Strijd om de derde plek.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen gaat zeer goede zaken doen bij een overwinning.
Virtuele stand:
[ afbeelding ]
Laat AZ of Uuuuuuu die maar pakken.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En bekertje mogen ze ook wel pakken
Mooi om deze woede te zien. Laat het eruitquote:Op zondag 22 januari 2017 16:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
ZELFS DE VERBETERDE VERSIE IS FOUT
FAAL JE DAN HARD ZEG
Ik moest grinniken om deze post.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:56 schreef Pascalus het volgende:
PSVCL mag zijn naam nu wel echt veranderen in PSVvEL
Dan gooit hij met spullen.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom is Stijn wel in dit topic bij PSV maar niet als Ajax speelt?
AZ kan nog wel via de voorronde doorkomen door hun plaatsing, Heerenveen mag de directe plaats wel hebben. Ik gun het ze meer dan Utrecht.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Laat AZ of Uuuuuuu die maar pakken.
EL tjokvol genotDie CL plaats zijn we toch kwijt
quote:Op zondag 22 januari 2017 16:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi om deze woede te zien. Laat het eruit
Niemand lacht.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Kan je na al die jaren nog steeds niks beters verzinnen als comeback?
Ik gun het Utrecht op die ene week dat ze tegen Ajax moeten ook wel. Spelen erg makkelijk en vermakelijk voetbal.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ kan nog wel via de voorronde doorkomen door hun plaatsing, Heerenveen mag de directe plaats wel hebben. Ik gun het ze meer dan Utrecht.
Waarom gun je het Utrecht niet?quote:Op zondag 22 januari 2017 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ kan nog wel via de voorronde doorkomen door hun plaatsing, Heerenveen mag de directe plaats wel hebben. Ik gun het ze meer dan Utrecht.
Ik verbaas mij eigenlijk meer om dat laatste.quote:
Tja Heerenveen ook natuurlijk, en vind ik toch de sympathiekere club.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik gun het Utrecht op die ene week dat ze tegen Ajax moeten ook wel. Spelen erg makkelijk en vermakelijk voetbal.
Ik zeg dat ik het Heerenveen meer gun dan Utrecht, omdat beide spelen ze leuk maar ik vind Heerenveen gewoon een leukere club. En is alweer een tijd terug voor hun dat ze Europees speelden.quote:
Jij bent dan ook een dom varken.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:51 schreef Brammess het volgende:
Larsson, onder de ¤10 mil mag hij van mij komen, al heb ik letterlijk minder dan een uur geleden in het Ajax topic gezegd dat het niet hoeft
wel vers?quote:Op zondag 22 januari 2017 16:59 schreef Coco. het volgende:
Ik ga maar soep maken, niet in de magnetron doen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |