Ja, vertel?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:08 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
De pretecho was inderdaad voor het geslacht <knip>
Ja, ik heb er dus thuis zo eentje rondlopen die het geheim wil houdenquote:
We wachten geduldig. En als je het toch kwijt wil aan iemand die je niet kent, houd ik me altijd aanbevolenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:26 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Ja, ik heb er dus thuis zo eentje rondlopen die het geheim wil houden![]()
Maar dat houden we vast niet lang vol, dus dan kom ik het hier ook vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb altijd datzelfde vraagteken in de ogen staan. Ik voelde het ook niet "aan mijn huid", maar gewoon vanbinnen. Mijn placenta lag de vorige keer ook aan de voorkant, maar ik voelde al met 15/16 weken plopjes. En vlak daarna wiebelend water. Alsof er een guppie vlak langs je hand zwemt. (Trillende telefoon lijkt het ook wel op ja.) Hoop dat je snel wat voelt, mevrouw met de goede uitslag! (Yeah!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:41 schreef Lemijn het volgende:
Oh ja nog even over die dikke placenta op de voorwand. Je voelt toch vaak eerder 'iets' van binnen dan dat je het kan zien/voelen aan de buitenkant? Ik heb nooit helemaal begrepen hoe het werkt, dat voelen. Je voelt neem ik aan rek/beweging van weefsels in je buik maar dus niet perse van je huid. Misschien wel gewoon van je baarmoeder zelf, en die heeft ook zijkanten en een bovenkant enzo. Dus ik houd hoop (lees: het lijkt me zo tof).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |