SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Zou voor jullie allebei fijn zijn, jij van je accu af en Karzai goedkoper een nieuwe accuquote:Op woensdag 25 januari 2017 09:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, hij woont in Amsterdam. Kleine moeite om die accu een slinger te geven.
Ow dat is jammer zeg en omslachtig. Ja mijn ouders en Lennon hebben een hele goed band. Lennon is daar van alle kleinkinderen wel het meest. Twan ging "vroeger" ook naar mijn ouders trouwens.quote:Op woensdag 25 januari 2017 09:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een tijd op kabouter 1.0 gepast en ik vond dat heerlijk, mja, ze wonen nu in Hilversum en dat werd toch wat lastiger, ik mis het wel heel erg. Het was best gedoe, elke dinsdagavond daar naar toe om dan woensdagavond weer terug. Voordeel is dat ik nu elke woensdag vrij ben
Ik denk dat het voor Lennon en je ouders echt heerlijk
quote:Op woensdag 25 januari 2017 09:38 schreef Karzai het volgende:
Als spezz hem kan brengen dan wil ik hem wel overnemen
Nieuwe kost rond de 80 euro ja. Deze was ook zoiets. 69,70 om precies te zijn. Mag je hem wel overnemen voor 40. Bon er bij. Mocht er iets mis mee zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2017 09:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
je woont alleen aan de andere kant van het land is dat wel de moeite waard? wat kost een nieuwe tachtig euro?
Niets mooiers dan de band tussen kinderen en hun grootouder(s)quote:Op woensdag 25 januari 2017 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
Twan ging "vroeger" ook naar mijn ouders trouwens.
Als er een band, is dat heel mooi. Ik had totaal geen band met de ouders van mijn vader, maar daarentegen een hele goede band met die van mijn moeder. Dat is na mijn jeugd ook nooit veranderd.quote:Op woensdag 25 januari 2017 09:52 schreef just me het volgende:
[..]
Niets mooiers dan de band tussen kinderen en hun grootouder(s)
Mogguh DDM
ik wilde vandaag alle golf- en tennisnota's gaan verzenden, blijkt er weer eens een fout gemaakt te zijn en kan ik weer wachten tot de fout hersteld is.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, weer een zooi declaraties ingediend bij mijn oude zorgverzekeraar, ik ben er bijna doorheen
quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:41 schreef just me het volgende:
[..]
ik wilde vandaag alle golf- en tennisnota's gaan verzenden, blijkt er weer eens een fout gemaakt te zijn en kan ik weer wachten tot de fout hersteld is.
dan maar eerst ontbijten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 25 januari 2017 12:09 schreef knokkels het volgende:
[..]Dit keer was het een fout van de persoon die mij de gegevens had doorgegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Dum Dum Dum Dum Dumquote:Op woensdag 25 januari 2017 12:11 schreef just me het volgende:
[..]
Dit keer was het een fout van de persoon die mij de gegevens had doorgegeven
Egggggggggggzzzquote:
welloooooooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |