We zijn niet aan het kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:09 schreef just me het volgende:
en hoe scoren jullie bij de nationale sekstest
69quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:09 schreef just me het volgende:
we luisteren fijn radio5quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:09 schreef just me het volgende:
Tuuuurlijk...quote:
zo danquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, warme choco met rum en slagroom
quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor de liefhebber
FHF / Bax-shop kortingscode
quote:
Ik ben net klaar met de slechtste wegen van de wereld...quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:09 schreef just me het volgende:
Patty heeft het weer geredquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met de slechtste wegen van de wereld...
Ik heb echt een pesthekel aan Patty Brard, maar dit was nog wel aan te zien.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met de slechtste wegen van de wereld...
Lekker, ik had het gisteren met malibu ipv rum.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, warme choco met rum en slagroom
De tranen liepen over mijn wangen van het lachen met haar hysterisch gedrag.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb echt een pesthekel aan Patty Brard, maar dit was nog wel aan te zien.
Het ging dan ook niet zozeer over Patty. Gelukkig maar.
en dan heb ik hier de naamquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker, ik had het gisteren met malibu ipv rum.
zware dag gehad ?quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De tranen liepen over mijn wangen van het lachen met haar hysterisch gedrag.
Was ik ook wel even aan toe na vandaag...
Soms kan dat soort gedrag idd gigantisch op de lachspieren werken. En lachen is gezondquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:42 schreef MadMaster het volgende:
De tranen liepen over mijn wangen van het lachen met haar hysterisch gedrag.
Was ik ook wel even aan toe na vandaag...
Ja, best wel.quote:
Ik ben zelf ook geen fan van bergwegen, hoewel ik er vaak genoeg op rijd.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Soms kan dat soort gedrag idd gigantisch op de lachspieren werken. En lachen is gezond
trustenquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Zware beslissingen vandaag, ladingen werk dat nog af moet, een artikel voor een blad dat maandag naar de drukker moet en wat nu bagger is dankzij een dyslectische journalist die niets van de materie begrijpt.
Ben moe, ga zo mijn bed in...
dan maar snel je bed induiken en morgen weer fris beginnnenquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Zware beslissingen vandaag, ladingen werk dat nog af moet, een artikel voor een blad dat maandag naar de drukker moet en wat nu bagger is dankzij een dyslectische journalist die niets van de materie begrijpt.
Ben moe, ga zo mijn bed in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |