Het is allemaal sociale huur hier, dus de woningbouw kan ik ook nog benaderen. Maar ik vind het wel zo netjes om eerst de eigenaar van het dier in elkaar te trappen wegens overlast.quote:Op zondag 22 januari 2017 09:43 schreef just me het volgende:
Als huisdieren zijn toegestaan kun je alleen vragen of de eigenaar zich ervan bewust is dat het dier overlast geeft.
Maar wel hinderlijk
beter de eigenaar dan de hondquote:Op zondag 22 januari 2017 09:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is allemaal sociale huur hier, dus de woningbouw kan ik ook nog benaderen. Maar ik vind het wel zo netjes om eerst de eigenaar van het dier in elkaar te trappen wegens overlast.
Ja, die hond kan er niks aan doen.quote:
niet te lang mee mee blijven zitten anders ga je je meer en meer ergeren.quote:Op zondag 22 januari 2017 09:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, die hond kan er niks aan doen.
daar kun je bijna 2 banken van kopen.quote:Op zondag 22 januari 2017 09:24 schreef just me het volgende:
Ik heb de offertje voor het bekleden van de banken binnen, hadden ze het in de winkel op ¤ 2000 geschat blijkt het nu ruim ¤ 2600,00 te zijn![]()
Met Junior en zijn vrouw afgesproken om samen 'n dagje op pad te gaan om iets te gaan zoeken.
Lekker dan. Die eigenaar moet dat toch ook horen, tenzij de eigenaar er 's nachts niet is.quote:Op zondag 22 januari 2017 09:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Iemand heeft vorige week het lumineuze idee gekregen om een hond te nemen in een flat hier. Conclusie: het beest blaft de ganse nacht door.![]()
PS: ja, ik ben nogal generaliserend als een dier mij wakker houdt.
PPS: toch maar eens proberen uit te vinden waar hij precies woont en of de eigenaar voor rede vatbaar is.
Ja erg hè, ik ben al verder aan het snuffelen. Op zich zijn deze banken best apart, houten leuningen, mooie ronde vorm, maar dat bedrag kan en wil ik echt niet betalen!quote:Op zondag 22 januari 2017 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
daar kun je bijna 2 banken van kopen.Jeetje wat veel geld.
quote:
Mogguh westerlingquote:
Ow dat is dan wel jammer en lastig om zo'n bank terug te vinden.quote:Op zondag 22 januari 2017 09:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ja erg hè, ik ben al verder aan het snuffelen. Op zich zijn deze banken best apart, houten leuningen, mooie ronde vorm, maar dat bedrag kan en wil ik echt niet betalen!
* spijkerbroek was oosterling, maar is nu westerlingquote:Op zondag 22 januari 2017 10:02 schreef just me het volgende:
* just me voelt zich buitengesloten als westerling![]()
ik ben in de minderheid
Ik zou op DENK stemmenquote:Op zondag 22 januari 2017 10:02 schreef just me het volgende:
* just me voelt zich buitengesloten als westerling![]()
ik ben in de minderheid
dankquote:Op zondag 22 januari 2017 10:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek was oosterling, maar is nu westerling
* just me denkt niet op zondagochtendquote:
DENK denkt nooitquote:
* just me gaat eens denken wat ze gaat doen vandaagquote:
altijd lekker een borreltje na de kerkdienstquote:Op zondag 22 januari 2017 10:12 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Iemand een borrel?
[ afbeelding ]
Ik ben nu ook aan het kijken.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:11 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat eens denken wat ze gaat doen vandaag
eerst WIDM kijken en daarna maar naar buiten of zo
mag ik het middelste glaasje gevuldquote:Op zondag 22 januari 2017 10:12 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Iemand een borrel?
[ afbeelding ]
Dat was wel weer een zenuwenafleveringquote:
Dat ga ik ook doen. De zon schijnt niet voor niksquote:en daarna maar naar buiten of zo
quote:Op zondag 22 januari 2017 10:12 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Iemand een borrel?
[ afbeelding ]
Het is wel koud buiten, ik zag net dat hier nog -2 was.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat was wel weer een zenuwenaflevering
[..]
Dat ga ik ook doen. De zon schijnt niet voor niks
Tegen kou kun je je kleden, zei mijn oma altijd.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
Het is wel koud buiten, ik zag net dat hier nig -2 was.
Dat is waar.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tegen kou kun je je kleden, zei mijn oma altijd.
Pakt u het zelf even?quote:Op zondag 22 januari 2017 10:14 schreef just me het volgende:
[..]
mag ik het middelste glaasje gevuld![]()
mogguh Mad, gaat het weer beter ?
ik zal het pakken zonder het patroon te verstoren.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pakt u het zelf even?
Heb geen benen/voeten meer over, maar we hebben het overleefd.
Vandaag even rustig aan doen...
Had even gebeld, dan had ik 'm wel voor je opgepikt...quote:Op zondag 22 januari 2017 10:28 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Jep, daarvoor ben ik dat pleuriseind naar Amsterdam toe gereden
Dank je wel, maar ach, dan ben ik er ook even uitquote:Op zondag 22 januari 2017 10:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had even gebeld, dan had ik 'm wel voor je opgepikt...
abo.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
De reclames op Fok beginnen toch wel een extreem hoog irritatiepunt te worden
wat valt eraan te sleutelen dan?quote:Op zondag 22 januari 2017 10:34 schreef tailfox het volgende:
Ik heb in eens 3 versterkers op mijn kamer.
Waarvan ik er aan 2 wil sleutelen
ik heb een mooie CD speler gevonden van Philips maar ik moet nog wat goede speakers halen.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:34 schreef tailfox het volgende:
Ik heb in eens 3 versterkers op mijn kamer.
Waarvan ik er aan 2 wil sleutelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |