abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168483069
Ook al belabberd lesage? Hier ook. Normaal voel ik me altijd topfit en nu blijf ik steken op 75% ofzo. Voel me niet superslecht, maar zou me graag af en toe wat beter voelen. Heb continu last van mijn buik, en buikpijn betekent bij mij een opgezette buik. Het gevoel dat ik moet eten, maar dat maakt geen verschil voor het gevoel in mijn buik, niets lucht op. En dan wil ik het nieuws pas over 6 weken brengen oa in mijn sportteam dat gezamenlijk douched..
ik kijk uit naar de weken dat ik me een fitte, stralende zwangere kan voelen of is dat een illusie? :') Het voelt een beetje als What was i thinking.

En nu voel ik me ook nog een zeur, want ben ook heel dankbaar dat ik zwanger ben. Al denk ik dat ik het na de eerste echo pas echt ga geloven.
pi_168485553
Je ziek voelen is altijd rot, hoe blij je daarnaast ook bent met je zwangerschap :* :*

Hier ook ingehaald door de zware verkoudheid/griep die vriend van de week had :( dus hoofdpijn en een kop vol snot (gevoel alsof m'n tanden eruit geduwd worden :') )

Maar! 37 weken vandaag *O*
Thuisbevalling kom maar door O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168485626
Yes, 37-weken mijlpaal voor Tombola! *O*

LeSage en Nolita, die eerste weken (met of zonder kind dat al rondloopt) kunnen gewoon zo rot zijn. -O- Hopelijk voelen jullie je beide snel weer wat meer mens. :*
pi_168485938
37 weken Tombola!! *O* YAY!!

Beterschap Sage & Nolita! :*

Ik heb vannacht om half 4 worteltjes uit bed moeten vissen. Senn vond het maar gek dat de wortels niet in zijn buik wilde blijven wonen :')

Gelukkig niet ziek verder. Dus ik hoop op een 'one off'.
pi_168486011
Nolita, vorige zwangerschap voelde ik me vanaf het 2e trimester tot ver in het 3e wél die stralende zwangere. Er is heus hoop hoor. Die eerste weken weten veel mensen nog niets, zie je ook nog niets. Ik vind het voelen als valsspelen :')

Hillz, bah zeg. Wel een beetje kunnen slapen nog?

Tombola, eerst maar fit worden voor je gaat bevallen? Wel een heerlijke mijlpaal!

Selvaria, werpweekend (hopelijk). Succes!!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168486128
Doe je aan korfbal Nolita? :P Ik heb het beide keren vroeg aan mijn team verteld, de eerste keer met 8 weken, tweede keer al toen we ervoor gingen. In beide gevallen wel vooral omdat ons team qua teamgrootte elk jaar op de 'zijn we met genoeg om door te gaan'-grootte zat en iemand die een groot deel van het seizoen uitvalt is dan wel belangrijk om iig voor het begin van het nieuwe seizoen te weten. Qua buik zal het ze waarschijnlijk voorlopig echt nog niet opvallen, zeker als ze jouw verhaal kennen. Beterschap iig voor jou en LeSage!

37 weken voor Tombo *O* en Misschien toch nog D-day voor Selvaria *O*
pi_168486179
37 weken voor tombola *O*

Gekke dag vandaag, selvaria?
pi_168486293
Ja, vind ik wel Wup. :Y Maar er wijst nog niet zoveel (behalve heel heel heel veel slijm :Y) , maar dat was gisteren ook al) op een naderende bevalling, dus ik ga maar gewoon mijn ding blijven doen en ik zie wel wanneer het gebeurt. :P
pi_168486365
Ik begin er ondertussen wel lichtjes van overtuigd te raken dat mijn buikbewoner een blijvertje is, dus ik kom ook mijn gezicht maar eens laten zien hier :@ :D

Bijna tien weken nu :o. ik heb met acht weken een echo gehad (bleek toen zeven weken te zijn na het opmeten) en maandag is de 10 wk echo. Ik vind het allemaal wel een hele ervaring zo voor het eerst :o mijn lichaam doet vanalles en bij alles wat ik voel Google ik of het erbij hoort :'). Gelukkig heb ik nog geen kots *O* wel n Bijna flauwvalactie uit het niks gisteren :{ hopelijk blijft dat bij die ene keer... Zijn er meer flauwvallers hier?

Anyway, hi dus 8-)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_168486413
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 09:54 schreef Selvaria het volgende:
Ja, vind ik wel Wup. :Y Maar er wijst nog niet zoveel (behalve heel heel heel veel slijm :Y) , maar dat was gisteren ook al) op een naderende bevalling, dus ik ga maar gewoon mijn ding blijven doen en ik zie wel wanneer het gebeurt. :P
:9 :D lekker ontspannen dagje van maken, je dwingt het toch niet af.
Ik kwam gisteren terecht op deze site: http://geboorteverhalen.mooiebevallingen.nl
Heb daar een tijdje zitten lezen. Ik vond het best fijn om alleen maar positiviteit rondom bevallen te zien.

Hoi littledrummergirl!
pi_168486546
Welkom LDG! De 10 weken echo is dan je termijn echo? Hier nog geen flauwvalacties, hoop voor jou ook dat het niet vaker voorkomt!

Tombola *O* op naar de thuisbevalling.

Selvaria, spannend! Ben heel benieuwd of het dit weekend idd gaat gebeuren.

FF ik handbal. Het seizoen is in april afgelopen dus zal niet veel wedstrijden meer missen. En ben dan ruim op tijd voor het aangeven over volgend seizoen. Ik hoop vooral dat ik het fysiek ga volhouden de komende weken.
pi_168486653
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 10:18 schreef Nolita het volgende:
Welkom LDG! De 10 weken echo is dan je termijn echo? Hier nog geen flauwvalacties, hoop voor jou ook dat het niet vaker voorkomt!
Ik geloof het wel ja :). Al moet ik zeggen dat ik verder geen idee heeft wat dat inhoud :@ maar dat gaan ze me vast allemaal uitleggen.

Ben na de vorige echo echt twee dagen van slag geweest door t feit dat ik al een kloppend hartje kon zien :o zoooo bizar dat dat er al zit en werkt enzo terwijl t net n cm groot is. Ben echt benieuwd naar maandag :D O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_168489170
37 weken voor Tombo! *O* En beterschap! :*

LDG welkom!
pi_168489880
37 weken voor tombo, da's een heerlijke drempel als je thuis wilt bevallen!

Hoi LDG! Idioot he, dat er al zoveel werkt en aan zit, terwijl het nog zoooo klein is!

Heb al meerdere keren -al dan niet verkapt- een opmerking gekregen over dat ik "alweer" zwanger ben. Zo jammer, vind het zelf zo leuk...! Bijna twee jaar verschil, zo raar is het toch niet? Voel me dan net zo'n konijn. :@

Morgen eens even mijn manager vragen of ik mijn miljoen vakantie-uren ook nog na 1 april op mag maken. (Want dan moeten de oude uren eigenlijk op zijn) Dan neem ik nog twee maanden extra vrij na mijn verlof. Oeh, dit konijntje hoopt 't zo! :s)
  zaterdag 28 januari 2017 @ 13:35:29 #165
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168490238
littledrumgirl, gefeliciteerd en welkom! Ik ben de eerste tijd ook wel af en toe duizelig geweest inderdaad. Inmiddels niet meer (15 weken).

Sara, wat stom dat mensen je dat gevoel geven. Het lijkt mij zeker niet raar, en al was dat het wel, wat kan het die mensen schelen wat jij doet?
Hopelijk kan je die vakantie-uren meenemen. Twee maanden langer vrij doe ik ook, lijkt me heerlijk :)

Nolita, ik hoop ook dat de eerste echo je helpt! Vervelend he, dat belabberd zijn? Je mag er best over mopperen want het is gewoon stom.

Tombola gefeliciteerd met je 37 weken! Selvaria en Wupwup ook bevalklaar. Succes met wachten!

SWM, veel plezier bij de pretecho! Doe je het om het geslacht te kunnen zien, of zomaar?
Ohja en ^O^ voor de la van Marel! Ik wil dat ook over een paar maanden.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 28 januari 2017 @ 13:44:27 #166
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168490425
Zo, dat was de bijles. Dan nu mijn update: NIPT was goed! *O* O+
Ik ben meer opgelucht dan jompelend trouwens. Als ik ooit mijn energie terugkrijg zal ik het alsnog doen misschien. Gewoon omdat het dan weer kan. Tot die tijd ben ik gewoon een dankbare bankhanger die zich langzaam gaat realiseren dat er blijkbaar écht een kind komt (heb dat tot nu toe maar matig geloofd). En sommige mensen kunnen binnenkort PM's van me verwachten over stilgezette V&A-aankopen, want dat kan ik inmiddels wel weer aan *)
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168490692
Lemijn wat fijn! *O* O+ *O*
  zaterdag 28 januari 2017 @ 13:59:17 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_168490702
Sterkte met de eerste loodjes-vermoeidheid Nolita en LeSage :)
Meestal wordt het wel beter hoor ;)

Tombo een rijpe baby *O* en welkom LDG!

En *O* voor de goede NIPT, Lemijn! Fijn!
disclaimer
pi_168490717
Wat fijn dat de nipt uitslag goed is Lemijn! Hele opluchting lijkt mij :)
Stom Sara dat mensen daar commentaar op hebben. Het lijkt mij helemaal niet snel oid en als het dat wel zou zijn, so what? Als jij er maar blij mee bent :) veel mensen vind ik sowieso stomme opmerkingen maken, ik laat ze nu maar van me af glijden...
Hoera voor de 37 weken voor Tombola! Heeft een thuisbevalling ook je voorkeur?
Verder sterkte aan iedereen die zich even wat minder voelt!
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_168490799
Wat fijn, Lemijn een goede nipt!
  zaterdag 28 januari 2017 @ 14:09:10 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_168490864
Wil jij ook in het lijstje trouwens, luke?
disclaimer
pi_168491246
Lemijn een goede nipt *O*

37 weken voor tombo *O*

Hi, LDG! Hopelijk blijft het bijna flauwvallen bij die ene keer
pi_168491287
Wat een goed nieuws, Lemijn! Hopelijk ga je straks zelfs een beetje genieten ;)

En Sara, ik denk dat ik me ook wel eens schuldig heb gemaakt aan zo'n opmerking. Niet zozeer als oordeel maar oprecht verbaasd dat mensen zo "snel" al weer toe kunnen zijn aan een volgend kindje. Ik kon me daar zo weinig bij voorstellen. Ik vrees dat het ook wel eens minder fijn is overgekomen dan ik bedoelde :@ . Even als nuance dat er verschillende redenen achter zo'n opmerking kunnen zitten. Dat maakt het natuurlijk niet leuker voor jou :P

Oh, en welkom LDG!
pi_168491447
Lemijn, wat een geweldig nieuws *O*
pi_168492107
Jompel *O*

Ik krijg die verkapte opmerkingen ook. En vorige week: 'Wow, again! :o So soon! Are you sure?'

:(
pi_168492781
Ach, tussen nr2 en 3 zit straks 3 jaar en tussen 1 en 2 zit 23 maanden. Ik kreeg nu opmerkingen als: "Goh, had geen 3e meer bij jou verwacht". Mensen zeggen nou eenmaal rare dingen. Ik ga er altijd maar vanuit dat het niet kwetsend bedoeld is.

Welkom LDG!

En fijn van de goede NIPT, lemijn. Opluchting lijkt me een logische reactie. Jompelen kan altijd nog als je baby in je armen hebt ;)

Verder heb ik mezelf afgelopen nacht proberen te verdrinken in maagzuur. Geen geslaagde actie :') Vrees dat het einde in zicht gaat komen van de ongemakvrije dagen. Nog maar een week of 10.....of 13.....
  zaterdag 28 januari 2017 @ 16:08:51 #177
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168493903
*O* wat een goed nieuws Lemijn!
De pretecho was inderdaad voor het geslacht, maar ook een beetje bevestiging. Ze zag dat mijn placenta ruim 2 cm dik was, dus nogal een buffer. Verwacht dan ook dat ik voorlopig niks ga voelen -O-

Sara, lijkt me heerlijk, 2 maanden extra vakantie O+ hopelijk gaat je baas akkoord!

*O* voor Tombola!

En welkom, ldg! Ik was ook regelmatig duizelig en licht in mijn hoofd. Gelukkig is dat nu een stuk minder.

Vandaag weer naar kinderwagens gekeken maar nog geen knoop doorgehakt. En daarna de sale van prenatal geplunderd O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Stroopwafelmeisje op 28-01-2017 17:28:17 ]
  zaterdag 28 januari 2017 @ 16:13:14 #178
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168493993
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 16:08 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
De pretecho was inderdaad voor het geslacht <knip>
Ja, vertel? :P
  zaterdag 28 januari 2017 @ 16:26:23 #179
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168494328
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 16:13 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Ja, vertel? :P
Ja, ik heb er dus thuis zo eentje rondlopen die het geheim wil houden :'(

Maar dat houden we vast niet lang vol, dus dan kom ik het hier ook vertellen O+
  zaterdag 28 januari 2017 @ 16:38:30 #180
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168494553
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 16:26 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Ja, ik heb er dus thuis zo eentje rondlopen die het geheim wil houden :'(

Maar dat houden we vast niet lang vol, dus dan kom ik het hier ook vertellen O+
We wachten geduldig. En als je het toch kwijt wil aan iemand die je niet kent, houd ik me altijd aanbevolen O-)
  zaterdag 28 januari 2017 @ 16:41:30 #181
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168494598
Oh ja nog even over die dikke placenta op de voorwand. Je voelt toch vaak eerder 'iets' van binnen dan dat je het kan zien/voelen aan de buitenkant? Ik heb nooit helemaal begrepen hoe het werkt, dat voelen. Je voelt neem ik aan rek/beweging van weefsels in je buik maar dus niet perse van je huid. Misschien wel gewoon van je baarmoeder zelf, en die heeft ook zijkanten en een bovenkant enzo. Dus ik houd hoop (lees: het lijkt me zo tof).
pi_168494791
Getrap tegen je blaas voel je prima hoor ;)
pi_168495300
Afzetten tegen de ribben en een falcon punch in je blaas ;( O+
pi_168495345
Als er iets is dat ik niet ga missen. :X
pi_168495397
Maar die beginperiode van net voelen O+ alsof er maïs in popcorn aan het ploppen is in je buik O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 17:27:41 #186
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168495520
Als ik het goed begrijp voel je de eerste bewegingen inderdaad aan de binnenkant van de baarmoeder. Maar in die 2 cm placenta zitten geen zenuwuiteinden dus dat voel je niet. Geloof ik? En in het begin zijn al die schoppen enzo nog zo zacht, daar hoef je niks van te voelen.
De placenta loopt ook helemaal door en ligt misschien net wel, misschien net niet voor de uitgang. Dus daar moeten ze met de 20 wekenecho maar eens beter naar kijken.

Spoiler want ew:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168496132
Die eerste keer voelen... Alsof er een vlindertje door m'n buik vloog O+ En later alsof m'n telefoon trilde en nog weer later alsof alles door m'n navel naar buiten moest :X

Ik kom vast even met m'n teentjes wennen aan het water hier, dus hoi :W Pril zwanger en kloon, want pril en erg geschrokken. Toch hier, want ik denk nu al steeds 'oh ja, zo was dat!' en dat past beter hier dan in WOHTS. Zo zijn de hongerweken hier sinds 2 dagen in volle gang: 12 uur per nacht slapen, de hele dag eten en dan alsnog heel snel afvallen..

Als je nou weet of vermoed wie ik ben, nog heel even stil. Ik kom me snel laten zien - beloofd!
Make your own kind of music.
pi_168496274
Welkom LDG en CassElliot! *G*

En ook een jompel voor de goede nipt van Lemijn! *O*

Ik heb, na het sporten van vanochtend een hangdagje, moe!!
pi_168497018
Het was wel lekker hè vanochtend Gogo? Het was lang niet zo koud buiten als dat ik dacht!

Welkom nieuwe zwangeren *O*
Fijn van de goede NIPT Lemijn *O*

Succes voor alle LLM, ik ben benieuwd of er dit weekend weer eens een baby update komt :s)

Mijn baby draait alle kanten op, op zich prima maar inderdaad dat geschopt/gesla op m'n blaas is minder prettig :') Ik vroeg vriend vanochtend of hij soms nog nagedacht had over een naam en hij zei dat hij probeert te wennen aan de naam die ik had voorgesteld :o Misschien komen we er dan toch nog uit O-)
pi_168497019
Lemijn, goed nieuws!!!! Lekker bankhangen en langzaam alles tot je laten komen.

Wij hadden vanmiddag verjaardagsfeestje van I. Wat heeft ze ervan genoten zeg! Maar wat heb ik toch snel last van lage rugpijn en pijn bij mijn schaambot. Bij enige fysieke inspanning is het raak. Nouja, vanavond en morgen ook maar bankhangen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168497649
Welkom alle nieuwe zwangeren!
@voelen: eerst als wat gekriebel,daarna wat plopjes en nu (mits ze niet vol achter de placenta ligt) af en toe een karatetrap in m'n zij... Tenminste, zo is het bij mij

@sq: liever niet in de lijst. Hoewel ik al 25 weken ben, voelt het nog steeds alsof ik dan de boel aan het jinxen ben :(
It's better to regret something you did than something you didn't do
  zaterdag 28 januari 2017 @ 19:06:09 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168497773
Lemijn *O*
KuikenGuppy
  zaterdag 28 januari 2017 @ 19:08:08 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_168497826
Nog gefeliciteerd met je grote peuterdame Franny! Balen wel van de ongemakken. Doe maar rustig aan :*

Fazz, dat klinkt veelbelovend qua naam! Zo ging het hier uiteindelijk ook :Y

Ik had de eerste keer de placenta hoog aan de voorkant en nu dus achter en ik vind het echt enorm veel verschil maken. Bij mauw moest ik zeker in het derde trimester echt op mijn zij gaan liggen om de bewegingen goed te voelen en deze voel ik de hele tijd middenvoor. Of ik nou loop of zit of sta :')
Maar de eerste overduidelijke babymoves waren in beide gevallen blaastrappen. Die zijn niet te missen :)
disclaimer
  zaterdag 28 januari 2017 @ 19:11:58 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_168497935
Ik kreeg net zowaar een beetje last van hormonen toen ik mijn slaapkamer binnen kwam en zag dat alles vol gereedschap en zaagsel en andere meuk lag. Toen was er ineens zo'n "Fuck maar ik ben al bijna a terme" stressvibe :')
Dus. Ik denk dat manlief langzaamaan gaat afronden boven en zich nu gaat focussen op het gereedmaken van de kinderkamers op de eerste verdieping (inclusief muren verplaatsen en plafonds vervangen natuurlijk) want ik wil geen geklus meer op zolder als ik daar een newborn heb liggen :@
Dan maken we die zolder na de zomer wel weer af.
disclaimer
pi_168499600
Het was inderdaad heerlijk weer om te sporten Fazz!

Gefeliciteerd met I, Franny!
pi_168499822
Tombola 37 weken! *

& Lemijn wat een opluchting van de goede nipt!

Sara hier ongeveer eenzelfde periode tussen de 1e en 2e & ook wel een keer de vraag gehad of het gepland / een verrassing was... Achja ik ga er ook maar vanuit dat het niet verkeerd bedoeld is. Maar toch wel gek als je die vraag kreeg vond ik ook.

Welkom CassElliot! :)

Stroopwafelmeisje lijkt me ook lastig om het geheim te houden... maar miss ook leuk om het samen te weten en de rest niet.

De placenta ligt nu ook voor maar toch voel ik al best goed bewegingen nu. Echt leuk ♡! Ik voel ze wel meer naar beneden en minder aan de voorkant in vergelijking met de 1e zwangerschap. Maar als ik in bed lig en bewust ga voelen ook voor :)

SQ Oeh daar zou ik bij jouw termijn ook wel stresserig van worden ja :o!
pi_168499939
Wat fijn van de goede uitslag Lemijn *O* Wel jammer van al die zorgen voor niks (vond ik iig achteraf), maar beter zorgen voor niks dan terechte zorgen! En je bent nog net op tijd voor het einde van de sale!

Stroop, succes met het geheim houden :D is hier de eerste keer uiteindelijk ook gelukt (maar we wisten het pas met de 20 weken echo). Nu houden we iedereen nog voor dat we het pas met 20 weken horen, dus niemand die wat vermoedt.

Ik vind nog dat je hem ruim de tijd hebt gegeven SQ. Mijn hormonen zouden er al eerder druk achter gezet hebben denk ik.

Welkom CassEliot en LDG!

En opmerkingen over 'nu al?'... bij mij werd er voor O 1 jaar was al gevraagd wanneer we voor een tweede gingen. Maar ik heb er ook nooit een geheim van gemaakt dat we ze kort op elkaar wilden, alleen vonden we de vakanties toch net even belangrijker anders waren we een half jaar eerder al begonnen met proberen.
pi_168499963
Franny fijn van het leuke feestje! Jammer dat je er lichamelijk daarna zoveel last van hebt! Hopelijk is het na een avondje bank hangen al wat beter...
  zaterdag 28 januari 2017 @ 20:33:15 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_168500170
Ik zal maar geen flauwe grappen maken over de toekomst van vakanties, ff :+ gelukkig hebben jullie er nog van kunnen genieten ;)

En ik wist waar ik aan begon met die verbouwing he. Ik vind het al lullig zat dat ik niet kan helpen nu, dus aanmoedigen en prijzen is een stuk productiever dan druk opvoeren en stampvoeten ;)
disclaimer
pi_168500211
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 16:41 schreef Lemijn het volgende:
Oh ja nog even over die dikke placenta op de voorwand. Je voelt toch vaak eerder 'iets' van binnen dan dat je het kan zien/voelen aan de buitenkant? Ik heb nooit helemaal begrepen hoe het werkt, dat voelen. Je voelt neem ik aan rek/beweging van weefsels in je buik maar dus niet perse van je huid. Misschien wel gewoon van je baarmoeder zelf, en die heeft ook zijkanten en een bovenkant enzo. Dus ik houd hoop (lees: het lijkt me zo tof).
Heb altijd datzelfde vraagteken in de ogen staan. Ik voelde het ook niet "aan mijn huid", maar gewoon vanbinnen. Mijn placenta lag de vorige keer ook aan de voorkant, maar ik voelde al met 15/16 weken plopjes. En vlak daarna wiebelend water. Alsof er een guppie vlak langs je hand zwemt. (Trillende telefoon lijkt het ook wel op ja.) Hoop dat je snel wat voelt, mevrouw met de goede uitslag! (Yeah! *O* )

Selvaria, hoop dat dit je werpweekend gaat worden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')