U las het hier.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:02 schreef Zipportal het volgende:
Veronica heeft eerst nog samenvattingen. Dat wordt wel 23.40.
Leg dat de mensen in de kuip maar uitquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch te kansloos voor woorden dat je gaat knokken omdat iemand voor een andere club juicht, het is wat.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
AZ - Cambuur
Sparta - Vitesse
#voorspellingen
GMTAquote:
Wacht je dan een uur op.quote:
Ga niet jinxen.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:31 schreef Brammess het volgende:
Ik kan zulke filmpjes nooit kijken, of ze nou op twitter staan of niet... krijg direct "media cannot be played" te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Werkt alleen in Nederland.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan zulke filmpjes nooit kijken, of ze nou op twitter staan of niet... krijg direct "media cannot be played" te zien.
Heb jij nog inbelinternet?quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan zulke filmpjes nooit kijken, of ze nou op twitter staan of niet... krijg direct "media cannot be played" te zien.
Ben je stout met een addblocker Drizzt?quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik gebruik geen addblocker, maar ik denk dat dit met een verouderde browser te maken heeft.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Addblocker staat braaf uit op de foks en draai de laatste Firefox.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 00:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik gebruik geen addblocker, maar ik denk dat dit met een verouderde browser te maken heeft.
Ja, Vitesse bestaat 125 jaar in mei.quote:
Ik denk dat je je daar in vergist. Beide clubs winnen nooit iets en zullen bij een finale juist extra veel supporters trekken. Dat zeg je eerder ook bij PEC, AZ en Groningen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe dan ook, Vitesse of Sparta in finale. Lekker halfvolle Kuip
quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:31 schreef Brammess het volgende:
Vitesse supporters zullen wel weer opgepakt worden en celstraf krijgen. Je moet overal in het stadion kunnen zitten, je club aanmoedigen en de tegenstander provoceren zonder klappen te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, laffe actie van achteren. Precies bij iemand die zich afzijdig houdt. Staat met zijn handen in zijn zak zodat hij de val ook niet kan opvangen. Kan heel slecht aflopen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een tyfus debiel die die duw geeft.
vd Brom heeft AZ echt goed verneukt dit seizoen, ik zou hier niet zeker van zijn.quote:
AZ gaat gewoon winnen met dat kutvoetbal van ze met al die.schijnvoetballers in de basiself.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 08:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
vd Brom heeft AZ echt goed verneukt dit seizoen, ik zou hier niet zeker van zijn.
Nou ik weet het niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 08:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ gaat gewoon winnen met dat kutvoetbal van ze met al die.schijnvoetballers in de basiself.
Berlijnse metrotoestanden. Wat een laffe persoon.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een tyfus debiel die die duw geeft.
Gaat niet om het juichen maar om provoceren. Dat snap je zelf lijkt me ook wel. Je weet toch hoe het in een stadion er aan toe gaat?quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch te kansloos voor woorden dat je gaat knokken omdat iemand voor een andere club juicht, het is wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |