SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sAin't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Boodschappen gedaan ?quote:
Als je uitgedraaid bent https://runthejewels.com/quote:
Yeps. Alleen morgenavond nog even een paar kleine dingen en dan heb ik alles voor het verjaardagsfeest zaterdag.quote:
Dat is minder voor je.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet nog wat werk doen, ja...
Groot feest gepland?quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Alleen morgenavond nog even een paar kleine dingen en dan heb ik alles voor het verjaardagsfeest zaterdag.
Ik had alles morgenavond willen doen, maar ben pas om 18:30 uur thuis van werk.
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik doe dit met plezier.
Als jij nou voor wat lekker muziek zorgt, dan ben ik zo klaar...
Familie en vrienden, maar wel met kinderen, vanaf 14:00 uur. Zal wel hele middag doorlopen.quote:
Drukke bende dus.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Familie en vrienden, maar wel met kinderen, vanaf 14:00 uur. Zal wel hele middag doorlopen.
Mee eens. Dat was toch wel een misser, vergeleken met dit werk.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Klinkt beter dan die draak van Winds of Change
Hebben ze snel opgegeven dan.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:04 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de opvolger van I want you to want me.
Live toch net even een tikkie beter...quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:04 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Dat geloof ik meteen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Live toch net even een tikkie beter...
Ik vind I want you to want me leuker.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:04 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
echt compleet andersquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:04 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont luistert ook mee
Wat een enthousiasmequote:
quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont luistert ook mee
Zimfquote:
Hoe meer interactie, hoe leuker, toch?quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme![]()
![]()
Avond
Alles goed daar?
Nee, dat dan weer niet...quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:07 schreef Melting het volgende:
Hierna de grootste hit van The Doors.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe meer interactie, hoe leuker, toch?
Bij het horen van de stem had ik al een vermoeden dat dit Rush wasquote:
Die komt waarschijnlijk om 22.05 binnenvallen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar is Spijkerbroek? Die vindt dit leuk
die van mij zit in de wasquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar is Spijkerbroek? Die vindt dit leuk
Ik dacht dat zij Engels waren, maar lees net dat ze uit Canada komen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bij het horen van de stem had ik al een vermoeden dat dit Rush was
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Moet je ook niet zo morsen met sojasaus.
Canada is zo slecht nog nietquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij Engels waren, maar lees net dat ze uit Canada komen.
Slecht... ik weet het.
Je gaat ons toch niet vertellen dat je buiten bent geweest hèquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
Je gaat ons toch niet vertellen dat je buiten bent geweest hè
quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
Je gaat ons toch niet vertellen dat je buiten bent geweest hè
Echt wel!quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Was dit nou twee keer Paul Rodgers achter elkaar?
Ik hoor ook liever oudere platen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
De Foo fighters zijn niet echt aan mij besteed...
Ik ben benieuwd...quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:35 schreef Melting het volgende:
Straks een plaat die Diaan en Oscar zeker niet kunnen waarderen.
Spijkerbroek!quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, klaar met helpdeskje spelen voor mijn moder. Nu maar even intoenen.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Gelukkig is het moeder en geen modder.quote:
Lief van jequote:Op donderdag 26 januari 2017 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
je hebt Rush gemistquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:41 schreef Melting het volgende:
@ Diaan & Oscar.... hierna komt ie.... handen aan de mute knop zou ik zeggen.
Ik blame mijn moderquote:
quote:
* spijkerbroek doet het deksel op Oscar.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat een kutnummer van een kutartiest
quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek doet het deksel op Oscar.
Ik heb wel even de koptelefoon uitgeplugd zodat peaceman mee kan luisteren. Dit is zijn favoriet.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Had al zo'n vermoeden dat je deze wilde muten....
*Edit: niet wilde muten.
Ik ben dan ook een dekselse kwajongenquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb wel even de koptelefoon uitgeplugd zodat peaceman mee kan luisteren. Dit is zijn favoriet.
Schorriemorrie!quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een dekselse kwajongen
Je mag niet liegen hè?quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat een kutnummer van een kutartiest
garpje
quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
dit nummer blijftquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb wel even de koptelefoon uitgeplugd zodat peaceman mee kan luisteren. Dit is zijn favoriet.
Ik lieg nooitquote:
deze en absolute beginnersquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:47 schreef Melting het volgende:
Ik (als non-Bowie kenner) vind dit eigenlijk wel één van zijn beste platen.
Ik ook niet.quote:
Toevallig.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dinsdag naar de Ziggo Dome
Ik schuif mijn leugens altijd af op van der Steur.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik heb een hekel aan liegen.
Leugentje om bestwil is soms wel nodig.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik schuif mijn leugens altijd af op van der Steur.
Nou niet echt. Green Day speelt en ik denk dat er nog een paar duizend man komtquote:
Godverquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja ja, wat heb jij met die jonge lust gedaan?quote:
Jaag je ze allemaal weg?quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik krijg alweer een nieuwe hoofdbaas, ze zijn lekker aan het klooien aan de top.
Ik zal liedjes van Zep niet herkennen..quote:
Dus je vind Led Zeppelin eigenlijk maar niets?quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zal liedjes van Zep niet herkennen..
Zie mijn ondertitel, UI en laatste regel van mijn sig
De hokeypokey?quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:56 schreef Melting het volgende:
Op de volgende plaat kan just me weer laten zien hoe fief ze is.
Zwaar bagger iddquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je vind Led Zeppelin eigenlijk maar niets?
Ik zit er al bijna 19 jaar...quote:
Doe je goed.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zit er al bijna 19 jaar...Ik hou het in ieder geval langer vol dan zij. Opstelten heb ik trouwens 1 keer gezien.
Ow en hij is een keer bij ons op locatie en op mijn huidige afdeling geweest maar toen werkte ik nog bij een ander onderdeel van VenJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |