Hulde, jij begrijpt exact mijn punt. Fanatisme prima, maar er zijn grenzen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:35 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je bagatelliseert het in ieder geval wel door op die manier te reageren op het feit dat ze zich daar compleet misdragen hebben. Ik vind het een beetje triest dat dit soort gedrag wordt goedgepraat of wordt geaccepteerd, omdat dat voor sommige mensen nog niet de grens is. Dat terwijl ik ook een Feyenoord-supporter ben, maar me diep schaam voor mensen zoals deze die zich zo opstellen. Trouw publiek, heel mooi, maar laat ze zich ook een keer gedragen.
Met normale fans die zich gewoon als gast gedragen in een thuisvak kan ik prima een biertje drinken. Dus die deal staat. Ik zat overigens bij die 1-4 in een thuisvak in de kuip met een bevriende feyenoorder die hier ook post en dat ging ook prima. Kwestie van fatsoen en je normaal gedragen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan blijft het een vraag-aanbod verhaal natuurlijk. Ik wil gewoon mijn club kunnen zien voetballen. Persoonlijk zit ik uit principiele overwegingen niet in het uitvak, dus dat is weer een iets ander verhaal. Al jaren trouwens, nooit iets aan de hans. Over een paar maanden gewoon weer aanwezig in Arnhem op de lange zijde, kom een biertje doen zou ik zeggen.
Dat zou ik bijzonder heldhaftig van ze vinden.
Netjes, mijn overgrootvader en zijn broer hebben nog voor Vitesse gespeeld in de jaren '20, beetje Vitessebloed hierquote:
Dat klopt, persoonlijk heb ik meestal gewoon leuke gesprekken met de buurman die voor de andere club is.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 10:32 schreef yats het volgende:
[..]
Met normale fans die zich gewoon als gast gedragen in een thuisvak kan ik prima een biertje drinken. Dus die deal staat. Ik zat overigens bij die 1-4 in een thuisvak in de kuip met een bevriende feyenoorder die hier ook post en dat ging ook prima. Kwestie van fatsoen en je normaal gedragen.
Ik heb het idee dat je mede-lossekaartensupporters dat ook niet willen, beste Caland. Allereerst snap je natuurlijk zelf ook dat Vitesse/gemeente Arnhem het nooit toestaat dat er op een doordeweekse avond 4.000 uitsupporters hun stad in komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan blijft het een vraag-aanbod verhaal natuurlijk. Ik wil gewoon mijn club kunnen zien voetballen. Persoonlijk zit ik uit principiele overwegingen niet in het uitvak, dus dat is weer een iets ander verhaal. Al jaren trouwens, nooit iets aan de hans. Over een paar maanden gewoon weer aanwezig in Arnhem op de lange zijde, kom een biertje doen zou ik zeggen.
Bijzonder generaliserende post.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je mede-lossekaartensupporters dat ook niet willen, beste Caland. Allereerst snap je natuurlijk zelf ook dat Vitesse/gemeente Arnhem het nooit toestaat dat er op een doordeweekse avond 4.000 uitsupporters hun stad in komen.
De gasten die op de thuisvakken zitten, willen natuurlijk helemaal niet gereguleerd bij hun nuchtere diamond-supporters gaan zitten in het uitvak. Ze willen zuipen, snuiven en laten weten dat ze er zijn, zodat de zelfpijp-twitteraccounts dat weer trots kunnen melden. En dat laatste is natuurlijk wel een behoorlijk Feyenoord-dingetje en de reden waarom het juist bij Feyenoord vaak los gaat in de thuisvakken en veel minder bij andere uitspelende clubs.
Met een groepje van 10 kun je makkelijk een grote bek opzetten op de lange zijde, zeker als je allemaal wel in bent voor een knokpartijtje en om je heen zitten pet&sjaal-supporters. De vraag is vooral waarom je jezelf zo kenbaar zou maken als uitsupporter. Kans op knokken wordt vergroot, je kunt eruit worden gezet en je mist de wedstrijd. En stiekem weten we allemaal dat die types heus niet komen om Nicolai Jörgensen fantastische balletjes te zien geven, ze willen sensatie. En als ze dat zelf leuk vinden en hun tegenstanders ook is dat verder prima, maar je brengt zo ook andere/onschuldige mensen in gevaar die daar totaal niet op zitten wachten.
Eens. Wat hij wil is de omgekeerde wereld. Omdat dat tuig zich misdraagt moeten ze maar een eigen tribune krijgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:38 schreef yats het volgende:
[..]
Dan beloon je wangedrag. Verder is het aantal kaarten nu eenmaal beperkt voor een uit club, dat geeft je nog geen vrijbrief om dan maar in een thuis vak te gaan zitten provoceren en vechten.
p.s. hoe zou jij reageren als er ineens overal in de kuip ajacieden zouden zitten juichen en provoceren omdat er bijvoorbeeld geen uitkaarten verkocht worden?
Omdat die zich nooit misdragen. Wat een rare vergelijking.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 10:23 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Niemand keurt provoceren goed.
Maar wat is het toch voor onzin om iedere keer in half lege stadions te voetballen terwijl je gemakkelijk 3.000 uitsupporters kan ontvangen. Als een amateurclub op bezoek komt is het ineens wel normaal. In NL zijn we altijd heel goed om te vergelijken met Engeland en Duitsland, maar daar doen ze niet zo moeilijk om een uitvakken te vergroten.
Meh. In Nijmegen is er dit jaar een pilot geweest met een vergroot uitvak en tussen uit en thuispubliek slechts een buffertje stewards, verliep vlekkeloos.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat die zich nooit misdragen. Wat een rare vergelijking.
Precies dit inderdaad.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:28 schreef Silenus het volgende:
Ik heb het ook niet over de 'goeden', wat mij betreft zit er elke wedstrijd 2.000 man van Feyenoord in de thuisvakken. Wat maakt het uit, dat is alleen maar mooi. Het punt is dat juist die klootviolen die er niet mee om kunnen gaan de reden zijn dat er dus nooit een groter uitvak mogelijk is, je altijd met een kutcombi moet en je nergens een biertje mag drinken. En dat is zonde.
Dat kan dus wel. Gewoon op losse kaarten. Niemand verbied je dat.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Precies dit inderdaad.
En sowieso die klote combi's. Wil je een mooi weekend ervan maken, moet je met een combi. Of als je ooit met de auto mag, dan moet je de kaarten op een achterlijke locatie ophalen. Ik wil best bijvoorbeeld afreizen naar Groningen op zaterdag, daar een mooie avond hebben en dan zondagmiddag naar de wedstrijd. Maar dat kan dus niet.
Helaas zal het allemaal wel nodig zijn door die klootviolen.
Je kunt niet altijd zomaar losse kaarten kopen zonder clubcard.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan dus wel. Gewoon op losse kaarten. Niemand verbied je dat.
Als Feyenoorders het al lukt met alle bizarre restricties van dien moet het voor een W2 supporter al helemaal geen probleem zijn. Genoeg wegen die naar Rome leiden.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd zomaar losse kaarten kopen zonder clubcard.
Het is vast mogelijk, maar ik heb daar toch allemaal geen zin in. Mensen moeten regelen die voor me een kaartje kopen. Of een clubcard regelen. Sowieso heb ik geen contacten in Groningen. Allemaal gedoe.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Feyenoorders het al lukt met alle bizarre restricties van dien moet het voor een W2 supporter al helemaal geen probleem zijn. Genoeg wegen die naar Rome leiden.
Alles beter dan jezelf als een crimineel te laten behandelen imo.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is vast mogelijk, maar ik heb daar toch allemaal geen zin in. Mensen moeten regelen die voor me een kaartje kopen. Of een clubcard regelen. Sowieso heb ik geen contacten in Groningen. Allemaal gedoe.
Verder vind ik het ook geen probleem om in een uitvak te staan. Heeft wel wat.
Tja, maar leg dat eens uit aan die vele leeghoofden die zich feyenoordfan noemen en uit naam van hun club zich misdragen om zo tegenover andere doorgesnoven idioten hun mannelijkheid of trouw aan hun club te bewijzen. Ik sluit me verder volledig bij silenus aan en het zou de vele feyenoorders hier sieren als ze eens zouden erkennen dat ze een probleem hebben en ze dergelijke idioten hard veroordelen ipv te klagen dat er zo weinig uitkaarten zijn en ze zich daarom misdragen. Maar ik ben bang dat mijn club nog eerder een prijs wint dan dat dat gebeurd. Je weet wel, die club die in 125 jaar nooit een echte prijs gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens. Wat hij wil is de omgekeerde wereld. Omdat dat tuig zich misdraagt moeten ze maar een eigen tribune krijgen.
Dan zullen ze zich daar wel naar gedragen hebben he? Als het familie van die idiote Elia is verbaasd me dat niets, zo slim is die immers niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:46 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar zijn er gisteren ook familieleden van Feyenoordspelers uitgezet op de eretribuneFlopshowtje daar in Arnhem, meer stillen dan supporters.
Eliagodquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dan zullen ze zich daar wel naar gedragen hebben he? Als het familie van die idiote Elia is verbaasd me dat niets, zo slim is die immers niet.
Oh en zoveel politie was er niet, een mannetje of 10 in het stadion maximaal. Het waren veelal stewards (die vaak zelf fan van Vitesse zijn) die het meeste werk deden.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dan zullen ze zich daar wel naar gedragen hebben he? Als het familie van die idiote Elia is verbaasd me dat niets, zo slim is die immers niet.
5.000 man in Manchester gedroegen zich anders voorbeeldig, wellicht heeft het toch ook met aanpak te maken.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat die zich nooit misdragen. Wat een rare vergelijking.
Het merendeel is de tribune afgezet omdat ze een liedje meezongen met het uitvak en op de eretribune zelfs omdat er niet werd gejuicht toen Vitesse scoorde. Nou wat ontzettend ernstig allemaal.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:26 schreef yats het volgende:
[..]
Oh en zoveel politie was er niet, een mannetje of 10 in het stadion maximaal. Het waren veelal stewards (die vaak zelf fan van Vitesse zijn) die het meeste werk deden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |