quote:
Walgelijke insinuaties hier. Wel eens.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
LollerbrittenWordt bijna ongeloofwaardig dit
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:42 schreef TheArt het volgende:
Tulett ziet er uit alsof ie al 28e is.
Nederlanders hadden op Arensman wel allemaal een bagger startpositie. Kamp startte geloof ik op rij 5 of 6 ofzo. Maar goed, het is al een iets mindere lichting dit en het zijn vooral nog jonge gasten voor de leeftijdscategorie.quote:
Op Arensman na had ik ook niks verwacht moet ik toegeven.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nederlanders hadden op Arensman wel allemaal een bagger startpositie. Kamp startte geloof ik op rij 5 of 6 ofzo. Maar goed, het is al een iets mindere lichting dit en het zijn vooral nog jonge gasten voor de leeftijdscategorie.
Klopt, het is de minste categorie op dit moment in het veldrijden. Het zal wel weer beter worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op Arensman na had ik ook niks verwacht moet ik toegeven.
Puur voor aerodynamicaquote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Pleisters op de wangen is het nieuwe neuspleistertje?
schaatsstripsquote:
doping!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:51 schreef TheArt het volgende:
Camps ziet er met die gezichtsbeharing uit als een 25e jarige
Mwah, geen echte slicks natuurlijk. Diamant profiel van een Pipisquallo of voor de echte durfals een Pipistrello, al betwijfel ik dat het de laatste was. Maar ja, in de cross is alles zonder grove noppen al gauw een slick.quote:
de meeste zullen toch wel op griffo gestart zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:36 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Mwah, geen echte slicks natuurlijk. Diamant profiel van een Pipisquallo of voor de echte durfals een Pipistrello, al betwijfel ik dat het de laatste was. Maar ja, in de cross is alles zonder grove noppen al gauw een slick.
Wel een lief meidjequote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar één Belgische aan de start, gênant voor België.
Sommige junioren deden dat wel daarstraksquote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:04 schreef groenen het volgende:
Die balken zijn wel heel hoog en na een bocht, daar kun je volgens mij niet overheen springen.
40cmquote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:04 schreef groenen het volgende:
Die balken zijn wel heel hoog en na een bocht, daar kun je volgens mij niet overheen springen.
Precies, 40cm. is de max.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hoogte is toch aan regels gebonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |