Dat dus, maar dat snappen die mongolen niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:26 schreef Doublepain het volgende:
Als een OP je niet boeit blijf er dan gewoon vanaf, nogal kinderachtig om het wel te doen
Goeie reden zeg. Misschien kan je beter FOK! niet meer bezoeken, hoef je helemaal niet te scrollen en zijn wij van je domme posts af.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat je eerst 4 meter moet scrollen om bij het topic te komen. Bijvoorbeeld.
Het boeit me heel veel, ik wil hem weghebben. Per se.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:26 schreef Doublepain het volgende:
Als een OP je niet boeit blijf er dan gewoon vanaf, nogal kinderachtig om het wel te doen
Ja om te trollenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het boeit me heel veel, ik wil hem weghebben. Per se.
Vanaf nu is het voor mij ook een principekwestie inderdaadquote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het boeit mij wel. Die tekst is telkens weer een horde welke ik moet overwinnen voordat ik er kan postenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:26 schreef Doublepain het volgende:
autist.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een kut OP met grote domme foto's.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, omdat het praktisch is. En omdat het een kut-OP is met grote domme foto's.
Ik haal hem altijd al weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:28 schreef Doublepain het volgende:
Meer dan 5k topics en meneer wil hem ineens weghebben
Tuurlijk GGMM
Het doet je nogal veel merk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent zelf een kut OP met grote domme foto's.
ACHTERLIJKE JOSTI ER STAAN HELEMAAL GEEN GROTE FOTOS IN DE OP
Don heeft al geantwoord, dom varken.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:31 schreef Doublepain het volgende:
Ik wacht op een antwoord van de mods
Ik wilde hem altijd al weghebben. Niet alleen is een OP voor een slowchat infantiel, deze specifieke OP is dat al helemaalquote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:28 schreef Doublepain het volgende:
Meer dan 5k topics en meneer wil hem ineens weghebben
Tuurlijk GGMM
Donder jij maar lekker op jankbal :quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:29 schreef Scrummie het volgende:
Hef die SC maar op. Sinds Befbekje en Elan er posten is er geen kanker meer aan.
nou zeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb echt een bloedhekel aan Elan. Ik zou geen traan laten op zijn begrafenis, alleen misschien van blijdschap.
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde hem altijd al weghebben. Niet alleen is een OP voor een slowchat infantiel, deze specifieke OP is dat al helemaal
Deze discussie is wel interessantquote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb echt een bloedhekel aan Elan. Ik zou geen traan laten op zijn begrafenis, alleen misschien van blijdschap.
Hij moet sowieso nog geupdate worden, gaat alleen moeilijk als een grapjas hem weghaaltquote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde hem altijd al weghebben. Niet alleen is een OP voor een slowchat infantiel, deze specifieke OP is dat al helemaal
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Niets, Caland heeft recht op zijn mening.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Benieuwd wat Scrummie hier over te zeggen heeft
Gewoon weg is beste. Een slowchat behoeft geen OP met nuttige linkjes en info zoals een clubtopic.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij moet sowieso nog geupdate worden, gaat alleen moeilijk als een grapjas hem weghaalt
Het beste is als jij gewoon je muil houdt over die OP. Kwast.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon weg is beste. Een slowchat behoeft geen OP met nuttige linkjes en info zoals een clubtopic.
Je komt een beetje mad overquote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het beste is als jij gewoon je muil houdt over die OP. Kwast.
Dat klopt. Mokerboos als er weer infantielen beginnen over de OP. Dat kreng staat er al 4045 topics. Lekker laten staan.quote:
Jij bent zeker ook voor zwarte pietquote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt. Mokerboos als er weer infantielen beginnen over de OP. Dat kreng staat er al 4045 topics. Lekker laten staan.
Nee, voor Feyenoordquote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook voor zwarte piet
Je bent voor opdoeken van de SC maar gaat wel lopen bitchen over de OP. Wijf.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt. Mokerboos als er weer infantielen beginnen over de OP. Dat kreng staat er al 4045 topics. Lekker laten staan.
KOEKOEKquote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent voor opdoeken van de SC maar gaat wel lopen bitchen over de OP. Wijf.
ZOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wanneer er mensen gaan lopen bitchen over de OP raak ik die mening wel toegedaan ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
SOWquote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meer zo op de foto van je vriendin.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo dan.
Onlogisch op dit moment achter z'n pc:
[ afbeelding ]
Zal het compliment doorgeven.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer zo op de foto van je vriendin.
[ afbeelding ]
Uh.. ja, nu heb je hem hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer zo op de foto van je vriendin.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |