quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:03 schreef Tagliano het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik zag hem, en daar had ik niet eens je editgeschiedenis voor nodigquote:
Ik zie graag een spannend verloop van het verdere toernooiquote:
Moeten die niet tegen ajax?quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer moet PSV eigenlijk jongens?
Joodquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie graag een spannend verloop van het verdere toernooi
quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:06 schreef Brammess het volgende:
Dit is het begin van de kapitalistische choke van Feyenoord.
[ afbeelding ]
genot.gif
Die laatste twee potjes van die reeks gaan redelijk beslissend zijnquote:
24, 25 of 26 oktober.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer moet PSV eigenlijk jongens?
26 februari 0-10quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:06 schreef Brammess het volgende:
Dit is het begin van de kapitalistische choke van Feyenoord.
[ afbeelding ]
genot.gif
ligt eraan wat ajax daarvoor doet, maar de kans is aanwezig iddquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die laatste twee potjes van die reeks gaan redelijk beslissend zijn
Mja, ligt er dan ook net zo goed aan wat Feyenoord daarvoor doet natuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ligt eraan wat ajax daarvoor doet, maar de kans is aanwezig idd
En Toornstra was ook ziek.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Goed, je mist natuurlijk ook 5 basisspelers
Altijd zo met dat volk jaquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:08 schreef yats het volgende:
Leuk, weer rellen met feyenoorders in een thuis vak. De derde keer al. Je verwacht het niet...
Klopt, maar die hebben wat ruimtequote:Op donderdag 26 januari 2017 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja, ligt er dan ook net zo goed aan wat Feyenoord daarvoor doet natuurlijk
Je vergeet Van Beek en Vermeer natuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, bijna een nieuw middenveld met een kreupele Toornstra maakt 2,5. Toch geen zes.
Het kan ook zomaar zijn dat die er allang niet meer toe doen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die laatste twee potjes van die reeks gaan redelijk beslissend zijn
Dat zou ook zomaar eens kunnen inderdaadquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het kan ook zomaar zijn dat die er allang niet meer toe doen.
Ik verwacht ook voor Ajax te zijn tijdens Ajax - Feyenoord.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het kan ook zomaar zijn dat die er allang niet meer toe doen.
:p :p :pquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:09 schreef Syntix het volgende:
Feyenoord topic wordt helemaal plat gepost :p
Ja, 40-45 etc.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:09 schreef Syntix het volgende:
Feyenoord topic wordt helemaal plat gepost
Weer? Dat was willem-deux he? Niet vreemd ook met feyenoorders overigens, die misdragen zich nu eenmaal vaak in thuis vakken.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:07 schreef Rabieluh het volgende:
Gaan ze weer met Feyenoordfans gooien.
En Ajax best makkelijk programma in die periode.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:08 schreef hafcfan het volgende:
Twente, Ajax, Sparta, Heerenveen uit.
KOEKOEK
Idd lang geleden dat we de trolletjes daar konden verwelkomen... Heel lang geleden...quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:09 schreef Syntix het volgende:
Feyenoord topic wordt helemaal plat gepost
Bier drinken, heel veel bier drinken.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat ga jij doen als Fraser/John de beker wint?
LARSSON. KOMT. NIET.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Ajax best makkelijk programma in die periode.
Jammer dat we geen aanvallers meer over hebben.
Dat is dus waarom ik Feyenoord niets gun.quote:
IKEA?quote:
Iedereen met verstand juicht voor Sparta/Cambuurquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bier drinken, heel veel bier drinken.
Desnoods in een vouwstoel langs de A44 zitten.
Cambuur in Europa. Fuck de ranking.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Iedereen met verstand juicht voor Sparta/Cambuur
Die gaan het beter doen dan Zwollequote:Op donderdag 26 januari 2017 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cambuur in Europa. Fuck de ranking.
Insert cliché hierquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:11 schreef Tagliano het volgende:
Het kan natuurlijk nog wel zo'n NEC-uit achtige wedstrijd worden. Al zie ik Vitesse niet zo gigantisch instorten het laatste kwartier als NEC dat deed
Welke lastige hebben jullie nog op psv uit na?quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Ajax best makkelijk programma in die periode.
Jammer dat we geen aanvallers meer over hebben.
Nou nee, want Zwolle speelde nog een keer gelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die gaan het beter doen dan Zwolle
Ik heb onlangs een artikel over Cambuur gelezen, best leuk om te lezen over de werkwijze van Hulshoff en Slot.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Iedereen met verstand juicht voor Sparta/Cambuur
Ado thuis.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Welke lastige hebben jullie nog op psv uit na?
Dit. Dan ga ik de straat op.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cambuur in Europa. Fuck de ranking.
Cambuur in Milaan en Liverpool.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die gaan het beter doen dan Zwolle
Ik wilde eigenlijk iets typen van als de goal snel valt maar ik dacht laat maar. Vandaar.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is mijn grote kwaliteit, zo ken je me
Vitesse uitquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Welke lastige hebben jullie nog op psv uit na?
Ahquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk iets typen van als de goal snel valt maar ik dacht laat maar. Vandaar.
Men praat niet eens meer over seriesquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:15 schreef Tchock het volgende:
Toegegeven, de tweede helft is lang niet zo saai als de eerste.
2-0 achter staan, wat een geluk.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit had allang 5-0 moeten zijn. Feyenoord altijd met dat pisgeluk
Mad.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit had allang 5-0 moeten zijn. Feyenoord altijd met dat pisgeluk
Sorry ik deed een PizzaGeitjequote:
voquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Sorry ik deed een PizzaGeitje
Sowieso zou AZ niet enorm ongunstig zijnquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:20 schreef yats het volgende:
Zul je zien, gaan we door, loten we az-uit.
Kunnen jullie hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:20 schreef yats het volgende:
Zul je zien, gaan we door, loten we az-uit.
Wut.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan hebben we wel een Friese derby
Sowieso zou AZ niet enorm ongunstig zijn
wattrquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:
Ik weet ook niet wat me bezieldequote:
Wel als je Cambuur en SP AR TA kan loten.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat, Gioquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:21 schreef timmmmm het volgende:
Waarom heeft ie nou nog geen verdediger eruit gehaald?
Cambuur 4-3 Vitessequote:Op donderdag 26 januari 2017 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur - Vitesse
Sparta - AZ
Cambuur en Sparta door
Ik ben er niet helemaal bij met mijn gedachten. Al ben ik bepaald niet ondersteboven van AZquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wel als je Cambuur en SP AR TA kan loten.
Dat zou echt funest zijn voor het Nederlands voetbalquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur - Vitesse
Sparta - AZ
Cambuur en Sparta door
Geeft niks pikquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Ik weet ook niet wat me bezielde
Drie dingen tegelijk willen doen enzo
Az is onze minst favoriete tegenstander, zeker uit. De laatste winst daar was geloof ik het jaar dat az kampioen kon worden tegen ons maar dat pas een dag later werd.quote:
Sparta>Feyenoordquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat zou echt funest zijn voor het Nederlands voetbal
KNJB zal het wel voorkomen anders worden spelers van Ajax minder waard
Dan komt de volgende overwinning weer dichterbijquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:23 schreef yats het volgende:
[..]
Az is onze minst favoriete tegenstander, zeker uit. De laatste winst daar was geloof ik het jaar dat az kampioen kon worden tegen ons maar dat pas een dag later werd.
2009 twee keer.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:23 schreef yats het volgende:
[..]
Az is onze minst favoriete tegenstander, zeker uit. De laatste winst daar was geloof ik het jaar dat az kampioen kon worden tegen ons maar dat pas een dag later werd.
Mja, hij is technisch niet veel minder dan een Inzaghi ofzo, die heeft het ook wel aardig gedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Best treurig dat Kramer gewoon als supersub kan voldoen in de Eredivisie.
Gewoon het centrum dichtgooien kan toch ook niet al te moeilijk zijn, maar dat doen er ook maar weinigquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:25 schreef Brammess het volgende:
Hopelijk hebben nu andere clubs ook vernomen dat de diepte achter Scharie en Bottegod erg makkelijk te misbruiken is. Al het hele seizoen een wankele machine en je vraagt je toch af waarom een fucking analist dat niet kan zien.
Ik zal het doorgeven aan Boszquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:25 schreef Brammess het volgende:
Hopelijk hebben nu andere clubs ook vernomen dat de diepte achter Scharie en Bottegod erg makkelijk te misbruiken is. Al het hele seizoen een wankele machine en je vraagt je toch af waarom een fucking analist dat niet kan zien.
Wauw. Gewoon wauw.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja, hij is technisch niet veel minder dan een Inzaghi ofzo, die heeft het ook wel aardig gedaan.
Godverdomme.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja, hij is technisch niet veel minder dan een Inzaghi ofzo, die heeft het ook wel aardig gedaan.
Wat is er zaterdag dan? Als je een leuke avond hebt vind ik het een verstandige keusquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij het ook verstandig dat ik zaterdagavond afwezig ben?
Analisten gaan mee met het opportunisme en stippen het pas aan als het fout gaat.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:25 schreef Brammess het volgende:
Heracles - PSV.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is er zaterdag dan? Als je een leuke avond hebt vind ik het een verstandige keus
En zelfs dan met enige regelmaat niet hoorquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Analisten gaan mee met het opportunisme en stippen het pas aan als het fout gaat.
Stop hiermee.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Trouwens wel debiel oneerlijk dat Vitesse de Beker gewoon opgesteld heeft.
Er wordt doorgaans compact gespeeld en dan staan El Ahmadi en Vilhena er ook nog eens voor.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:25 schreef Brammess het volgende:
Ja, en ze verdedigen en scoren ook nog! Bah, moet je niet willenquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Welke weddenschap heb je verloren?quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah PizzaGeit is weer aan het trollen geslagen
oke sjaakquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, en ze verdedigen en scoren ook nog! Bah, moet je niet willen
Iets met SCC die de halve finale hebben bereikt.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Welke weddenschap heb je verloren?
True, al heb ik liever cambuur en sparta als komende twee tegenstanders.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan komt de volgende overwinning weer dichterbij
Dat gun je niemand. Misschien dat Petersson wat licht in de duisternis brengt. Vorig jaar werd psv nog weggespeeld. Wat kan t snel gaan als je alles verkoopt. Smit>Nettoquote:
Maar waarom een Marco UI?quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iets met SCC die de halve finale hebben bereikt.
Joezigodquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:29 schreef Joezi het volgende:
Hupperdepup Vitessen Vitess
[ afbeelding ]
Joezigodquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:29 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag het aan Tagliano.quote:
Gefeliciteerd allenquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:29 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat Mexicanobakker de muziek van Marco erg kan waarderen waardoor ik hem een plezier doe met deze UIquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net zo spannend als de DERBYYYY?
Hoogstwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De loting is zeker pas weer om 00.00 ofzo?
Rustig bro, je lijkt mad.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Ja, we moeten eerst naar de Kuip.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De loting is zeker pas weer om 00.00 ofzo?
Je gaat lekker Pizza, zeg het ze !quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:29 schreef PizzaGeit het volgende:
'Achja, beker is toch maar een troostprijs'
-Elke Ajacied vorig seizoen na de bekerwinst van Feyenoord maar voor De Graafschap uit.
We kunnen altijd even naar de Kuip gaan.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja, we moeten eerst naar de Kuip.
(Half 12 ongeveer)
wie is deze nobuddie die hier ineens schijtlollig komt doen?quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Feyeno? Italiaans voor Feyenoord?
quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jullie waren echt belachelijk slecht
Gewoon gratis kaartjes weggevenquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:32 schreef Brammess het volgende:
Zou Vitesse eigenlijk hun deel van de kuip uit kunnen verkopen?
Hopelijk geen ResidentSleeper contentquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:32 schreef Ties02 het volgende:
Ik kijk ondertussen nog even een videocollege
Wel dusquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopelijk geen ResidentSleeper content
Speelde eerste helft gewoon primaquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik zeg voor het eerst het vertrouwen in De Taap op.
NEEEEEEEEEquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Aardige miskoop jaquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Klopt, KNFBquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
Kakkerlakken hebben ontzettend geluk met het programma. Zondag weer NEC thuis zie ik.
In deze vorm en met een ander programma hadden ze zomaar 6 punten minder gehad na 3 wedstrijden. Wat een kutelftal, zeker zonder El Ahmadi.
Met gemak. In 1990 was het binnen drie uur uitverkocht.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:32 schreef Brammess het volgende:
Zou Vitesse eigenlijk hun deel van de kuip uit kunnen verkopen?
Wereldtalent volgens Koffieplanterquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Hij zong net op rtl4. lkkr hoorquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
maar als ik wakker wordt naast jou dan droom ik nog
Leuk als je zo mad bent.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, KNFB![]()
![]()
Ook debiel dat Kongolo gewoon mag spelen, hij wees vorige week naar de scheids, HIJ HAD GESCHORST MOETEN ZIJN !@!#$
Cavaliers zag het ook al in hem zitten. Ik snap daar echt heel weinig vanquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wereldtalent volgens Koffieplanter
Kleurloos voetballertje jaquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cavaliers zag het ook al in hem zitten. Ik snap daar echt heel weinig van
Ik wil je graag uit je droom helpen: dat is geen hem.quote:
als loting of als finale?quote:
Loting. Finale AZ-Vitesse zal enorm grijs zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als loting of als finale?
Ik nietquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik gun Vitesse die beker wel.
Hopelijk Sparta die de beker wint en Feyenoord die geen kampioen wordt.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Loting. Finale AZ-Vitesse zal enorm grijs zijn.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die al helemaal niet, wat een malloot is dat zeg
Ik gun SPARTA en CAMBUUR een beker
Vitesse vind ik niet per se een kansloze kutploegquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou t is te hopen dat AZ de beker wint anders krijgen we weer zo'n kansloze kutploeg in Europa volgend jaar
Ach die krijgen we toch welquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou t is te hopen dat AZ de beker wint anders krijgen we weer zo'n kansloze kutploeg in Europa volgend jaar
Warme balletjesquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat voorspellen jullie als LOTING?
Sparta en Cambuur een thuiswedstrijd aubquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een mooie snorquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou leuk zijn als ze dan tegen Sparta Praag lotenquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:42 schreef Brammess het volgende:
Keil Sparta dan maar in de EL, die CL plaats zijn we toch kwijt.
Of Spartak Moskouquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze dan tegen Sparta Praag loten
En Spartak Moskowquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze dan tegen Sparta Praag loten
Cambuur - Spartaquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wachtte op zo'n postquote:
Dank je! Ik voel me zeer gevleid.quote:
Dat zal wel wat zijnquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk Sparta die de beker wint en Feyenoord die geen kampioen wordt.
Kunnen we toch nog naar de Coolsingel
Cambuur kan zeker wel hun gedeelte vullen. Sparta ook wel.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:49 schreef Tagliano het volgende:
Sparta-Cambuur als finale in een halflege Kuip, dat gaat het worden
Dan ga jij wel heen toch?quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:49 schreef Tagliano het volgende:
Sparta-Cambuur als finale in een halflege Kuip, dat gaat het worden
Sow spannendquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:50 schreef Ties02 het volgende:
Hey Tag ik ben dit jaar wss weer een paar maanden in Rotterdam
Ik zou ook proberen, maar ook ik heb natuurlijk al een kaart bij PSVquote:
Ohja zullen ze wel weer moeilijk doen. Anders maar Spartaantje vragen of hij kaarten voor je wil regelenquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als dat kan. Ik heb al een clubkaartje bij Ajax he
quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja zullen ze wel weer moeilijk doen. Anders maar Spartaantje vragen of hij kaarten voor je wil regelen
Mjah, ik ken nog wel een figuur dat via de KNVB volgens mij nog wel eens kaarten aangeboden krijgt. Aangezien dat een Feyenoordfan is moet er wel iets te regelen zijnquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja zullen ze wel weer moeilijk doen. Anders maar Spartaantje vragen of hij kaarten voor je wil regelen
Geinig wedstrijdje wel danquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Mjah, ik ken nog wel een figuur dat via de KNVB volgens mij nog wel eens kaarten aangeboden krijgt. Aangezien dat een Feyenoordfan is moet er wel iets te regelen zijn
Die dingen zijn strict op naam.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan wel easy hoor. Sparta is ook kleine club dus zullen wel vrije verkoop doen. Cambuur weet ik niet met die hardr kernquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs bij fucking Sparta-Groningen is er geen vrije verkoopquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan wel easy hoor. Sparta is ook kleine club dus zullen wel vrije verkoop doen. Cambuur weet ik niet met die hardr kern
Wtf. Sparta heeft niet eens een harde kern of iets. Maar als ze zo streng doen krijg jr nooit 18.000 man meequote:Op donderdag 26 januari 2017 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zelfs bij fucking Sparta-Groningen is er geen vrije verkoop
Dat is echt kutquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die dingen zijn strict op naam.
Had mijn seizoenskaart uitgeleend voor PEC 5-1 Ajax en hij kwam niet binnen
Ze geven die niet-verkochte kaarten eerder aan bobo's denk ik.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan wel easy hoor. Sparta is ook kleine club dus zullen wel vrije verkoop doen. Cambuur weet ik niet met die hardr kern
SCC ook niet als er helemaal geen vrije verkoop is.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wtf. Sparta heeft niet eens een harde kern of iets. Maar als ze zo streng doen krijg jr nooit 18.000 man mee
Klopt. Daarom heb ik ook mijn twijfels of ze dat vol gaan krijgen, mochten ze zo ver komenquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wtf. Sparta heeft niet eens een harde kern of iets. Maar als ze zo streng doen krijg jr nooit 18.000 man mee
Jules Deelder is hun harde kern, overtref dat maar eens.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lekker 30.000 bobo's danquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SCC ook niet als er helemaal geen vrije verkoop is.
Rotterdam zit vol met proletenquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jules Deelder is hun harde kern, overtref dat maar eens.
Echt te idioot voor woorden.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:02 schreef Tagliano het volgende:
Of zou het zijn dat we nog moeten wachten op de samenvatting vanVeronica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |