Niet alleen beter.... maar als je uitrekend wat het kost kan ik di centjes vééééélbeter gebruikenquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:15 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Een kleine stimulatie om te stoppen met roken
Eigenlijk Koot en Bie van de 4e lp van het Simplistisch Verbond.
Ja en met zn 2 scheelt dat zeker een kratje bier per dagquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet alleen beter.... maar als je uitrekend wat het kost kan ik di centjes vééééélbeter gebruiken![]()
dus ik MOET
ik wil alles vertellen, even terug naar de vraagquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:24 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd of er nog tekst en uitleg komt van Sas?
Of 2 flessen whiskyquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:27 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Jeetje niet alleen rokers hier maar ook alcoholisten.
Een kratje bier bah bah bah
Ging meer over je opmerking over je Postbode en de Wahjong en zo .. Dat was niet helemaal duidelijkquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil alles vertellen, even terug naar de vraag
Die Griek draaide ze altijd hoor, al heel lang geen sigaretten uit een pakje meer maar van diequote:Op woensdag 25 januari 2017 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en met zn 2 scheelt dat zeker een kratje bier per dag
ik drink alleen 0% bier, maar de rest hier zijn allemaal alcoholistenquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:27 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Je blijft het alijd ruiken.. Ok al is het gewoon buitenquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek draaide ze altijd hoor, al heel lang geen sigaretten uit een pakje meer maar van die
bussen sjag,maar dan nog.......... bovendien is het eigenlijk gewoon smerig![]()
omdat ik nu zo weinig rook ruik ik het meteen als hij wél heeft gerookt in de kamer![]()
gore lucht is dat eigenlijk....
Ik heb een Citroen sorbetijsje die zijn lekker zeg![]()
maar dit terzijde
ja mooi, nu de vragenquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging meer over je opmerking over je Postbode en de Wahjong en zo .. Dat was niet helemaal duidelijk
quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Je blijft het alijd ruiken.. Ok al is het gewoon buiten
Geen vraag.quote:
ja dat snap ik, ik beantwoord liever vragen dan in het wilde weg mijn gevoelens op Fok te pleurenquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk gewoon even stap voor stap uitleggen wat het allemaal (heeft) betekend voor jullie?
ik word slaperig van drankquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ik drink alleen 0% bier, maar de rest hier zijn allemaal alcoholisten![]()
neh... valt wel mee geloof ik
Stelletje junks zijn 't.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:27 schreef jekomterwelhinter het volgende:
ik ben een registreert partnerschap aangegaan met de Postbode, in 2004, om de belangen van Aap geregeld te krijgen zonder te trouwen, ja?quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen vraag.
Ik begreep je verhaaltje niet van met iemand met een Wajong uitkering een afspraak maken in relatie tot de rest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |