Kun je ons wat meer informatie geven ? Waar wil je het voor gaan gebruiken ?quote:Op zondag 22 januari 2017 12:45 schreef flora-fauna het volgende:
Weet iemand wat het verschil is tussen leemgrind 0-8mm/0-14mm en Achterhoeks padvast 0-8mm/0-14mm?
Dat klopt.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:26 schreef flora-fauna het volgende:
Ergens vermoed ik Achterhoeks padvast vooral een merknaam is met een bijbehorend prijskaartje maar ik weet dat niet zeker.
Dat is al een mooi stukje informatie!quote:Op zondag 22 januari 2017 13:34 schreef hottentot het volgende:
.....omdat het minder stof geeft, en minder rotzooi aan de schoenen/banden bij regen....
Mijn kennis hiervan is absoluut extreem oppervlakkig. Advies over hoe te leggen zal ik je dan ook absoluut niet geven.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:52 schreef flora-fauna het volgende:
[..]
Dat is al een mooi stukje informatie!
Toevallig enig idee of het nodig is om met twee fracties te werken of zou ik kunnen volstaan met alleen 0-8 mm?
Moet je niet met 2 lagen werkenquote:Op zondag 22 januari 2017 19:50 schreef flora-fauna het volgende:
[..]
Hoop dat ik het met 22 kuub kan doen.. past het net in één vrachtwagen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |