Hij is Fogel, de schijtlijster. Lijstschijter. Whatever.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben jij lijsttrekker, of lijstduwer?
Komt een fogel bij de Chinees en vraagt naar witte lijst.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben jij lijsttrekker, of lijstduwer?
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij is Fogel, de schijtlijster. Lijstschijter. Whatever.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Tnx, Melt! Het licht gaat hier uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:20 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Niet te verwarren met:Die had dan ook geen magic power, maar golden shower.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Welke minister is dat niet?quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Stef Blok? Ik vind het een gladjakker.
Ow dan moet ik dat wel weten, hou er niet zo van om in de massa mee te gaan.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoorde vanmorgen dat 70% van de Nederlanders dat nog niet wist.
Lucky bastard.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:21 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna is er weer eentje die Diaan vast niet kan verdragen.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:20 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Niet te verwarren met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ach, volgende week ook nog wel. Het is hier geen Trumpiaans rijk.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ard staat nog wel op de website van VenJ als minister.
Daar heb je een punt. Maar je hebt wel verschillende classificaties.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Welke minister is dat niet?
quote:Evenementen
Overzicht van evenementen die door het ministerie georganiseerd worden.
Vrijdag 27 januari 2017 20:00 afscheidsborrel minister van der Steur
Dat is waar.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar je hebt wel verschillende classificaties.
Zal dat net zoveel kosten als het afscheid van de burgermeester van Zaanstad?quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)e/inhoud/evenementen
[..]
Ik heb er vandaag 16 uur opzitten, ik vind het goed zo...quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lucky bastard.
* OscarMopperkont mag nu nog beetje werken en vrijdag en zaterdag en en....
Maar goed, het is voor een goed doel
quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)e/inhoud/evenementen
[..]
True.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ach, zolang we maar geen Trump praktijken krijgen, dan ben ik wel tevreden.
Ik ook.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag 16 uur opzitten, ik vind het goed zo...
je mag nu stoppen hoorquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag 16 uur opzitten, ik vind het goed zo...
dat is écht vroegquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
16 Uur werk ook?
Ik was vanmorgen om 4.30 uur al aan de slag...
Nee joh. Ik vind het ook goed zo voor jou.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
16 Uur werk ook?
quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
16 Uur werk ook?
Ja, veel te vroeg, maar ik was wakker en ben maar vast wat gaan doen.quote:
Ik slaap nu weer goed maar in de tijd dat ik regelmatig wakker was ging ik ook "werken", kreeg dan wel te horen dat ik wel laat/vroeg mailtjes aan het versturen was geweest. Maar beter die tijd nuttig besteden dan wakker liggenquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, veel te vroeg, maar ik was wakker en ben maar vast wat gaan doen.
Niet echt eenwaard eigenlijk...
Voor mij nog altijd de beste versie hiervanquote:
Welke ken jij nog meer dan?quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor mij nog altijd de beste versie hiervan
Lenny Kravitz.quote:
ik nietquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:37 schreef Melting het volgende:
![]()
Ik krijg steeds vaker een database fout als ik een post wil doen.
Hebben jullie dat ook?
Moet je niet zo snel na een eerdere post iets willen postenquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:37 schreef Melting het volgende:
![]()
Hebben jullie dat ook?
Ik zal het eens in de gaten houden.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet je niet zo snel na een eerdere post iets willen posten
Alleen als ik kort na elkaar wil posten.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:37 schreef Melting het volgende:
![]()
Hebben jullie dat ook?
Ik krijg wel soms een melding dat ik eerst posts moet selecteren voordat ik ze delete. Dikke vingersquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:37 schreef Melting het volgende:
![]()
Hebben jullie dat ook?
quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan vindt spijkerbroek deze versie beter dan die van Lenny.
Exactlyquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan vindt spijkerbroek deze versie beter dan die van Lenny.
Slaap lekker Oscar.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen, het was mij een waar genoegen. * OscarMopperkont gaat zijn oogjes sluiten.
Melt bedankt voor de muziekjes
quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen, het was mij een waar genoegen. * OscarMopperkont gaat zijn oogjes sluiten.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik trek ook maar een bier open. Hail beerquote:
Moet je echt eens Schrobbelèr proberen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
Proost! Ik ben nog aan het denken wat te nemen. Bier hou ik niet zo van. Alleen op festivals en concerten. Of als er alleen wijn is. Dat lust ik echt niet.
Kruidenbitter lees ik op Google. Dat vind ik ook niet lekker.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je echt eens Schrobbelèr proberen.
just me drinkt eigenlijk alles als er maar alcohol in zit.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:53 schreef just me het volgende:
* just me is een bierdrinken maar wijn gaat er ook in en Schrobbelèr ook
Dit is niet te vergelijk met Jägermeister of Beerenburg hoor.... dit is echt vele malen lekkerderderder.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kruidenbitter lees ik op Google. Dat vind ik ook niet lekker.
drankjes als Malibu e.d. sla ik overquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
just me drinkt eigenlijk alles als er maar alcohol in zit.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
just me drinkt eigenlijk alles als er maar alcohol in zit.
En dat vind ik juist lekker.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
drankjes als Malibu e.d. sla ik over
Okay...quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is niet te vergelijk met Jägermeister of Beerenburg hoor.... dit is echt vele malen lekkerderderder.
Dank, dankquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:55 schreef Melting het volgende:
Speciaal voor Spijkerbroek.![]()
Helaas kan hij net niet helemaal.
[ afbeelding ]
Proost, geniet ervanquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:57 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster pakt een fles whisky...
Verrassend.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:57 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster pakt een fles whisky...
Dank!quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:00 schreef Melting het volgende:
Allemaal enorm bedankt voor het luisteren.
Ik ga mijn bed ook opzoeken. Morgen weer een zware dag voor de boeg.
Fijne avond nog allemaal.
Heel erg bedankt!quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:00 schreef Melting het volgende:
Allemaal enorm bedankt voor het luisteren.
Ik ga mijn bed ook opzoeken. Morgen weer een zware dag voor de boeg.
Fijne avond nog allemaal.
Welke?quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:01 schreef just me het volgende:
welterusten Melting, succes morgen en bedankt voor de muziekjes
* just me gaat nog even spannende film kijken op Netflix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |