en dan roepen top of flopquote:
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach van Morrissey kan ik er zo nog 5 bedenken die geschikt zijn
had ik wel doorquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Impliciet heb ik dat net ik gedaan...
Nog geen demento kori dus...quote:
Deuze?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna nog wel een mooie voor op "het feest"
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna nog wel een mooie voor op "het feest"
Kon er niet vanaf bij iTunesquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Waar zijn de credits voor Jon Anderson?
Incontinentie slips uitdelen bij de ingang dan maar...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Maar deze is wel heel mooi
Denk dat het niet droog blijft bij deze
Of zoals mijn opa had: I want to break free van Queen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Maar waarom altijd allemaal van die tearjerkers bij uitvaarten?
Vier het leven, fuck de dood...
Mijn tante had Busje Komt Zo...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of zoals mijn opa had: I want to break free van Queen.
Meen je nietquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn tante had Busje Komt Zo...
Dat was dan wel weer heel extreem de andere kant op.
Oh mee eens hoor. Mijn begrafenis moet voorderest een feest worden. Maar ik houd wel van de typische rouwliedjesquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Hahaha nou inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn tante had Busje Komt Zo...
Dat was dan wel weer heel extreem de andere kant op.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Bij mij is het na afloop naar de clubquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh mee eens hoor. Mijn begrafenis moet voorderest een feest worden. Maar ik houd wel van de typische rouwliedjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |