Inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hoelaat is de kickoff nu? Half 1 of?
Ik weet vrij zeker dat het vorig jaar later wasquote:
Volgens de NFL app 00:30.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:53 schreef Droopie het volgende:
Die kickoff is toch pas om 01.00 (ieder jaar herhalen dingen zich hier haha)
Op Fox NL is vanaf 19.00 al de originele amerikaanse voorbeschouwing.. Hoera.
Ik durfde het SuperBowl topic daarom niet te openen. En dan ook iets van a.s zondagnacht.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:19 schreef heywoodu het volgende:
Is het niet handig om de TT even te wijzigen naar iets met de Super Bowl erin, zo met nog ruim een dag te gaan?![]()
Dan is dat een beetje up-to-date enzo
Omdat je zo aandringt.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:19 schreef heywoodu het volgende:
Is het niet handig om de TT even te wijzigen naar iets met de Super Bowl erin, zo met nog ruim een dag te gaan?![]()
Dan is dat een beetje up-to-date enzo
De Red Bull ben ik dus vergeten...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 20:06 schreef Droopie het volgende:
Morgen 4 blikken redbull, hotwings voor in de oven, 1 zak chips en 1 fles cola.
Spareribs om 01.30 bestellen en uiteraard is het allemaal veel te veel, maar het gaat om het idee
Zal Fox NL of Internationaal de half time uitzenden??quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:53 schreef Droopie het volgende:
Die kickoff is toch pas om 01.00 (ieder jaar herhalen dingen zich hier haha)
Op Fox NL is vanaf 19.00 al de originele amerikaanse voorbeschouwing.. Hoera.
Internationaal weet ik zeker. Fox NL ook wel maar daar heb je waarschijnlijk iedere keer als er reclame is dat ze terug naar de studio gaan.quote:Op zondag 5 februari 2017 01:09 schreef airportmadness het volgende:
[..]
Zal Fox NL of Internationaal de half time uitzenden??
Kan je niet de superbowl kopen op gamepass?quote:Op zondag 5 februari 2017 08:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Jammer dat het losse (en goedkopere) fox sports go abonnement niet meer bestaat, dat was nog wel leuk geweest om af te sluiten voor het programma dat ze de hele dag uitzenden. 15 euro voor een dagje gaat me dan weer een beetje te ver
De Us fox sports streamt vanavond trouwens zonder dat je in hoeft te loggen, moet je alleen wel even via een US vpn verbinding maken.
Ja, 25 dollarquote:Op zondag 5 februari 2017 09:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Kan je niet de superbowl kopen op gamepass?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |