SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Nog wel meer van ze...quote:Op maandag 23 januari 2017 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is zeer ondergewaardeerd als je het mij vraagt.
Ja, begrijp me niet verkeerd, ik bedoelde ook een aanzienlijk deel van het materiaal van de Pretenders. Jammer dat ze vervielen in draken als I'll Stand By You.quote:
Ik begrijp je niet verkeerd...quote:Op maandag 23 januari 2017 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, begrijp me niet verkeerd, ik bedoelde ook een aanzienlijk deel van het materiaal van de Pretenders. Jammer dat ze vervielen in draken als I'll Stand By You.
ik zit in een trein te zoeken en dat is echt waarquote:Op maandag 23 januari 2017 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel vertraging heb jij op de lijn vanavond?
Ah, The Train Gang...quote:Op maandag 23 januari 2017 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit in een trein te zoeken en dat is echt waar
Ik ga proberen mijn broer in Engeland met een bezoekje te vererenquote:
Even wat tsjoeke tsjoek muziek voor jou dan...quote:Op maandag 23 januari 2017 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga proberen mijn broer in Engeland met een bezoekje te vereren
quote:Op maandag 23 januari 2017 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even wat tsjoeke tsjoek muziek voor jou dan...
Alweer een dooiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |