooral de heuvel waar ik mijn enkel op had gemold. Het was de eerste keer sindsdien dat ik er weer liep en het was één ijsbaan, maar dat heeft me er niet van weerhouden om daar weer te lopen (of wat er op lijkt).
![]()
Ik met m'n grote mond op het werk, ik ga meedoen met de 1/8ste triatlon.
[ Bericht 0% gewijzigd door xzaz op 27-01-2017 15:46:01 ]![]()
Ik begin altijd met een warming up die ik niet log, daarna even wat rek en strekwerk en dan begin ik aan de training. Dus het is niet koud beginnen... maar altijd wel even tempo zoeken, zeker met zo'n training.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 08:50 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Begin je gelijk je training met dat tempo te lopen of doe je eerst nog een warming up? Als je gelijk met je tempo begint is het niet zo gek dat dat lastig is.
En succes zaterdag, ik zeg 18:20!
Pff, meteen een PR lopen, ik hoop het, maar dat zou mezelf wel verbazen denk ik...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wat is dat toch met het niet loggen van de warming up? Ik hoor wel meer mensen dat zeggen. De warming up hoort toch ook gewoon bij de workout?
![]()
Voor de OP:
1
2[b] 5 februari 2017 - [url=http://www.avgouda.nl/groenhovenloop]Groenhovenloop (Gouda)[/url][/b]
[*] xzaz - 10![]()
Wanneer en waar?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:32 schreef xzaz het volgende:
Ik met m'n grote mond op het werk, ik ga meedoen met de 1/8ste triatlon.![]()
Ik dacht dat bij een 1/8e 500m zwemmen hoorde. Hier is het 750m. Lijkt me meteen het zwaarste onderdeel.![]()
Ja, het stond ook op 550m zwemmen dacht ik maar is deze week aangepast.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:58 schreef steffelonio het volgende:
Ik dacht dat bij een 1/8e 500m zwemmen hoorde. Hier is het 750m. Lijkt me meteen het zwaarste onderdeel.![]()
Inschrijving van de Bloesemrun is geopend! 21 april, 11 km door het prachtige Betuwe. Ik heb me al ingeschreven, want er kunnen maar 500 mensen meedoen.
Zondag de safarirun.. Hoop dat het niet al te blubberig is. Ik hoop trouwens dat de enkel dat volhoud maar komt vast goed. Mijn enkel is gelukkig een stuk beter dan vorige week en word morgen voor de zekerheid nog een keer ingetaped. Blijkbaar heb ik dus echt geluk daarmee.![]()
Omdat dat waarschijnlijk een hoger gemiddeld looptempo geeft...quote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:50 schreef Devv het volgende:
Wat is dat toch met het niet loggen van de warming up? Ik hoor wel meer mensen dat zeggen. De warming up hoort toch ook gewoon bij de workout?
[ Bericht 6% gewijzigd door Kapt-Ruigbaard op 27-01-2017 17:47:21 ]Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Pijll, geen gecertificeerd parcours?!?
Niet gecertificeerd is niet gelopen, hè.750m zwemmen is de afstand voor een sprinttriathlon.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:58 schreef steffelonio het volgende:
Ik dacht dat bij een 1/8e 500m zwemmen hoorde. Hier is het 750m. Lijkt me meteen het zwaarste onderdeel.
Ik doe in juni die van Nijmegen, in estafettevorm. Dus ik hoef gelukkig niet te zwemmen.![]()
![]()
En niet te fietsen?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:26 schreef wyccie het volgende:
Ik doe in juni die van Nijmegen, in estafettevorm. Dus ik hoef gelukkig niet te zwemmen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zwemhaters![]()
Als iemand nog eens een zwemmer nodig heeft, ik hoor het wel.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Tegen jou kan ik niet op, maar zwemmenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:42 schreef DeLuna het volgende:
Zwemhaters![]()
Als iemand nog eens een zwemmer nodig heeft, ik hoor het wel.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb volgens mij al 15 jaar niet gezommen
Maar rennen en fietsen vind ik wel leuk. Al heb ik niet zo'n goede fiets, en vind ik teveel andere dingen leuk om daarvoor te sparen.![]()
Natuurlijk wel, alleen telt een PR mogelijk niet. Oplossing: rustig aan doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:26 schreef wyccie het volgende:
Pijll, geen gecertificeerd parcours?!?
Niet gecertificeerd is niet gelopen, hè.![]()
Poeh, volgens mij heb ik spierpijn in mijn hamstring door de kuitmassage gister. Het deed zoveel pijn dat ik mijn bovenbenen/billen heel verkrampt aanspande.Zo kom je nooit in de Runner's World.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:07 schreef pijll het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, alleen telt een PR mogelijk niet. Oplossing: rustig aan doen.
Nee, echt knap dat je dat weer aandurft. Ik denk dat ik helemaal mentaal dood zou gaan bij zo'n klein loopje.![]()
Dat zijn juist de mooiste ervaringen! Zo werd ik ooit 23ste op een marathon. Gaat me niet snel meer lukken....Zeker niet met een tijd van 4.30 en zonder noemenswaardige hoogtemeters
F means you're fucked![]()
Succes morgen met je lange duurloopquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:39 schreef DavetheNL het volgende:
Dat was wel even lekker. 2 km inlopen, 10 x 1,5 minuut op 4.15 min per km en weer 2 km uitlopen![]()
![]()
ik log ook iedere meterquote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat dat waarschijnlijk een hoger gemiddeld looptempo geeft...![]()
tempo's doen me niet zoveel
![]()
Ja, maar sommige mensen zijn gewoon zolderkamerautisten. Dat heb je nu eenmaal op FoK. Ik zet ook m'n klok aan als ik de deur uit stap en uit als ik naar binnen loop. En tussendoor kom ik er verder niet aan (tenzij intervallen, dan lap-knop). En ook als ik 9,98km heb gelopen, ben ik klaar. Hoef ik niet nog 20 meter te lopen. Dat snapte laatst na de training iemand totaal niet. Maar hee, ik was bij de deur. Klaar dus. En klaar is klaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:55 schreef Devv het volgende:
Ik zie het probleem ook niet zo. Je hebt daar tegenwoordig de manual lap knop voor.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dank je, ben benieuwdquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:32 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Succes morgen met je lange duurloop![]()
![]()
Gelukkig geen last van. Enige keer dat ik hem tussendoor pauzeer is wanneer ik iemand tegen kom om even te praten (maar daar is het on de winter te koud voor)quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, maar sommige mensen zijn gewoon zolderkamerautisten. Dat heb je nu eenmaal op FoK. Ik zet ook m'n klok aan als ik de deur uit stap en uit als ik naar binnen loop. En tussendoor kom ik er verder niet aan (tenzij intervallen, dan lap-knop). En ook als ik 9,98km heb gelopen, ben ik klaar. Hoef ik niet nog 20 meter te lopen. Dat snapte laatst na de training iemand totaal niet. Maar hee, ik was bij de deur. Klaar dus. En klaar is klaar.![]()
Het was uiteindelijk minder vervelend dan ik had verwacht. Tempo was gemakkelijk vol te houden, 80's hits gingen door mijn koptelefoon, alle ongelijke vloerplaten heb ik kunnen ontwijken. Was dus een prima loopje.
Morgen een rustdagje, zondag er weer tegenaan met een loopje van 20-25km.![]()
Leuk, ik kom je aanmoedigen!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:12 schreef pijll het volgende:
[..]
Amstelveen heeft geen tracker, geen gecertificeerd parcours, geen Kenianen, geen publiek (waarschijnlijk). Allemaal goede redenen om niet voor Rotterdam te kiezen![]()
Ik heb weg gezien hoe delen van de Safaritrail er gisteren bij lagen. Wit voert de boventoon en dat is echt nog lang niet weggesmolten. Ik hoop voor je dat het meevalt zondag.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:48 schreef xMissi het volgende:
Zondag de safarirun.. Hoop dat het niet al te blubberig is. Ik hoop trouwens dat de enkel dat volhoud maar komt vast goed. Mijn enkel is gelukkig een stuk beter dan vorige week en word morgen voor de zekerheid nog een keer ingetaped. Blijkbaar heb ik dus echt geluk daarmee.![]()
Damn, dat worden zo dus 22 heel erg lange kilometers.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 05:20 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb weg gezien hoe delen van de Safaritrail er gisteren bij lagen. Wit voert de boventoon en dat is echt nog lang niet weggesmolten. Ik hoop voor je dat het meevalt zondag.
Of het moet binnen 2 uur ontzettend gaan smelten.![]()
Hier is het echt nog heel erg witquote:Op zaterdag 28 januari 2017 07:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn, dat worden zo dus 22 heel erg lange kilometers.
Of het moet binnen 2 uur ontzettend gaan smelten.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 10:53 schreef Quoi het volgende:
stuiter stuiter stuiter![]()
Dat waren 3x 5 min. God-de-lijk.!
![]()
Lekker bezig Quoiquote:Op zaterdag 28 januari 2017 10:53 schreef Quoi het volgende:
stuiter stuiter stuiter![]()
Dat waren 3x 5 min. God-de-lijk.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: