Strootman kan er geen klote van.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
alsof strootman zo'n goede speler is
das overdreven maar hij was overhyped. heel veel tikkie breed tikkie terug en dat geforceerde MAD gedoe om leiderschap uit te stralen was ergernisopwekkendquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman kan er geen klote van.
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
das overdreven maar hij was overhyped. heel veel tikkie breed tikkie terug en dat geforceerde MAD gedoe om leiderschap uit te stralen was ergernisopwekkend
Dat kan iedereen overkomenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik blijf stukgaan om dit gifje waar hij tegen Eriksen stond
tsja soms zit het meequote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik blijf stukgaan om dit gifje waar hij tegen Eriksen stond
Ik zie jou de laatste tijd heel veel clichés braken, ben je op de koffie geweest bij Van Bronckhorst?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tsja soms zit het mee
en soms zit het tegen
Vrijdagavondverveling.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:08 schreef Scrummie het volgende:
Druk hier voor de vrijdagavond wedstrijd.
Die groene shirts hadden ze allemaal ritueel moeten verbrandenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:15 schreef Tagliano het volgende:
Jong Ajax heeft de oude tenuetjes eens opgegraven. Waarom ze niet in het thuisshirt spelen is me een raadsel. 1-0 achter overigens
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie jou de laatste tijd heel veel clichés braken, ben je op de koffie geweest bij Van Bronckhorst?
Watquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Er stonden wel een aantal mensen aan de kut van een Volendamse te dekken in plaats van Sol te dekken.
Ik vind zijn broer Para beter.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fran Sol is een leuk spelertje.
Wenger is ook wel een redelijke recidivist en roept ook voldoende nog na wedstrijdenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word altijd moe van die ellenlange schorsingen voor trainers af en toe. Wenger krijgt er nu ook weer vier omdat hij iets tegen de vierde man riep.
Ga nou niet zo para doen.als ik sta op je prada schoenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind zijn broer Para beter.
Wat erg zeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wenger is ook wel een redelijke recidivist en roept ook voldoende nog na wedstrijden
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan dat soort schorsingen. Dan ga je weer horen dat de integriteit van de scheidsrechter in het geding en al dat gejank is.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wenger is ook wel een redelijke recidivist en roept ook voldoende nog na wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |