het is 'm aardig geluktquote:Op maandag 23 januari 2017 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Todd die zich ook aan een ska tune waagt...
Tuk ze!quote:Op maandag 23 januari 2017 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Tnx, MadMaster, het was een leuk thema. Nu slaaaaapen.
Niet in de beste kwaliteit, maar toch...quote:Op maandag 23 januari 2017 21:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heb je ook Dishwasher van General Public toevallig , MM?
Het zegt mij ook niet zo veel...quote:Op maandag 23 januari 2017 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zeg wat minder dan normaal, sorry, maar ik luister nog wel steeds hoor
De producer van Countdown stelde destijds voor dat als het een hit zou worden en ze deze kwamen spelen in de show, dat Tom dan maar het pianostukje moest playbacken, omdat hij deze b-kant een hit maakte.quote:
Ah, dat wist ik niet.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De producer van Countdown stelde destijds voor dat als het een hit zou worden en ze deze kwamen spelen in de show, dat Tom dan maar het pianostukje moest playbacken, omdat hij deze b-kant een hit maakte.
Het werd geen hit..
Met de uitzondering dat Adam het niet echt een hit gemaakt had, maar dat die andere snuiter gewoon het vliegtuig gemist had, jaquote:Op maandag 23 januari 2017 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet.
Net zoiets dus als de cameo van Adam Curry bij Sly Fox' Let's Go All The Way tijdens Countdown...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |