Nederlanders;quote:THURSDAY
09h00 - 11h00
UCI Course Inspection
14h00 - 16h00
Official Training
FRIDAY
09h00 - 12h00
Riders Confirmation
10h00 - 12h00
Official Training
14h00 - 16h00
Official Training
17h00 - 17h30
Team Managers Meeting
SATURDAY
09h00 – 10h30
Official Training
11h00
2017 UCI Men Juniors Cyclo-cross World Championships
11h45 – 12h30
Official Training
13h00
2017 UCI Women Under 23 Cyclo-cross World Championships
14h00 - 14h30
Official Training
15h00
2017 UCI Women Elite Cyclo-cross World Championships
SUNDAY
09H00 - 10H30
Official Training
11h00
2017 UCI Men Under 23 Cyclo-cross World Championships
12h15 - 14h30
Official Training
15h00
2017 UCI Men Elite Cyclo-cross World Championships
quote:Veldrijdster Thalita de Jong kan als gevolg van haar val in de wereldbekerwedstrijd in Hoogerheide haar wereldtitel zaterdag in het Luxemburgse Bieles niet verdedigen.
Bondscoach Gerben de Knegt had De Jong, die bij haar val op de harde grond haar knie blesseerde, nog wel geselecteerd. Na een scan bleek het rijden van het WK onhaalbaar: De Jong heeft een spierscheuring in haar bovenbeen en daarmee is het crossseizoen voor haar vroegtijdig ten einde.
Geëmotioneerd hoorde de wereldkampioene het oordeel van de dokter aan. "Ik ging hier toch naartoe met de hoop op een beetje goed nieuws. Dat het misschien een verrekking was of alleen een kneuzing", aldus De Jong. "Het voelde vanochtend bij het opstaan ook wel beter. Nu moet er toch een streep door."
Gerben de Knegt is dan ook een vreselijke nobuddie.quote:Op maandag 23 januari 2017 18:08 schreef Evertjan het volgende:
Ze marchanderen wel weer met het selecteren van Boom
Nou nu kan Vos gewoon voluit gaantwitter:KNWU twitterde op maandag 23-01-2017 om 18:05:18Thalita de Jong niet naar WK https://t.co/ACstp2pczC via @KNWU reageer retweet
Dan gaat je account toch door de shredder?quote:
En die van Mani89.quote:Op maandag 23 januari 2017 19:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan gaat je account toch door de shredder?
Wie is beter?quote:Op maandag 23 januari 2017 18:08 schreef Evertjan het volgende:
Ze marchanderen wel weer met het selecteren van Boom
Daar heeft Boom gewoon aan voldaan toch?quote:Op maandag 23 januari 2017 19:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
goede vraag maar stel dan geen selectie eisen op
quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 16:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Mocht Boom per ongeluk wereldkampioen worden, komen Mani en ik nooit meer op FOK!.
Nop. Moest 2x top 16 WB eindigen geloof ik. Niet gedaan.quote:Op maandag 23 januari 2017 19:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar heeft Boom gewoon aan voldaan toch?
klopt hij heeft maar 1 keer top 16 gereden.quote:Op maandag 23 januari 2017 19:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Nop. Moest 2x top 16 WB eindigen geloof ik. Niet gedaan.
Ah, dacht dat 1x al genoeg was.quote:Op maandag 23 januari 2017 19:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Nop. Moest 2x top 16 WB eindigen geloof ik. Niet gedaan.
Van Amerongenquote:Op maandag 23 januari 2017 20:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ah, dacht dat 1x al genoeg was.
Maar zijn er anderen die wel 2x (of zelfs 1x) top-16 hebben gereden en er niet bij zijn dan? Anders is het gewoon een logische beslissing, lijkt me (al was Boom vast nog opgeroepen als hij enkel een keer 128ste was geworden bij een WB-wedstrijd)
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 23-01-2017 om 21:05:40Interessant dit. Veldrijders gooien week voor het WK formulieren van dopingtests online om te laten zien dat ze gee… https://t.co/o8S6wTuqwn reageer retweet
Woutje heeft net wat cortisonen genomen en vindt dit niet leuk.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:08 schreef franklop het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 23-01-2017 om 21:05:40Interessant dit. Veldrijders gooien week voor het WK formulieren van dopingtests online om te laten zien dat ze gee… https://t.co/o8S6wTuqwn reageer retweet
Zou ook niet heel vreemd zijn in dezen toch?quote:Op maandag 23 januari 2017 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Thijs insinueert dus dat Van Aert aan de cortisonen zit
Die is naarstig op zoek naar een blanco formulierquote:Op maandag 23 januari 2017 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Thijs insinueert dus dat Van Aert aan de cortisonen zit
Klopt, maar ondanks dat het (mits attest) legaal is, geeft het Van Aert toch wel een (oneerlijk ?)voordeel. Beetje hetzelfde verhaal dat bijna alle wielrenners tegenwoordig chronische astmalijders zijn.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou ook niet heel vreemd zijn in dezen toch?
Even op het linkje klikken.twitter:een twitterde op maandag 23-01-2017 om 17:01:07De werkdag zit erop. Aftellen naar #Kroonprinsen om 21.25 vanavond! https://t.co/SkOyo1g9di reageer retweet
Haha, Belgische 'journaliste' is al gepikeerd.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:08 schreef franklop het volgende:
Plaatsvervangende schaamte.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Even op het linkje klikken.twitter:een twitterde op maandag 23-01-2017 om 17:01:07De werkdag zit erop. Aftellen naar #Kroonprinsen om 21.25 vanavond! https://t.co/SkOyo1g9di reageer retweet
Ze komt nogal zwakzinnig over.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Haha, Belgische 'journaliste' is al gepikeerd.
Kevin Pauwels tweet nooit zelf, dus dit is sowieso tactiek.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Men reageert wel goed mad. Als dit tactiek is, is het slim gespeeld en is de stand qua persoonlijke oorlogsvoering ongeveer gelijk getrokken.
Iddquote:Op maandag 23 januari 2017 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kevin Pauwels tweet nooit zelf, dus dit is sowieso tactiek.
Weer eens een bevestiging dat Wuyts een volksmenner is.quote:
Bart is nog altijd goed in vorm. Als het blijft vriezen wordt het glad, als het gaat dooien ws. nog gladder.quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:13 schreef poiuytr het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170123_02691114
Wellens die het WK parcour verkent, gaat echt een mooi WK worden zeg
#viesdikquote:Op woensdag 25 januari 2017 15:13 schreef poiuytr het volgende:
Mooie schuine kantquote:Op woensdag 25 januari 2017 15:13 schreef poiuytr het volgende:
Lars gestemd.quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:13 schreef poiuytr het volgende:
Dan zijn de truien mooi verdeeld.quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Lars gestemd.
[ afbeelding ]
Nederlanders zwaar favoriet.
Retorische vraagquote:Op woensdag 25 januari 2017 17:28 schreef Evertjan het volgende:
krijgen we wel een beetje fatsoenlijke voorbeschouwing op Sporza? Verwacht toch minstens 3 uur praten en sfeerbeelden vanuit Luxemburg
het begint morgen al met om 21:15 met extra time crossquote:Op woensdag 25 januari 2017 17:28 schreef Evertjan het volgende:
krijgen we wel een beetje fatsoenlijke voorbeschouwing op Sporza? Verwacht toch minstens 3 uur praten en sfeerbeelden vanuit Luxemburg
Dan pas!? Het is godverdomme al woensdag. Ze moeten bij Sporza gewoon live zijn tot zondagavond vanuit Bieles!quote:Op woensdag 25 januari 2017 17:49 schreef komrad het volgende:
[..]
het begint morgen al met om 21:15 met extra time cross
en als je zo lang niet wil wachten, op nieuwsblad.be staat al een voorbeschouwing
Als Vos de finish niet haalt doet ze mee om de overwinning dus ik snap haar wel.quote:Op woensdag 25 januari 2017 18:51 schreef wimderon het volgende:
Paul Herijgers die op het WK de strijd aangaat met Wout van Aert. Het klinkt onmogelijk, maar bij de vrouwen is het een feit. De 54-jarige Luxemburgse Suzie Godart – net als Herijgers van bouwjaar 1962 – staat zaterdag gewoon aan de start met Sanne Cant en Marianne Vos.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar mis je de start sobersoquote:Op woensdag 25 januari 2017 18:07 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou iig niet op de nos afstemmen.
Had'm eigenlijk wel wat droger verwacht. Misschien even op cursus bij Boonen.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:07 schreef TargaFlorio het volgende:
quote:Parcours van WK veldrijden aangepast, vader Van der Poel ontevreden
Het parcours van het WK veldrijden is donderdagmiddag aangepast. Tijdens de eerste verkenningen vandaag gingen veel renners onderuit op een schuine strook. Die werd meteen verbreed, zodat de renners ook over het plattere stuk onderaan kunnen. Adrie Van der Poel, vader van Mathieu, vindt dat jammer: “Het weer kan nog helemaal veranderen. Nu is de strook gevaarlijk, maar ze hadden ze beter gesloten en gewacht tot zaterdag.”
De schuine strook blijft behouden, maar na de eerste verkenningen werd het parcours wat verlegd zodat de renners ook langs het vlakkere gedeelte onderaan. Een slechte beslissing, vond Adrie Van der Poel. “Het weer kan helemaal veranderen. Ze hadden de strook tot zaterdag moeten sluiten en dan moeten zien, want nu wordt ze kapotgereden.”
Dat de schuine strook tot valpartijen kon leiden, mocht ook Bart Wellens al ondervinden. Hij ging onderuit toen hij maandag voor ons het parcours verkende.
egin deze week was er nog twijfel of er dit weekend nog sneeuw op het parcours zou liggen. Donderdagmiddag lagen de temperaturen nog wel onder het vriespunt -min twee graden celsius, maar een deel van de sneeuw was al verdwenen. Vooral in de afdalingen was er nog maar weinig van te zien. De organisatoren hadden ook extra zand gestrooid om het parcours minder glad te maken.
Filmpje in de tweet over de schuine zijde.twitter:IserbytEli twitterde op donderdag 26-01-2017 om 16:35:43A little first impression of @BIELES2017 #cxworlds 😆 https://t.co/RMNd60Yf80 reageer retweet
Jammer dat ze Groenendaal niet als studiogast hebben.quote:Ruben Van Gucht «Het wordt een special van ‘Extra Time’ over het wereldkampioenschap veldrijden, dat drie dagen later in Luxemburg plaatsvindt. We hebben Niels Albert en Sven Nys te gast, en uit eigen huis Karl Vannieuwkerke en Michel Wuyts. En uiteraard gaan we live naar Luxemburg voor gesprekjes met Wout van Aert en Mathieu van der Poel.»
Had na die off-day van VDP en een waarschijnlijk vettig parcours toch wel meer 50/50 odds verwacht.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:52 schreef komrad het volgende:
De odds bij unibet:
Van der Poel 1,5
Van Aert 2,8
Van der Haar 9
Pauwels 15
Meeuwsen 18
Begonnenquote:Op donderdag 26 januari 2017 18:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Vanavond op Canvas (2e Belgische kanaal) om 21:15:
[..]
Jammer dat ze Groenendaal niet als studiogast hebben.
Goeie odd voor Van Aertquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:52 schreef komrad het volgende:
De odds bij unibet:
Van der Poel 1,5
Van Aert 2,8
Van der Haar 9
Pauwels 15
Meeuwsen 18
een 3e plek voor haar is het hoogste wat ze kan halenquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:03 schreef komrad het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)849?playlist=7.51343
Cant: Het zal de kunst zijn mij er af te rijden
Meid maak je geen zorgen, je wordt weggeblazen door Vosje
Gewaagde uitspraak, Cant is technisch een vd besten.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een 3e plek voor haar is het hoogste wat ze kan halen
Hebben ze de afgelopen weken met hun op in het zand gezeten ofzo? Toch allang bekend dat hij het parcours zelf niet uit heeft gezet?quote:"Adrie van der Poel bouwt wel mooie omlopen"
Wout van Aert is samen met Mathieu van der Poel de topfavoriet om zondag de titel te pakken in Bieles. Maar hoe zit het met de knieblessure van de regerende wereldkampioen?
"Ik kan niets structureels kapot doen dat de rest van mijn carrière in gevaar zou brengen", vertelt Van Aert op de persconferentie in Luxemburg. "De rest van het seizoen zullen we na zondag moeten bekijken."
Concurrent Van Der Poel maakte vorig weekend geen goeie beurt in Hoogerheide. "Als het bij Mathieu niet goed gaat, kiest hij ervoor om niet voor de ereplaatsen te strijden. Dat hebben we al vaker gezien. Ik denk dat we niet te veel conclusies mogen trekken uit die wedstrijd."
"Dat Adrie van der Poel mee het parcours bouwt? Dat blijft wel een beetje vreemd. Langs de andere kant: hij bouwt wel knappe omlopen, dus ik ben ook blij dat hij dat doet.
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:23 schreef IbanMayo het volgende:
Vanmorgen was de persconferentie van de Belgen. Het is weer smullen geblazen mensen:
Spanning in Belgische kamp: Van Aert sukkelt met knie en windt zich op over insinuaties:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170127_02698293
Niels Albert: “Marlux-Napoleon Games probeert Belgische ploeg te verdelen”:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170127_02698359
Wat een heerlijk plat volksvermaak is het toch ookquote:"Adrie van der Poel moet palen kloppen en niet discussiëren"
Niels Albert was onlangs nochtans zelf niet vies van wat polemiek, toen hij openlijk de rol van Adrie van der Poel in de opbouw van het WK-parcours in vraag stelde. De vader van Mathieu van der Poel zette de omloop in Bieles uit met zijn team.
Albert reageert laconiek: "Als hij dan toch alleen maar het parcours zet, moet hij er ook niet over discussiëren als het wordt aangepast. Dan moet hij gewoon de palen in de grond kloppen."
Update:quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:52 schreef komrad het volgende:
De odds bij unibet:
Van der Poel 1,5
Van Aert 2,8
Van der Haar 9
Pauwels 15
Meeuwsen 18
Van der Haar scoort nog hoog.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:48 schreef komrad het volgende:
[..]
Update:
Van der Poel 1,55
Van Aert 2,9
Van der Haar 8
Meeuwsen 13
Pauwels 15
Meeuwsen maakt een kleine opmars. Zal wel komen door de woorden van Nys gisteren bij extra time cross. Verder status quo
Dat was me toch weer een partij kut gisteren. Ten eerste natuurlijk zoveel mogelijk Van Aert ontzien, maar ook iedere keer die houding van Wuyts weer. Totale wartaal uitslaan en dan een stilte laten vallen, zodat iedereen even na kan denken over weer een nieuwe briljante uitspraak van onze volksmenner.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Zodadelijk om 19:05 herhaling van Extra Time op Canvas.
En als het even kan noemt hij de naam van Nys.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was me toch weer een partij kut gisteren. Ten eerste natuurlijk zoveel mogelijk Van Aert ontzien, maar ook iedere keer die houding van Wuyts weer. Totale wartaal uitslaan en dan een stilte laten vallen, zodat iedereen even na kan denken over weer een nieuwe briljante uitspraak van onze volksmenner.
Dat zou nog het enige voordeel zijn als Eurosport alle rechten koopt, minder Wuyts.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:03 schreef komrad het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)849?playlist=7.51343
Cant: Het zal de kunst zijn mij er af te rijden
Meid maak je geen zorgen, je wordt weggeblazen door Vosje
twitter:adpertijs twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 09:42:06Junior Ryan Kamp 'overleeft' het inrijden. 'Parcours is een grote ijsbaan' #bieles2017 #cx https://t.co/M38MH19T1h reageer retweet
twitter:adpertijs twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 09:36:47Inrijdende junioren schuiven onderuit op betonnen stroken #ijzel #cx #bieles2017 reageer retweet
twitter:mvangramberen twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 10:11:00"Veel te gevaarlijk om om 11u te starten door spekglad parcours", aldus bondscoach Rudy De Bie. #bieles2017 #cxworlds #Sporza reageer retweet
voor een quote van 1000 zou ik er wel 50 euro op zetten. Of Mathieu wint en dan is mijn weekend goed of van Aert wint en dan heb ik 50kquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:01 schreef buzz1291 het volgende:
Van Aert schijnt op dit moment @3.25 op te leveren. Maar al zou het 1000:1 zijn dan zou ik er nog geen euro op inzetten
#jankerquote:Op zaterdag 28 januari 2017 10:11 schreef TheArt het volgende:
twitter:mvangramberen twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 10:11:00"Veel te gevaarlijk om om 11u te starten door spekglad parcours", aldus bondscoach Rudy De Bie. #bieles2017 #cxworlds #Sporza reageer retweet
Als je zelfs voor een notering van 1000 geen cent op Van Aert zet ben je inderdaad niet helemaal goed bij je hersenpanquote:Op zaterdag 28 januari 2017 10:14 schreef komrad het volgende:
[..]
voor een quote van 1000 zou ik er wel 50 euro op zetten. Of Mathieu wint en dan is mijn weekend goed of van Aert wint en dan heb ik 50k
Iets mindere lichting dit jaar. Het moest van Arensman en Kamp komen, maar Arendsman lag er al bij in die massale valpartij net.quote:
Lekker midden op het parcours ook jaquote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed moment om je schoen te fixen
Worst is mountainbiker dus die zou hier goed uit de voeten moeten kunnenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:14 schreef TheArt het volgende:
Ben benieuwd wat de vrouwen beloften hiervan bakken. Dat gaat valpartijen regenen.
Klopt, maar ze is zowat de enige met die achtergrond, dus ben benieuwd.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:28 schreef komrad het volgende:
[..]
Worst is mountainbiker dus die zou hier goed uit de voeten moeten kunnen
het lijkt al iets minder glad te worden en dat is maar goed ook want anders wordt het niets bij de dames beloften.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, maar ze is zowat de enige met die achtergrond, dus ben benieuwd.
quote:
Walgelijke insinuaties hier. Wel eens.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
LollerbrittenWordt bijna ongeloofwaardig dit
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:42 schreef TheArt het volgende:
Tulett ziet er uit alsof ie al 28e is.
Nederlanders hadden op Arensman wel allemaal een bagger startpositie. Kamp startte geloof ik op rij 5 of 6 ofzo. Maar goed, het is al een iets mindere lichting dit en het zijn vooral nog jonge gasten voor de leeftijdscategorie.quote:
Op Arensman na had ik ook niks verwacht moet ik toegeven.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nederlanders hadden op Arensman wel allemaal een bagger startpositie. Kamp startte geloof ik op rij 5 of 6 ofzo. Maar goed, het is al een iets mindere lichting dit en het zijn vooral nog jonge gasten voor de leeftijdscategorie.
Klopt, het is de minste categorie op dit moment in het veldrijden. Het zal wel weer beter worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op Arensman na had ik ook niks verwacht moet ik toegeven.
Puur voor aerodynamicaquote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Pleisters op de wangen is het nieuwe neuspleistertje?
schaatsstripsquote:
doping!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:51 schreef TheArt het volgende:
Camps ziet er met die gezichtsbeharing uit als een 25e jarige
Mwah, geen echte slicks natuurlijk. Diamant profiel van een Pipisquallo of voor de echte durfals een Pipistrello, al betwijfel ik dat het de laatste was. Maar ja, in de cross is alles zonder grove noppen al gauw een slick.quote:
de meeste zullen toch wel op griffo gestart zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:36 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Mwah, geen echte slicks natuurlijk. Diamant profiel van een Pipisquallo of voor de echte durfals een Pipistrello, al betwijfel ik dat het de laatste was. Maar ja, in de cross is alles zonder grove noppen al gauw een slick.
Wel een lief meidjequote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar één Belgische aan de start, gênant voor België.
Sommige junioren deden dat wel daarstraksquote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:04 schreef groenen het volgende:
Die balken zijn wel heel hoog en na een bocht, daar kun je volgens mij niet overheen springen.
40cmquote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:04 schreef groenen het volgende:
Die balken zijn wel heel hoog en na een bocht, daar kun je volgens mij niet overheen springen.
Precies, 40cm. is de max.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hoogte is toch aan regels gebonden?
Noble kan Worst nog wel pakken vrees ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Als niemand valt of technische problemen krijgt dan ligt de uitslag vast lijkt me.
Moeten allebei falen of vallen wil hier iemand anders winnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat van der Poel en Aerts zijn hier topfavoriet.
Ik wilde het net zeggen ja. Nu heeft ze misschien een bloedende kut, maar dat zijn die gleufdieren wel gewend haha.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:21 schreef TheArt het volgende:
Als ze een man was geweest dan had ze nu hele grote problemen gehad
Bij Aerts betwijfel ik dat tochquote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moeten allebei falen of vallen wil hier iemand anders winnen.
In het geval van Aerts zou dat knap zijn want die start niet eensquote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moeten allebei falen of vallen wil hier iemand anders winnen.
Wat respectloos deze opmerking.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen ja. Nu heeft ze misschien een bloedende kut, maar dat zijn die gleufdieren wel gewend haha.
Van Aert danquote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
In het geval van Aerts zou dat knap zijn want die start niet eens
Doch zit er een kern van waarheid in.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat respectloos deze opmerking.
De machtigste man van de wereld is een respectloze troll. Er bestaan geen regels meer.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat respectloos deze opmerking.
die hangt al rondjes lang op hetzelfde gaatjequote:
herstelquote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die hangt al rondjes lang op hetzelfde gaatje
Heb geen idee nog. Worst heeft in die 2 WB-wedstrijden telkens een hele sterke slotronde gereden, maar ik vraag me serieus af of ze dat hier ook kan.quote:
Volgens mij zit ze nu echt op de limiet.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heb geen idee nog. Worst heeft in die 2 WB-wedstrijden telkens een hele sterke slotronde gereden, maar ik vraag me serieus af of ze dat hier ook kan.
Ze is nog niet gaar en lust Noble rauwquote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een hans worst is ze niet, karakter heeft ze wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |