graag gedraaid weer. Jij bedankt voor de verlengingquote:
Graag gedraaid weerquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
Dat was het dan weer voor vandaag.... Het is ook wel een mooi tijdstip om naar bed te gaan.
Oscar, bedankt voor het draaien!
No problemquote:
Jij bedankt voor het luisterenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:29 schreef just me het volgende:
Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette![]()
dank voor de muziekjes Oscar
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij bedankt voor het luisteren
Heb jij zonden....quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:30 schreef just me het volgende:
welterusten allen, ik ga mijn zonden overdenken
+1quote:
* OscarMopperkont zal eens naar buiten glurenquote:
Ik heb écht lang geslapen, mag echt wel op mijn vrije dag.quote:Op woensdag 25 januari 2017 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik doe een bakje thee mee.
Als ik naar buiten kijk, zie ik één witte waas.quote:Op woensdag 25 januari 2017 09:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont zal eens naar buiten gluren
Dat mag zeker.quote:Op woensdag 25 januari 2017 09:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb écht lang geslapen, mag echt wel op mijn vrije dag.
Ik werd ook eerder wakker maar dacht toen, doei, ik draai me nog een keertje omquote:Op woensdag 25 januari 2017 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat mag zeker.Ik was wel wakker om 06:50 uur maar ben nog even lekker in bed blijven lezen tot 07:30 uur.
Heerlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2017 09:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik werd ook eerder wakker maar dacht toen, doei, ik draai me nog een keertje om
Ow das balenquote:
quote:
dat is lief !!quote:Op woensdag 25 januari 2017 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
moet zo af en toe kunnen.
![]()
Ik hoef in huis niet zoveel te doen, alleen wat was en vouwen, morgen komt mijn moeder schoonmaken!!
Doet ze elke twee weken...quote:
Wat voor auto heb je? In mijn overleden auto zit een accu van net 3 weken oud.quote:
Ah klein autootje dus, net als de mijne. Ik zal even kijken naar de accu gegevens. Dan kan je die wel overnemen voor een klein prijsje.quote:
Ik heb een tijd op kabouter 1.0 gepast en ik vond dat heerlijk, mja, ze wonen nu in Hilversum en dat werd toch wat lastiger, ik mis het wel heel erg. Het was best gedoe, elke dinsdagavond daar naar toe om dan woensdagavond weer terug. Voordeel is dat ik nu elke woensdag vrij benquote:Op woensdag 25 januari 2017 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Doet ze elke twee weken...![]()
Ik wilde graag iemand die bij ons ging schoonmaken en toen bood zij zich aan. Dat deed ze ook al voordat Lennon was geboren. Lennon is ook 3 middagen in de week bij mijn ouders. Dan halen ze hem van school op.
Hij kan hem niet komen ophalen hèquote:Op woensdag 25 januari 2017 09:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah klein autootje dus, net als de mijne. Ik zal even kijken naar de accu gegevens. Dan kan je die wel overnemen voor een klein prijsje.
Mijn auto gaat naar de sloop. En dan is het gewoon zonde als een nieuwe accu mee gaat.
Ach, hij woont in Amsterdam. Kleine moeite om die accu een slinger te geven.quote:Op woensdag 25 januari 2017 09:30 schreef just me het volgende:
[..]
Hij kan hem niet komen ophalen hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |