Vannacht een keer, dan gooi ik ook de tweede ronde los.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoe laat kunnen we de eerste uitslag verwachten, vanavond net naar twaalven of morgen ergens
Dat lijkt me wel vrij handig.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Weten we dan ook welke renners al gekozen zijn?
Mensen die niet hebben gereageerd in ronde 1 zijn gelijk afhakers? Je kan ze ook gewoon in ronde 2 een nieuwe kans geven om te bieden.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:51 schreef wimderon het volgende:
Overigens zou het kunnen dat, bij afhakers, _-_ratjetoe_-_ en Marcodej nog de kans krijgen in ronde 1 en ronde 2 dus ietsje later begint.
Hoeveel dark horses zitten er in je team?quote:
Lokquote ze dan even.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:20 schreef wimderon het volgende:
Wij wachten nog op de biedingen van:
ItaloDancer, voetbalmanager2, Slobeend, hhh38, Van_Poppel, lytsewiete, Sporttv, Ambrosius, Sabata en Chiappucci.
Overigens zou ik ze pas uitsluiten als ze bij de 3e ronde of zo nog geen bod hebben gedaan. Kan best dat ze de afgelopen twee dagen geen tijd hadden.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze hebben een persoonlijke DM van mij ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |