Of Spartak Moskouquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze dan tegen Sparta Praag loten
En Spartak Moskowquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze dan tegen Sparta Praag loten
Cambuur - Spartaquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat voorspellen jullie als LOTING?
Ik wachtte op zo'n postquote:
Dank je! Ik voel me zeer gevleid.quote:
Dat zal wel wat zijnquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk Sparta die de beker wint en Feyenoord die geen kampioen wordt.
Kunnen we toch nog naar de Coolsingel
Cambuur kan zeker wel hun gedeelte vullen. Sparta ook wel.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:49 schreef Tagliano het volgende:
Sparta-Cambuur als finale in een halflege Kuip, dat gaat het worden
Dan ga jij wel heen toch?quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:49 schreef Tagliano het volgende:
Sparta-Cambuur als finale in een halflege Kuip, dat gaat het worden
Sow spannendquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:50 schreef Ties02 het volgende:
Hey Tag ik ben dit jaar wss weer een paar maanden in Rotterdam
Ik zou ook proberen, maar ook ik heb natuurlijk al een kaart bij PSVquote:
Ohja zullen ze wel weer moeilijk doen. Anders maar Spartaantje vragen of hij kaarten voor je wil regelenquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als dat kan. Ik heb al een clubkaartje bij Ajax he
quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja zullen ze wel weer moeilijk doen. Anders maar Spartaantje vragen of hij kaarten voor je wil regelen
Mjah, ik ken nog wel een figuur dat via de KNVB volgens mij nog wel eens kaarten aangeboden krijgt. Aangezien dat een Feyenoordfan is moet er wel iets te regelen zijnquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja zullen ze wel weer moeilijk doen. Anders maar Spartaantje vragen of hij kaarten voor je wil regelen
Geinig wedstrijdje wel danquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Mjah, ik ken nog wel een figuur dat via de KNVB volgens mij nog wel eens kaarten aangeboden krijgt. Aangezien dat een Feyenoordfan is moet er wel iets te regelen zijn
Die dingen zijn strict op naam.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan wel easy hoor. Sparta is ook kleine club dus zullen wel vrije verkoop doen. Cambuur weet ik niet met die hardr kernquote:Op donderdag 26 januari 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |