That... looks .... ODDquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik dacht al dat knokkels er ... vreemd uitzag, maar is dat niet een beetje té vreemd?
quote:
Ik snap iets niet. Die hond is als een kind voor haar. Dan laat je dus de hond de hele avond tot 's nachts 03:30 uur alleen in huis. Dat doe je dan toch niet. Juist als zo'n hond angstig is, laat je die niet zo lang alleen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:18 schreef just me het volgende:
[..]![]()
http://www.ad.nl/binnenla(...)ng-blaffen~aff1c443/
Tja, dat zijn van die ACAB-tokkies.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik snap iets niet. Die hond is als een kind voor haar. Dan laat je dus de hond de hele avond tot 's nachts 03:30 uur alleen in huis. Dat doe je dan toch niet. Juist als zo'n hond angstig is, laat je die niet zo lang alleen.
Tofquote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
De collega van wie we afscheid hebben genomen, had voor iedere medewerker hij was tot de zomervakantie leidinggevende een kaartje met persoonlijk verhaaltje geschreven. Vond ik erg leuk. Zijn verhaaltje voor mij was ook erg mooi.
Moggequote:
ACAB??quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, dat zijn van die ACAB-tokkies.
Acht Bier Acht Colaquote:
quote:
Tof!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
De collega van wie we afscheid hebben genomen, had voor iedere medewerker hij was tot de zomervakantie leidinggevende een kaartje met persoonlijk verhaaltje geschreven. Vond ik erg leuk. Zijn verhaaltje voor mij was ook erg mooi.
Tja en lui die daar mee lopen te gooien zijn altijd degenen die om één of andere reden het meest er mee in aanraking komen, natuurlijk. En tja; dan is oom agent soms wat minder vriendelijk.quote:
Klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja en lui die daar mee lopen te gooien zijn altijd degenen die om één of andere reden het meest er mee in aanraking komen, natuurlijk. En tja; dan is oom agent soms wat minder vriendelijk.
"Maar normaal is het zo'n aardige jongen hoor.. Doet ie nooit een vlieg kwaad"quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja en lui die daar mee lopen te gooien zijn altijd degenen die om één of andere reden het meest er mee in aanraking komen, natuurlijk. En tja; dan is oom agent soms wat minder vriendelijk.
Whehehe!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
"Maar normaal is het zo'n aardige jongen hoor.. Doet ie nooit een vlieg kwaad"
whatyadid?quote:
Ik postte iets wat ik besteld en vandaag ontvangen heb, maar ook nog een verrassing is voor peaceman. Eerst hem maar laten zien als hij thuis is.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik postte iets wat ik besteld en vandaag ontvangen heb, maar ook nog een verrassing is voor peaceman. Eerst hem maar laten zien als hij thuis is.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik postte iets wat ik besteld en vandaag ontvangen heb, maar ook nog een verrassing is voor peaceman. Eerst hem maar laten zien als hij thuis is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |