Lekker midden op het parcours ook jaquote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed moment om je schoen te fixen
Worst is mountainbiker dus die zou hier goed uit de voeten moeten kunnenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:14 schreef TheArt het volgende:
Ben benieuwd wat de vrouwen beloften hiervan bakken. Dat gaat valpartijen regenen.
Klopt, maar ze is zowat de enige met die achtergrond, dus ben benieuwd.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:28 schreef komrad het volgende:
[..]
Worst is mountainbiker dus die zou hier goed uit de voeten moeten kunnen
het lijkt al iets minder glad te worden en dat is maar goed ook want anders wordt het niets bij de dames beloften.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, maar ze is zowat de enige met die achtergrond, dus ben benieuwd.
quote:
Walgelijke insinuaties hier. Wel eens.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
LollerbrittenWordt bijna ongeloofwaardig dit
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:42 schreef TheArt het volgende:
Tulett ziet er uit alsof ie al 28e is.
Nederlanders hadden op Arensman wel allemaal een bagger startpositie. Kamp startte geloof ik op rij 5 of 6 ofzo. Maar goed, het is al een iets mindere lichting dit en het zijn vooral nog jonge gasten voor de leeftijdscategorie.quote:
Op Arensman na had ik ook niks verwacht moet ik toegeven.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nederlanders hadden op Arensman wel allemaal een bagger startpositie. Kamp startte geloof ik op rij 5 of 6 ofzo. Maar goed, het is al een iets mindere lichting dit en het zijn vooral nog jonge gasten voor de leeftijdscategorie.
Klopt, het is de minste categorie op dit moment in het veldrijden. Het zal wel weer beter worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op Arensman na had ik ook niks verwacht moet ik toegeven.
Puur voor aerodynamicaquote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Pleisters op de wangen is het nieuwe neuspleistertje?
schaatsstripsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |