Ik het al via PM verstuurd. Wil je het per se in een bestandje?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:20 schreef wimderon het volgende:
Wij wachten nog op de biedingen van:
ItaloDancer, voetbalmanager2, Slobeend, hhh38, Van_Poppel, lytsewiete, Sporttv, Ambrosius, Sabata en Chiappucci.
Ik maak al een lijstje klaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:51 schreef wimderon het volgende:
Overigens zou het kunnen dat, bij afhakers, _-_ratjetoe_-_ en Marcodej nog de kans krijgen in ronde 1 en ronde 2 dus ietsje later begint.
Je mag Cancellara nog ruilen voor Armstrongquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mag ik mijn bod van 20.01 miljoen op Cancellara nog aanpassen/intrekken?
Ik denk vooral dat een aantal wielrenners ineens heel duur gaan worden, als je iedere keer net te weinig biedt loop je echt achter de feiten aan. Ben daar heel erg bang voor.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik gok dat we na de eerste biedronde al een goed idee hebben wie er voor de winst gaat.
Rodriguez is ook nog beschikbaarquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:35 schreef Momo... het volgende:
[..]
Je mag Cancellara nog ruilen voor Armstrong
Dit vooral jaquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:55 schreef Chiappucci het volgende:
Ben erg benieuwd naar de eerste resultaten.
Ja ik ook. Ga je voor een paar toppers of meerdere subtoppers of veel buiten kansjes? 30 kandidaten x 10 renners = 300 keuzes. Op sommige renners gaat vaak geboden worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat een aantal wielrenners ineens heel duur gaan worden, als je iedere keer net te weinig biedt loop je echt achter de feiten aan. Ben daar heel erg bang voor.
Mijn biedingen variëren van 20 miljoen tot 2 miljoen, maar ik denk dat het allemaal voor net iets te goede renners is geweest, ben blij als ik er 3 a 4 heb binnengehaald.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:07 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ga je voor een paar toppers of meerdere subtoppers of veel buiten kansjes? 30 kandidaten x 10 renners = 300 keuzes. Op sommige renners gaat vaak geboden worden.
Ik voorspel een hoop teleurstelling en euforie na twaalvenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Iedereen al gefrustreerd nog voordat de eerste bieding voorbij is
Na de eerste bietronde zal ik mijn lijst openbaren.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:20 schreef marcodej het volgende:
Worden de bedragen ook bekend gemaakt? Weet ik een beetje of ik met mijn reservelijstje goed gescoord had.
Ik verwacht complete transparantiequote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:20 schreef marcodej het volgende:
Worden de bedragen ook bekend gemaakt? Weet ik een beetje of ik met mijn reservelijstje goed gescoord had.
Dat was toch 50M Sagan en 50M Froomequote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Na de eerste bietronde zal ik mijn lijst openbaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |