Dit, mannen die altijd een blote billen gezicht hebbenquote:Op zondag 22 januari 2017 14:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er is een woord voor mannen zonder baard... Vrouwen
Nja normaal staan ze op dit tijdstip al flink achter, dus zo Feyenoord is Feyenoord dit jaar niet.quote:
Reageer nu niet. Je komt nu over als een stampvoetende kleuter wiens moeder zijn kleurplaat niet mooi vindt.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar dat je deze vrij merkwaardige associatie legt. Dit sneue topic valt me aan omdat ik zogenaamd afwezig was, daar maak ik me druk om. Waaronder jij. Maar goed, associeer lekker door. Dan kom je vanzelf bij ''je moeder'' uit.
omdat de andere 2 wedstrijden ongeveer net zo interessant zijn als verf zien drogen?quote:Op zondag 22 januari 2017 14:43 schreef Scrummie het volgende:
Waarom is PEC - Feyenoord op dit moment relevant?
Ik ben wel een Schöne fan.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De meeste voetballers schieten dat soort ballen huizenhoog over
Dan nog?quote:Op zondag 22 januari 2017 14:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
omdat de andere 2 wedstrijden ongeveer net zo interessant zijn als verf zien drogen?
quote:Op zondag 22 januari 2017 14:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De meeste voetballers schieten dat soort ballen huizenhoog over
Wat een hoopquote:Op zondag 22 januari 2017 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja normaal staan ze op dit tijdstip al flink achter, dus zo Feyenoord is Feyenoord dit jaar niet.
Bedankt voor je steun Lange Lans.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Reageer nu niet. Je komt nu over als een stampvoetende kleuter wiens moeder zijn kleurplaat niet mooi vindt.
quote:
Hij is nog aan het recupereren?quote:Op zondag 22 januari 2017 14:45 schreef Scrummie het volgende:
Over 9 posts sluit dit topic. Benieuwd hoe Tagliano nu weer gaat falen.
Dit is toch al een vaststaand gegeven sinds de start van de competitiequote:Op zondag 22 januari 2017 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk wel nu dat Ajax kampioen wordt
Die staan me een partij tiki taka te spelen gelijk Barfelona in de hoogtijdagen.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:45 schreef Pascalus het volgende:
GAE staat overigens ook voor met 0-1 maar dit boeit echt niemand.
Nope.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk wel nu dat Ajax kampioen wordt
Nee ik dacht in de winterstop dat Feyenoord hem zou pakken omdat ik dacht dat deze pot een nederlaag zou worden. Maar nu heeft Ajax nog maar weinig lastige uitpotjesquote:Op zondag 22 januari 2017 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is toch al een vaststaand gegeven sinds de start van de competitie
en dan zijn er nog steeds mensen die het vreemd vinden dat ajax fans als arrogant gezien wordenquote:Op zondag 22 januari 2017 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is toch al een vaststaand gegeven sinds de start van de competitie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |