ze had voor ieder lichaamsdeel een ander potje crémequote:
Dat ken ik nietquote:Op zondag 22 januari 2017 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ze had voor ieder lichaamsdeel een ander potje crémeen die stem hoorde door alles heen
![]()
Bij Splash was dat........
4quote:Op zondag 22 januari 2017 18:29 schreef FANN het volgende:
Maar eerst komt Aap, want die is 2 Februari jarig
en jij luistert daar braaf naar?quote:Op zondag 22 januari 2017 18:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb de helft gekeken
400 Error - IMDb
en toen zei die Griek dat ie álle afleveringen had gezien en dat
het totáál niks voor mij is, omdat het SF is
Weinig van vroeger bestaat nogquote:Op zondag 22 januari 2017 18:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén idee of dat nog bestaa hoor, is heeeeeeeeeeeeeel lang geleden
quote:
Iedereen heeft Griepquote:Op zondag 22 januari 2017 18:32 schreef sacha het volgende:
ik sta te koken, ruik niets, proef niets, zo ziek als een hond!
Jij ook al dus...quote:Op zondag 22 januari 2017 18:32 schreef sacha het volgende:
ik sta te koken, ruik niets, proef niets, zo ziek als een hond!
Mij kon het niet boeien, want ik ben gestopt te kijkenquote:Op zondag 22 januari 2017 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]ik zei al, nouuuuuuuuuhouuuuu at weet ik zo net nog niet
![]()
maar goed, hij heeft hem dus al gezien, en we kijken van álles op het moment dus is wel goed zo
Ik zei ook al dat ik het tot halverwege had gekeken, maar soms kan ik het niet hebbenquote:Op zondag 22 januari 2017 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Mij kon het niet boeien, want ik ben gestopt te kijken
Ja ik wacht idd zeker nog een dagje..quote:Op zondag 22 januari 2017 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij ook nog?
Morgen thuis blijven, straks ligt het hele bedrijf plat...........
of twee..........quote:Op zondag 22 januari 2017 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik wacht idd zeker nog een dagje..
Ik ben jaren niet ziek meer geweest maar nu gewoon vatbaarquote:Op zondag 22 januari 2017 18:34 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik doe niet aan griep. Ik ben toch geen man...
ik wel!quote:Op zondag 22 januari 2017 18:34 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik doe niet aan griep. Ik ben toch geen man...
met die kou op je fiets kan je er ook op wachtenquote:Op zondag 22 januari 2017 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben jaren niet ziek meer geweest maar nu gewoon vatbaar
volhouden, ik beloof hetquote:Op zondag 22 januari 2017 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Mij kon het niet boeien, want ik ben gestopt te kijken
Oh is in het Centrum...quote:Op zondag 22 januari 2017 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
bestaat nog wel![]()
http://www.splashamsterdam.nl/
Dan stoppen ze maar even ...quote:Op zondag 22 januari 2017 18:49 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb super lekker gekookt maar de kinderen zijn diep verwikkeld in Black Ops.
Meer tijd met je familie zei ? Ik zie je wel weer ergens in de kroeg straks na 5 feb..quote:Op zondag 22 januari 2017 18:50 schreef FANN het volgende:
Lijnbaansgracht
is nog dezelfde![]()
Ging ik met zuipzussie heen na ons werk, het sporten werdt steeds korten, tijd in het bubbelbad steeds langer en daarna de kroeg in![]()
Later werd het alleen nog effe ergens iets eten en dan de kroeg in
quote:Op zondag 22 januari 2017 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer tijd met je familie zei ? Ik zie je wel weer ergens in de kroeg straks na 5 feb..
Kijk nou... Het lukt je.. gewoon doen... Ook na 5 feb.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:55 schreef FANN het volgende:
en bijná bijná gestopt met roken![]()
1 Januari is niet gelukt, misschien 1 Februari wél
Het moet gewoon, mijn gordijnen zijn al gewassenquote:Op zondag 22 januari 2017 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk nou... Het lukt je.. gewoon doen... Ook na 5 feb.
Stopt de Griek dan ook?quote:Op zondag 22 januari 2017 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Het moet gewoon, mijn gordijnen zijn al gewassen
quote:Op zondag 22 januari 2017 18:59 schreef sacha het volgende:
emmer kots...
[ link | afbeelding ]
#pastasaus
Ja die was nóg erger dan ik hoor, dus vandaar effe afbouwenquote:Op zondag 22 januari 2017 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow ik dacht dat ie een kettingroker was ...
Ik ben gewoon pats boem gestoptquote:Op zondag 22 januari 2017 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja die was nóg erger dan ik hoor, dus vandaar effe afbouwen
Je kunt het ...quote:Op zondag 22 januari 2017 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind dat écht knapzuipzussie ook is was verbaasd
Neh... we gaan ons best doen, maar als het 1 Maart wordt is het ook goedquote:Op zondag 22 januari 2017 19:15 schreef sacha het volgende:
hé Fanneke, niet alles hoeft tegelijk hè![]()
ik bewonder je poging tot stoppen/minderen met roken, hulde en niets dan hulde als het jullie lukt![]()
maar beloof mij, dat je om wat voor reden dan ook deze stoppoging niet doorkomt, je jezelf niet gaat straffen, kwellen of kwalijk gaat nemen, de poging tot, samen met je lief, is een grote stap!
En geen rotzooi middeltjes gebruiken,... Duur en het lost niets opquote:Op zondag 22 januari 2017 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... we gaan ons best doen, maar als het 1 Maart wordt is het ook goed![]()
don't worry Sas
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... we gaan ons best doen, maar als het 1 Maart wordt is het ook goed![]()
don't worry Sas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer eens de frituurpan uit de kast gehaald, zelf gesneden verse friet met Belgen mayo
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ne, ik vind dat zo stomquote:Op zondag 22 januari 2017 19:41 schreef sacha het volgende:
hé maar Fanneke, als je support nodig hebt in het elektronisch roken mag je mij aan mijn truitje trekken hoor!
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:40 schreef Soury het volgende:
de frituurpan ligt in de klikoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer eens de frituurpan uit de kast gehaald, zelf gesneden verse friet met Belgen mayo
...
Maar wl lief aangeboden dat wel...quote:Op zondag 22 januari 2017 19:41 schreef sacha het volgende:
hé maar Fanneke, als je support nodig hebt in het elektronisch roken mag je mij aan mijn truitje trekken hoor!
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:40 schreef Soury het volgende:
Zo ziet mijn patat er ook meestal uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer eens de frituurpan uit de kast gehaald, zelf gesneden verse friet met Belgen mayo, maar dan uit een mosselpan met olijfolie
![]()
fijn pop, probeer het nou eensquote:Op zondag 22 januari 2017 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ne, ik vind dat zo stomik niet elktronisch roken, gewoon stoppen
![]()
en nee Chuf geen dure middeletjes, ooit pleisters geprobeerd ik rookte dwars door de pleister heen
Ja toen vloog mijn pan in de fik. Nooit meerquote:Op zondag 22 januari 2017 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo ziet mijn patat er ook meestal uit, maar dan uit een mosselpan met olijfolie
Nee, gewoon zonderquote:
Ik ben dol op mijn broodbakker. Als ik vergeten ben brood te halen mik ik een pak koopmans in dat ding met een beetje water en dan word ik wakker van de geur van vers brood.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:46 schreef FANN het volgende:
Die liggen straks allemaal naast de Broodbakmachine's
die mot m nie want die gaat zijn leven beterenquote:Op zondag 22 januari 2017 19:46 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Had je die niet gewoon aan de postbode kunnen meegeven?
de geur van het brood vond ik wel lekker, maar het brood nietquote:Op zondag 22 januari 2017 19:47 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik ben dol op mijn broodbakker. Als ik vergeten ben brood te halen mik ik een pak koopmans in dat ding met een beetje water en dan word ik wakker van de geur van vers brood.
Mij ontgaat het compleet ... Wat is er aan de hand?quote:Op zondag 22 januari 2017 19:55 schreef sacha het volgende:
de vijandigheid op Fok is vandaag echt extreem, hoe staan de sterren?![]()
iemand?
Ik heb ook geen idee.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Mij ontgaat het compleet ... Wat is er aan de hand?
Hier is alles rustig....quote:Op zondag 22 januari 2017 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zal wel weer iets missen en nu krijgen wij de schuld
Vage Sasha zelf dan, ik lees de sterren elke dagquote:
Digitaal of in de Telegraafquote:Op zondag 22 januari 2017 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Vage Sasha zelf dan, ik lees de sterren elke dag
Ik geloof niet in die shitquote:
quote:
Beterquote:
Ja dan zie pas hoeveel licht we verspillen ..quote:Op zondag 22 januari 2017 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
BeterNee jammer dat je bijna geen sterren ziet. Lichtvervuiling. Daarom had ik spijt dat ik met die stroomstoring niet even een wandelingetje heb gemaakt
Bij mijn laatste job moest je mazzel hebben als er bouwstroom wasquote:Op zondag 22 januari 2017 21:20 schreef chufi het volgende:
Kantoorpanden zouden verplicht moeten worden om indien er niemand meer aanwezig is het licht uit te doen.. Dan zie je de dieven snachts ook beter met hun zaklampen..
Mobiel is mijn wekkerquote:
Ja maar dat waren gewone woningenquote:Op zondag 22 januari 2017 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij mijn laatste job moest je mazzel hebben als er bouwstroom was
Echt van alles.quote:
Bij het vorige bedrijf gingen de lichten uit zonder beweging. Ik zat daar vaak alleen in de avond en nacht dus moest ik even opstaan en zwaaienquote:
Nooit iemand die terugzwaaide?quote:Op zondag 22 januari 2017 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij het vorige bedrijf gingen de lichten uit zonder beweging. Ik zat daar vaak alleen in de avond en nacht dus moest ik even opstaan en zwaaien
Bewakingquote:
Ik kreeg eerder een hartverzakking van ze. Sommige rammelde met sleutels als ze aankwamen.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben mij ooit nog een keer gered
Oh ik las nooit.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben mij ooit nog een keer gered
Deed het zeerquote:Op zondag 22 januari 2017 21:42 schreef chufi het volgende:
Ik stapte er ooit 1 keer om 5 over 7 binnen met 3 gebroken ribben... Na de eerste hulp hebben ze me netjes bij het St Lucas gedumpt en mn fiets aldaar gestald..
Oh ja, maar alleen ergens zitten vond ik echt kut.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:42 schreef chufi het volgende:
Ik stapte er ooit 1 keer om 5 over 7 binnen met 3 gebroken ribben... Na de eerste hulp hebben ze me netjes bij het St Lucas gedumpt en mn fiets aldaar gestald..
In het begin niet , maar later wel... en ik heb er nog steeds last van .. Nu dat ik verkouden ben voel ik dat op de oude wonden...quote:
Is soms ook verboden.. Maar vaak genoeg gedaanquote:Op zondag 22 januari 2017 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja, maar alleen ergens zitten vond ik echt kut.
Maar zo gauw er een bewaking is ben je niet meer alleenquote:Op zondag 22 januari 2017 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Is soms ook verboden.. Maar vaak genoeg gedaan
Ja ik weet het ; ben een keer op mijn borstbeen terecht gekomen op de rand van mijn bed.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
In het begin niet , maar later wel... en ik heb er nog steeds last van .. Nu dat ik verkouden ben voel ik dat op de oude wonden...
Vooral met ademhalen doet deed het zeer.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja ik weet het ; ben een keer op mijn borstbeen terecht gekomen op de rand van mijn bed.
Ik liep ook via trappenhuis naar beneden (andere computerzaal) was korter en sneller.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Is soms ook verboden.. Maar vaak genoeg gedaan
Ja en een gipsverbandje er om werkt ook niet ..quote:Op zondag 22 januari 2017 21:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Vooral met ademhalen doet deed het zeer.
Dat kloptquote:Op zondag 22 januari 2017 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zo gauw er een bewaking is ben je niet meer alleen
Ik heb er vroeger ook een keer gesolliciteerd en ben er zelfs op gesprek geweest, maar of ik nu ook de computerzaal gezien heb weet ik niet meer ... Moet nog in de vorige eeuw zijn geweest.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik liep ook via trappenhuis naar beneden (andere computerzaal) was korter en sneller.
Mocht niet meer. Begrijpelijk wel achteraf
Dat kan al snel, Speurders/advertentie zat in de kelder.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er vroeger ook een keer gesolliciteerd en ben er zelfs op gesprek geweest, maar of ik nu ook de computerzaal gezien heb weet ik niet meer ... Moet nog in de vorige eeuw zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Daar ben ik nooit geweestquote:Op zondag 22 januari 2017 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan al snel, Speurders/advertentie zat in de kelder.
Tweede zaal ook te switchen ivm calamiteiten, dat heb ik gelukkig nooit meegemaaktquote:
quote:Op zondag 22 januari 2017 21:55 schreef Treehut362 het volgende:
Mn Frns laat me even in de steekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom vraag je je dat af?quote:Op zondag 22 januari 2017 22:14 schreef chufi het volgende:
Zouden er echt mensen naar Ali B zn voorstellingnen gaan?
sommigen hebben een alibi nodig?quote:Op zondag 22 januari 2017 22:14 schreef chufi het volgende:
Zouden er echt mensen naar Ali B zn voorstellingnen gaan?
Wordt vervolgdquote:Op maandag 23 januari 2017 00:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
DENK eist geld van Sylvana Simons die de politieke partij eind vorig jaar plotseling verliet. Met het kandidaat-Kamerlid vertrok ook campagneleider Ian van der Kooye. Ook van hem eist DENK schadevergoeding.![]()
Voor de geleden schade.
Dat dus, je blijft lachen...quote:
Ondertussen alleen maar extra aandacht... Anders was iedereen al vergeten wie het ook al weer warenquote:Op maandag 23 januari 2017 00:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dus, je blijft lachen...
The show must go on.
Dat is pas na 15 maart.quote:Op maandag 23 januari 2017 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ondertussen alleen maar extra aandacht... Anders was iedereen al vergeten wie het ook al weer waren
Ja dat was een foute richting die ze gekozen heeftquote:Op maandag 23 januari 2017 00:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is pas na 15 maart.
Geldt voor Syl net zo, aardige meid, maar niks voor de politiek.
Wie was dat ook al weer?quote:Op maandag 23 januari 2017 00:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Op History Channel, het verhaal van D.B Cooper, heeft me altijd gefascineerd.
Bijna afgelopen....
Hij kaapte in 1971 een vliegtuig en dreigt het op te blazen. Hij perst Northwest Orient voor 200.000 dollar af. Dan verlaat hij het toestel met een parachute en wordt nooit meer teruggezien. Het duurde ruim 40 jaar voordat de zaak werd opgelost zegt HC, maar zover ik weet is het ook nog niet opgelostquote:
Is ie wel dood?quote:Op maandag 23 januari 2017 00:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij kaapte in 1971 een vliegtuig en dreigt het op te blazen. Hij perst Northwest Orient voor 200.000 dollar af. Dan verlaat hij het toestel met een parachute en wordt nooit meer teruggezien. Het duurde ruim 40 jaar voordat de zaak werd opgelost zegt HC, maar zover ik weet is het ook nog niet opgelost
Nooit meer gezien of gehoord, dus niemand die het weet.quote:
OK.. Gaan we er op zitten wachten?quote:Op maandag 23 januari 2017 01:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nooit meer gezien of gehoord, dus niemand die het weet.
Het is gewoon een cool verhaal, niemand raakte gewond, hij had zijn buit en kwam er mee weg.quote:Op maandag 23 januari 2017 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Gaan we er op zitten wachten?
Dacht het niet
Ik zit nog thuisquote:Op maandag 23 januari 2017 14:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je nog ziek of alweer aan het werk?
Ik kom net van het winkelentrum vol kuchende en niesende mensen dus ik zie welquote:Op maandag 23 januari 2017 16:37 schreef Karzai het volgende:
nog geen griep gehad gelukkig meestal heb ik wel een flinke verkoudheid elke winter komt waarschijnlijk omdat ik niet meer met de bus reis, zit altijd wel iemand in die je aansteekt
Ik heb ook meer een verkoudheid, niet echt griep.. had het vorige week wel koud en had wat rillingen en zo, maar echt koortsig heb ik me niet gevoeld.. Alleen pijnlijk hoesten en snotterig, maar dat wordt nu wel minder maar mn ribbenkast heeft er nog wel last van..quote:Op maandag 23 januari 2017 16:37 schreef Karzai het volgende:
nog geen griep gehad gelukkig meestal heb ik wel een flinke verkoudheid elke winter komt waarschijnlijk omdat ik niet meer met de bus reis, zit altijd wel iemand in die je aansteekt
Ben vandaag de deur niet uitgeweestquote:Op maandag 23 januari 2017 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Boodschappen weer binnen, ze hadden geen pizzabodem meer, maar wel een lekker biefstukkie.
Dus aardappels en wat er nog over is qquote:Op maandag 23 januari 2017 17:32 schreef FANN het volgende:
Ik ga Griekse aardappelsalade eten, maar dan zonder de olijven, feta en Griekse yoghurt
quote:Op maandag 23 januari 2017 17:32 schreef FANN het volgende:
Ik ga Griekse aardappelsalade eten, maar dan zonder de olijven, feta en Griekse yoghurt
quote:Op maandag 23 januari 2017 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus aardappels en wat er nog over is q
Lekker hoorquote:Op maandag 23 januari 2017 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zo eten we het al een eeuw hoorOma's recept
![]()
Gekookte aardappeltjes, nog lekker warm, rauwe u gesneden en Peterselie en véél olijfolie
Ik zou er op zijn minst wat spekjes in flikkeren.quote:
zou je zo maar kunnen doen of bij je biefstukkie etenquote:Op maandag 23 januari 2017 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou er op zijn minst wat spekjes in flikkeren.
Dat bedoel ik, maar vandaag neem ik nog spek met ei,uien en champignons, die eieren moeten eerst op en dan morgen het biefje.quote:Op maandag 23 januari 2017 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
zou je zo maar kunnen doen of bij je biefstukkie eten
Dat schreef ze net tochquote:Op maandag 23 januari 2017 17:58 schreef Karzai het volgende:
maar wat is jou recept dan Fann? ik ben wel benieuwd
zo eten we het al een eeuw hoorquote:Op maandag 23 januari 2017 17:58 schreef Karzai het volgende:
maar wat is jou recept dan Fann? ik ben wel benieuwd
Ala Soury is dat toch?quote:Op maandag 23 januari 2017 18:03 schreef Soury het volgende:
Ik maak pasta carbonara, zonder spek room olie en kaas
quote:
Nee, dat is met een scheut azijn erin.quote:
Weer een vriend minder Moquote:Op maandag 23 januari 2017 18:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat is met een scheut azijn erin.
En ik ook hoor.quote:Op maandag 23 januari 2017 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury kan wel tegen een stootje dat is waar
Ja, ik hoorde het, die serie was al klaar hoor.quote:Op maandag 23 januari 2017 18:37 schreef chufi het volgende:
Rene Artois is overleden .. Geen Allo Allo meer
Ach Herhalen is soms ook leukquote:Op maandag 23 januari 2017 18:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het, die serie was al klaar hoor.
Was wel grappig, erg flauw maar toch leuk.
Ik volgens mij ook nog nooit, wel een paar keer een longontsteking, da's ook geen pretje.quote:Op maandag 23 januari 2017 18:43 schreef sacha het volgende:
ik heb nog nooit griep gehad, ik weet niet wat dat is
immuun voor griepquote:Op maandag 23 januari 2017 18:43 schreef sacha het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2017 18:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat is met een scheut azijn erin.
Ziek wijf ben je toch ookquote:Op maandag 23 januari 2017 18:43 schreef sacha het volgende:
en vandaag?quote:Op maandag 23 januari 2017 19:17 schreef chufi het volgende:
Gisteren smaakte alles nog naar niets...
oh........... smaakte die naar niets dan?quote:Op maandag 23 januari 2017 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ik had het over Sas.. Heb dr er nog niet over gehoord na die bak fussili met kotssaus..
Dat er geen smaak en geur was was al voor de sausfotoquote:Op maandag 23 januari 2017 19:19 schreef FANN het volgende:
[..]
oh........... smaakte die naar niets dan?dan heb ik dat gemist jah
Je bent de vlagdrager van dit topic. Ik mis Tong eik meer dan jouquote:
longontsteking is normaal voor mijquote:Op maandag 23 januari 2017 18:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook nog nooit, wel een paar keer een longontsteking, da's ook geen pretje.![]()
Daar kan je je aardig beroerd van voelen en is niet geheel ongevaarlijk.quote:
Wees blij.quote:
Ja, als je verkouden bent hoef je niet voor de smaak te eten.quote:
Ik weetquote:Op maandag 23 januari 2017 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, als je verkouden bent hoef je niet voor de smaak te eten.
Ik zit bij Nieuwsuur, nog steeds gedoe over het 'bonnetje'.quote:
Je meent hetquote:Op maandag 23 januari 2017 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit bij Nieuwsuur, nog steeds gedoe over het 'bonnetje'.
Bij Humberto de vrouw waarvan de man een pedo die contact zocht met hun dochter een knal voor zijn kop gaf, Rutte zit ook aan tafel....quote:
Ja ik hoorde hetquote:Op maandag 23 januari 2017 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij Humberto de vrouw waarvan de man een pedo die contact zocht met hun dochter een knal voor zijn kop gaf, Rutte zit ook aan tafel....
Weet ik, maar als ze aan je kinderen komen wordt het moeilijk.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het mag niet .. eigen rechter spelen
niet gelezenquote:Op maandag 23 januari 2017 23:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kiek um zitten, Rutte met zijn 'brief' aan alle Nederlanders.
Lees hier de brief van Mark.quote:
Ik heb er al redelijk wat over gehoord..quote:
Ik ook niet, de bus chauffeur krijgt een knikje of als ik in een goede bui ben zeg ik hoi.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er al redelijk wat over gehoord..
Maar ik geef de bus of tram chauffeur nooit de hand..
Ik zeg meestal gewoon netjes goedendag.. En tot ziens als ik bij de chauffeur uitstap..quote:Op maandag 23 januari 2017 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, de bus chauffeur krijgt een knikje of als ik in een goede bui ben zeg ik hoi.
Normaal dus.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg meestal gewoon netjes goedendag.. En tot ziens als ik bij de chauffeur uitstap..
Als iemand me netjes laat oversteken op een zebrapad geef ik nog een knikje of een duim.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:16 schreef chufi het volgende:
Ik heb wel eens een iemand aangesproken op het gooien van rotzooi.. En soms gewoon een grote bek , maar soms ook wel goede reactie
Ik ga nu spek met ei bakken, het is tijd.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:17 schreef chufi het volgende:
Zo de Airfryer heeft weer prima werk afgeleverd
Idem dito hier Duim omhoog of zoquote:Op maandag 23 januari 2017 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als iemand me netjes laat oversteken op een zebrapad geef ik nog een knikje of een duim.
Op de fiets net zo, als een auto me voorrang geeft.
Smakelijk .. Hier is het weer op.. kroket en patat samen in de airfryer..quote:Op maandag 23 januari 2017 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga nu spek met ei bakken, het is tijd.
Kleine moeite.quote:
Ook al eens gedaan met prima resultaat.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Smakelijk .. Hier is het weer op.. kroket en patat samen in de airfryer..
het wordt hier steeds mistiger, vanochtend was het nog redelijk zonnig. Ben je al weer wat opgeknapt?quote:
Ja ben aan de beterende hand, maar moet af en toe nog wel blaffenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het wordt hier steeds mistiger, vanochtend was het nog redelijk zonnig. Ben je al weer wat opgeknapt?
laat je jezelf wel uit?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ben aan de beterende hand, maar moet af en toe nog wel blaffen
Lekker binnen blijven hier, had de boodschappen gisteren al gedaan, verstandig, want het is vandaag erg grauw.quote:
als het normaal ruikt, gewoon roerbakken ofzo, niks aan de handquote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:17 schreef FANN het volgende:
Zou zo'n zak met peultjes en worteltjes 2 dagen over datum nog goed zijn?![]()
Ik zag die zak ineens onderin de koelkast liggen, het ruikt wél normaal....
ruikt normaalquote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als het normaal ruikt, gewoon roerbakken ofzo, niks aan de hand
Neequote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:35 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je de capsules eigenlijk ook getest?
#meeleest
Welk merk, ik gebruik regelmatig die van Asli, goed spul, krijg je bij de Xenos.quote:
Toen scheen hier ook nog het zonnetje in huisquote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:40 schreef sacha het volgende:
vanmorgen zag mijn wereld er zo uit...
[ link | afbeelding ]
kant en klare boemboes doe ik alleen van Conimex, andere merken vind ik goorquote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben geen keukenprinces dus ik moet het hele recept hebben, hoeveel en hoe en wat enzo
oké, da's makkelijk dusquote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:07 schreef sacha het volgende:
[..]
kant en klare boemboes doe ik alleen van Conimex, andere merken vind ik goor
ja maar dat is minder lekkerquote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:13 schreef chufi het volgende:
Verwarming aanzetten wil ook wel eens helpen
Ik kom er wel uit Chuf, zó erg ben ik ook weer nietquote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je de boontjes en het vlees nog wel zelf doen
Weet ik ook wel Fann, de google prinsesquote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kom er wel uit Chuf, zó erg ben ik ook weer niet
stoofvlees met uien aardappelen en spercie bonen, zelf een bakkie appel vanille kwark als toetje erbij gehaaldquote:
lekkerquote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
stoofvlees met uien aardappelen en spercie bonen, zelf een bakkie appel vanille kwark als toetje erbij gehaald
en gezelligquote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:21 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ah... dus je hebt 2 adresjessoms wel handig
dan is ie al voor 4 dagen in de week voorzien van een maaltijd (als pa hem ook een portie meegeeft)quote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:21 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ah... dus je hebt 2 adresjessoms wel handig
is niet duur 15 euroquote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:21 schreef chufi het volgende:
Ik was net even op he bloeddrukcontrole bij de doktersassistente.. Alles is goed en mijn eigen bloeddrukmetertje van 15 E van de Blokker is goedgekeurd.
Kan ik weer met een gerust hart slapen
Ik kon de uitslagen van mijn laatste bloedonderzoek vanmorgen lezen in ''mijn dossier''quote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:21 schreef chufi het volgende:
Ik was net even op he bloeddrukcontrole bij de doktersassistente.. Alles is goed en mijn eigen bloeddrukmetertje van 15 E van de Blokker is goedgekeurd.
Kan ik weer met een gerust hart slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |