Overleef je de barre winter nog een beetje of wat.quote:
Ik neem aan dat de TR al gezet is.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Het interesseert me dus echt geen kanker hoeveel mensen bij een inauguratie zijn
FAKE NEWSquote:Op zondag 22 januari 2017 11:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Yurigod was wel als eerste in de ruimte.
Niemandquote:Op zondag 22 januari 2017 11:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Yurigod was wel als eerste in de ruimte.
Ik merk wel dat ik ouder wordt. Steeds meer koukleumen en blauwbekken. Gelukkig verwarmt mijn auto goed voor.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Overleef je de barre winter nog een beetje of wat.
Et tu?quote:Op zondag 22 januari 2017 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Overleef je de barre winter nog een beetje of wat.
Bij mij thuis zo koud dat seks uitgesloten is.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik ouder wordt. Steeds meer koukleumen en blauwbekken. Gelukkig verwarmt mijn auto goed voor.
Klopt. Onbemande satelliet die erg laag vliegtquote:Op zondag 22 januari 2017 11:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dus ISS etc is ook allemaal fake.
Meeh zover durf ik niet te gaan.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Onbemande satelliet die erg laag vliegt
Dit gaat niet gebeuren. Zoveel hype om deze wedstrijd. Ajax wint dit gemakkelijk met 0-3.quote:Op zondag 22 januari 2017 12:01 schreef opperkleurder het volgende:
Zo even Utrecht van Ajax zien winnen en dan maar wat nuttigs doen vandaag.
quote:Op zondag 22 januari 2017 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Onbemande satelliet die erg laag vliegt
Xquote:Op zondag 22 januari 2017 12:10 schreef Jojoortje het volgende:
Sta aan kop deze voetbalpoules-ronde. Als ik Ajax goed heb, dan win ik sowieso.
MAAR WAT IN TE VULLEN?
quote:Op zondag 22 januari 2017 12:10 schreef Jojoortje het volgende:
Sta aan kop deze voetbalpoules-ronde. Als ik Ajax goed heb, dan win ik sowieso.
MAAR WAT IN TE VULLEN?
quote:
Ik kijk al uren naar married with children. Mijn alcoholtolerantie is niet best meerquote:Op zondag 22 januari 2017 12:01 schreef opperkleurder het volgende:
Zo even Utrecht van Ajax zien winnen en dan maar wat nuttigs doen vandaag.
Gisteren de hele avond bij Kompaan gezeten. De brisket daar is aan te bevelen.quote:Op zondag 22 januari 2017 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk al uren naar married without children. Mijn alcoholtolerantie is niet best meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |